Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #381 Del Skrevet 5. juli 2004 Heisann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #382 Del Skrevet 5. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. juli 2004 #383 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei Naken. Da er jeg hjemme igjen. Hvordan gikk det med veiingen??? Klarte du 5 kilo på 3 uker???? *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #384 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei Idril! :D Fint å ha deg tilbake! Så at du hadde hatt det fint, og overlevde adskillelsen fra barna. Og ja!! Jeg glemte jo å skrive det; Jeg klarte det! Gikk ned 700 gram, så det ble 5,1 kg på 3 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. juli 2004 #385 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei Idril! :D Fint å ha deg tilbake! Så at du hadde hatt det fint, og overlevde adskillelsen fra barna. Og ja!! Jeg glemte jo å skrive det; Jeg klarte det! Gikk ned 700 gram, så det ble 5,1 kg på 3 uker! Jeg overlevde, men hadde oppdatering hver dag om hvordan det gikk da. :oops: Gratulrer med totalt 5.1 kg på 3 uker. Det er jo fabelaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #386 Del Skrevet 5. juli 2004 Hi,hi, sånn er det med barn. Takk for gratulasjon! Fint med litt backup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #387 Del Skrevet 5. juli 2004 Backup! Der fikk du litt av meg også, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 6. juli 2004 Takk,takk, Opti, Snille pysen! (Legg merke til klokkeslettet dette er skrevet, folkens,- tidlig! Og jeg som har ferie! Natta alle sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 6. juli 2004 Går det forresten ikke ann å få kg klokka til å gå på sommertid?!?!? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2004 #390 Del Skrevet 6. juli 2004 Flink du er! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. juli 2004 #391 Del Skrevet 6. juli 2004 5 kg på tre uker hørtes jo fantstisk ut! Jeg og vil! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2004 #392 Del Skrevet 6. juli 2004 5 kg på tre uker hørtes jo fantstisk ut! Jeg og vil! Ha en fin dag! Fine avartaren agurk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. juli 2004 #393 Del Skrevet 6. juli 2004 Fine avartaren agurk! Takk takk! Var på tide og bli ny nå tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 6. juli 2004 #394 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei Naken... så flink du har vært med slankingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #395 Del Skrevet 6. juli 2004 Saeria, agurk og Alovera: :bukke: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. juli 2004 #396 Del Skrevet 6. juli 2004 Hallo Naken... 5 kg på tre uker :o , du verden, dette er flotte tall. Lykke til videre og ha en fortsatt "kalorifattig" aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #397 Del Skrevet 6. juli 2004 Skal prøve å holde kcaloriene på et minimum ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juli 2004 #398 Del Skrevet 7. juli 2004 Morn! Ble aftenen kalorifattig? Mannen og jeg sovna på sofaen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 7. juli 2004 Morn! Ble aftenen kalorifattig? Mannen og jeg sovna på sofaen. :oops: Koselig å sovne sammen på sofaen da. Jo, aftenen ble ganske lav på kalorier den. Dette går veien!!!! :-D (Håper jeg da..) Føler allerede at det hjelper litt på klærne,- ikke så mye pølseskinnseffekt som for tre uker siden. Deilig! I dag kjøpte jeg faktisk nytt tøy, igjenn. Tror jeg har handlet mer klær det siste halvåret enn resten av livet til sammen! Har tjent en og en halv tusenlapp ekstra på å leie ut hytte for mamma og de, mens de er på ferie, så jeg hadde litt ekstra denne mndn. også. Kjøpte en dongerikjole, som går sånn ca. til knærne, og en "treningsjakke" i rødt og hvitt som var kjempetøff! 8) Den kosta f*** med 650 kr, så det var egentlig litt vilt at jeg kjøpte den, (pleier ikke kjøpe så dyre klær jeg), det var jo bare ei "ganske valig "treningsjakke", men jeg falt totalt for den, så jeg slo til. Tror faktisk ikke jeg kommer til å angre heller.. Kjøpte også solbriller og en rød Marlboro caps (av alle ting ). Vet ikke om jeg kommer til å bruke den veldig mye, men den var faktisk fin på, og jeg kan i det minste se veldig sporty og fresh ut når jeg sykler eller går tur med den. (føler denne smilyen sier: "overkul"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #400 Del Skrevet 7. juli 2004 Nå skal jeg til eksen og se nifs film. Det blir kos. Eeeeeeelsker thrillere og gode skrekkfilmer. (Les: IKKE splatterfilmer eller "Å så nifst ungdomshumorskrekkfilmer",- de suger big time!! Håper det er en bra en vi skal se Ha en kos kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå