Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hun har vært på dugnad og greier! Derfor har hun ikke hatt tid til å titte på maskina. Hun er sikkert trøtt også. Dugnad tar på.

Mystery solved! Håper vi ser deg i hulen din snart. Får servere noe mjød til gjestene dine i mens. De er tørste. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :-) Så mange gjester som har vært innom mens jeg har vært borte!! Så koselig!!! :-D

Som Saeria sier så var det dugnad i barnehagen i går kveld,- nedvask :-? , for barnehagen skal bytte lokaler.

Før det var det middag og prating med eksen,- vi hadde et fast opplegg der vi spiser middag sammen hver onsdag, mens vi hadde avstandsforholdet vårt, (innvikla greier :wink: ), og vi vil fortsette med det for dattera vårs skyld. Det er jo fint for henne å oppleve at noe fremdeles er som det var, og at mamma og pappa er gode venner. Det er det viktig for oss å beholde et greit forhold, selv om vi ikke er kjærester lenger.

Da jeg kom hjem fra vaskinga i barnehagen, var jeg liksom så "i seget" at jeg tok en god sjau hjemme og,- holdt på til middnatt. Best å få gjort noe mens jeg har ånden,- er nemlig et skikkelig "skippertaksmenneske" :roll::ler:

I dag har jeg kjør til "Sørlandssenteret", (Sten og Strøm), og kjøpt kattesand. Det er 4 mil hver vei,- men det er den eneste plassen de har ordentlig kattesand. MÅ ha sånn som klumper, så jeg kan spa det ut, og en som holder lukta inne. Den koster 180 kr. for en 10 kilos boks, og det er dyrt!, for Tingeling bruker den opp på ca. en måned... Jeg hadde ikke regnet med at det ville koste 200 kr mnd bare for dobesøkene hennes, da jeg fikk henne, :ler: men har man dyr så får man ta konsekvensene. Hun er jo verd det så det smeller! :)

Jeg kjøpte også stort basseng til Emely,- over 1000 liter.

Jeg tenkte at i et så stort et, så kunne hun øve på svømmetak,- men jeg må si at det var et helsikke å pumpe opp med en liten råtten fotpumpe :evil: .

Men fikk i alle fall trimma :ler: Det bassenget kommer ikke til å bli tappet og oppblåst mange ganger, det er sikkert!! Det får bare stå på terassen i sommer!

(Selv om det nesten ikke er plass til bordet og stolene nå :roll::hoho: :oops: ,- kanskje ikke mitt lureste kjøp ever, aner det meg..)

Vi innviet det ute på terassen i kveld, både mor og datter. Jeg er barn enda jeg.. :Nikke: (Følte meg som en blåhval oppi der :hoho: )

Saeria: Koselig å bli savnet. :D :klem2: Takk for at du serverte gjestene mine i mitt fravær! Her har du en stor :klem: og en gediiigen :perebrus: som takk.

timien: Så gøy at dere skal få dere gris! Det tror jeg ikke dere kommer til å angre på! De er kjempefine husdyr! :-) (Selv om ikke så mange har oppdaget det enda). For all del,- si ifra når du får,- selv om det er en stund til. :wink:

lunacia: Nå er det liv i meg, lunacia! Hyggelig du kom innom. :-) (og ja, jeg har faktisk litt liv irl også, selv om det ikke akkurat er superspennende alltid :ler:, som f.eks dugnad i barnehagen,- lite glamour å hente her).

Optimist: :vinke: til deg også!

Balenciaga: Hallo Balenciaga! I'm here! Kos og se at du også er her :-) Og forresten,- i dag så jeg en reklameplakat for "Balenciaga" for menn, og så begynte jeg og lure på om du bruker "Balenciaga"? (for damer, altså :wink: ).

Alovera: Titt, titt,- HEI!!?? Hvor ble du av?? :ler:

leya: Du er så snill med dragen du :) Dere er jo blitt perlevenner dere to. :wink: Drageskrekken helt over? Leste forresten i dagboka di,- og vil bare igjen si at jeg synes du er tøff og at jeg "heier" på deg!!! :danse: Stå på,- dette kommer du gjennom! :klem:

Idril: Her er jeg jo! Ser du meg nå?

Dragen takker for kos fra deg også.

:bukke:

Og til alle sammen: Kjempeglad for at det er så mange som gidder å stikke innom meg! Blir glad for besøkene. :)

(Det er rart,- hadde aldri trodd at det skulle bety såpass for meg å snakke med folk jeg aldri har truffet,- ...før jeg fant kg!!) :klem: til dere alle sammen,- alver og alvevenner!!

God natt og sov godt, kjære venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg kommer med det første god morgen, selv om det strengt tatt ikke er morgen lenger. Skal bli hardt å måtte stå opp 5.30 for å rekke jobben hos Kim Tvedts Living. :oops:

Men i dag skal det dusjes før jeg tar turen til voksenopplæringa for å prate med de om hvilke muligheter jeg har. Så er det å levere tilbake bøker på biblioteket før de etterlyser bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kommer med det første god morgen, selv om det strengt tatt ikke er morgen lenger. Skal bli hardt å måtte stå opp 5.30 for å rekke jobben hos Kim Tvedts Living. :oops:

Men i dag skal det dusjes før jeg tar turen til voksenopplæringa for å prate med de om hvilke muligheter jeg har. Så er det å levere tilbake bøker på biblioteket før de etterlyser bøkene.

God ettermiddag! :wink:

Ja, 05.30,- det er en ugudelig tid på døgnet!! :grine::Gjesp: , hvis det ikke er slik at man ikke har lagt seg enda da,- da er den ganske fin :-) :ler:

Få tilbakemelding om hvordan det gikk hos voksenoplæringa da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...