Gå til innhold

Tjukk dame handlet sjokolade.

Fremhevede innlegg

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Ikke lest hele tråden.

Du så hva hun handlet, men ikke hva hun spiste. Jeg har handlet til både gamle foreldre og til andre i husstanden.

Dersom det var til seg selv så kunne din kommentar vært det som vippet det hele over. I stede for å ha en tjukk person på jobb så endte du opp med en sykemeldt tjukk person med angst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Seriøst? Helt seriøst? :)

Ja, du burde helt klart sagt ifra.. Du burde sagt at hun som er så tykk ikke burde spise sånt, og så kunne du gjerne slengt med en forklaring om hvorfor hun ikke burde spise alt det der.

Så kunne man håpet at hun tok en svær colaflaske og slo til deg rett i trynet!

• Liker 3
Skrevet

Bare sånn at dere er advart, nå skal jeg ut å kjøpe masse digg til påsken :handle:

Big mama coming :fnise:

• Liker 11
Skrevet

Var nettopp på butikken.

En syltynn dame handlet en agurk og Imsdal.

Burde jeg reagert og sagt noe?

Tenk om hun hadde anorexi.

Dessuten bør syltynne folk spise helt andre ting enn agurk, så de kan legge litt på seg.

Jeg angrer i grunnen på at jeg ikke tok fatt i henne.

:sarkasme:

• Liker 3
Skrevet

Men tjukke folk bruker mine skattepenger når de havner på sykehus pga denne overvekten sin! Derfor har jeg all rett til å si i fra!

Anonymous poster hash: 4e0c5...d24

Håper du sier fra til folk som kjøper snus, også.

Gjest Peanut
Skrevet

Burde jeg ha sagt ifra?

Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat?

Hvordan vet du at hun kun kjøpte det til seg selv? <_< Man kan jo kjøpe mat inn til andre (til noe) for eksempel... O_o

Jeg bryr meg fint lite om hva folk kjøper, uansett størrelse.

Skrevet

Hvordan vet du at hun kun kjøpte det til seg selv? <_< Man kan jo kjøpe mat inn til andre (til noe) for eksempel... O_o

Nei! Alle tjukke folk er ensomme og kjenner ingen. :sarkasme:

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Nei! Alle tjukke folk er ensomme og kjenner ingen. :sarkasme:

Ingen av de jeg kjenner er det. :3

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk.

Hver gang det er supertilbud på smågodt på rema, ovs osv, er godtehylla blokkert av feite mennesker som hamstrer i kilovis, pose etter pose.

Det skulle vært begrensninger på slike tilbud. Ja jeg sender blikk jeg også. Og håper i mitt stille sinn at de da begynner å tenke litt. Til syvende og sist er det mine skattepenger som blir brukt på å behandle disse folkene som har spist helsa fordervet. Egentlig skulle feite foreldre vært fulgt nøye opp av barnevernet for å hindre at barna luder samme skjebne, men det er en annen diskusjon.

Anonymous poster hash: 23849...ace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk.

Hver gang det er supertilbud på smågodt på rema, ovs osv, er godtehylla blokkert av feite mennesker som hamstrer i kilovis, pose etter pose.

Det skulle vært begrensninger på slike tilbud. Ja jeg sender blikk jeg også. Og håper i mitt stille sinn at de da begynner å tenke litt. Til syvende og sist er det mine skattepenger som blir brukt på å behandle disse folkene som har spist helsa fordervet. Egentlig skulle feite foreldre vært fulgt nøye opp av barnevernet for å hindre at barna luder samme skjebne, men det er en annen diskusjon.

Du er tragisk. Jeg har motsatt erfaring, jobber i matbutikk. Stort sett tynne folk spom hamstrer godteri. Man kan være feit på innsiden selv om man er tynn! Det er like farlig.

Anonymous poster hash: 55156...23d

• Liker 5
Skrevet

Tragisk.

Jeg har opplevd godtetilbud i flere butikker men aldri har jeg sett sammenstimlinger av overvektige folk rundt godtebua. Merkelig, og jeg har levd noen år og bodd noen steder og opplevd noen butikker.. selv i Sverige går det fint å handle billig godteri uten sammenstimlinger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk.

Jada, og vi kan ta med at "dine" skattepenger også blir "sløst" bort på kreftsyke, hjertesyke, for ikke å snakke om de som blir skadet i trafikkulykker...

Fra spøk til alvor. Du har ingenting med å kommentere hva folk handler enten de er tykke eller tynne. De som står i "kø" foran godtedisken har kanskje barn, barnebarn eller de venter besøk. Ville du sagt til en du visste var bulimiker at "Ja, nå skal du vel hjem og kaste opp det du har lagt på rullebåndet".

Du kjenner ikke bakgrunnen til disse menneskene og du burde ha mer respekt slik at du ikke sender de stygge blikk.

Jeg er slank selv og det kunne ikke falt meg inn å kommentere hva andre kjøper...

Anonymous poster hash: 9969d...842

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Folk slutter aldri å sjokkere!! Tenk på hvor utrolig såret denne kvinnen hadde blitt om du hadde sagt det til henne. Jeg hadde aldri i livet sagt noe sånt til ei overvektig dame selv om jeg selv bruker xs i klær og ikke spiser godteri.

Anonymous poster hash: a78e7...12d
Gjest Belle âme
Skrevet

Kanskje ho er tjukk etter å ha født fleire barn.

Kanskje dei barna skulle få kvert sitt påakeegg(Logisk)

Kanskje ho som mor kjøpte godteri til barna.

Og kanskje svisvigerfamilie, og sånn kom på besøk med deres barn. Kanskje ho kjøpte brus og kaker til dei kom?

Skrevet

Åherregud, du kan starte å klage på de som ødelegger helsa si med røyk om du må klage

Skrevet

Det eneste som skjer når man sier ifra til fremmede er at man spiser maten med en vond klump i halsen. Den som tror at slike kommentarer gjør at personen plutselig legger om livsstilen og at kiloene raser av er idioter

Gjest Nanne70
Skrevet

Det er jo ikke verre enn at du da bare handler inn godteri fra 3 forskjellige matbutikker. Spre det utover, så ikke folk på butikken lurer på hvorfor du kjøper så mye godteri.

Anonymous poster hash: 664d6...c51

Noen trenger visst å skaffe seg et liv, og det er ikke nødvendigvis hun som handlet sjokolade.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...