Diaz Skrevet 4. juli 2004 #369 Skrevet 4. juli 2004 :o Bare sånn klemmebok dette her Javel, så får jeg vel klemme litt da ............, sånn ja, det var bra
Naken Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #370 Skrevet 4. juli 2004 Takk, takk! Blir aldri for mange klemmer vettu!
Naken Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #372 Skrevet 4. juli 2004 Hjelp,hjelp!! Jeg blir kvalt av klemmer!! Men det er jo bare godt! I kveld ble det bare en veldig kjapp snartur innom kg. Må komme meg inn på badet og trene litt nå. Pleier å ta situps og diverse der, før jeg dusjer og legger meg. I morgen er det ny veiedag, den tredje,- er spent på om det er noen nedgang. Håper på 600 gram, for da har jeg tatt av 5 kilo til sammen, på tre uker,- det er et fint og rundt tall. :-) Dere får ha en god natt, alle sammen! Snart tid!
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #375 Skrevet 4. juli 2004 I morgen er det ny veiedag, den tredje,- er spent på om det er noen nedgang. Håper på 600 gram, for da har jeg tatt av 5 kilo til sammen, på tre uker,- det er et fint og rundt tall. :-) Oh, hvordan klarer du det? *misunnelig*
Gjest agurk Skrevet 5. juli 2004 #377 Skrevet 5. juli 2004 Heihei! Nå når jeg endelig har nett igjen må jeg da innom å hilse på deg og dragen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå