GammelKaktus Skrevet 9. april 2014 #61 Skrevet 9. april 2014 Det er nesten så jeg skulle ønske at noen kommenterte hva jeg hadde i handlekorga... 2
Pringle Skrevet 9. april 2014 #62 Skrevet 9. april 2014 Tvangsspising er ikke koselig, men det kureres IKKE av å bli mobbet i kassakøen. 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #63 Skrevet 9. april 2014 Burde jeg ha sagt ifra? Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat? Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe. Anonymous poster hash: 790d3...fc4 Akkurat som hun ikke vet det selv? Herlighet så frekk du er å lager en tråd om dette, så klart er det ikke bra, men du skal nå søren meg ikke si sånt til andre mennesker. Man vet jo hvilken kropp man har, man vet jo hva sukker er og gjør, men det er ikke alltid like enkelt for folk, som det gjerne er for meg og deg!! Det eneste man ender opp med å gjøre i en sånn situasjon, er å såre og totalt ydmyke den stakkars damen i offentlighet. Skam deg. Anonymous poster hash: 82733...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #64 Skrevet 9. april 2014 Ja, du burde jo sagt fra til sjokoladepolitiet, eller hun i kassa kunne utøvd sin rett til å nekte uestetisk fete mennesker å handle fetende mat. Jeg kan ikke fatte at dere ikke gjorde noe, til tross for at dere tenkte det samme. Men sånn er det, folk bryr seg ikke, og nå ligger hun kanskje hjemme, kvalt i sine egne kremboller. Dessverre er det lite trolig at dette er tilfellet siden det hadde spart vår helsesektor for mye ressurser. Feite folk sitt problem er rett og slett at de er for store i kjeften og greier nesten alltid å svelge unna. Når man er på ekspert nivå i mat-sluking dør man heller av hjerteinfarkt enn å sette noe i halsen. Anonymous poster hash: b4dca...d65 3
debattanten Skrevet 9. april 2014 #65 Skrevet 9. april 2014 Det vil ikke fungere, akkurat som at det ikke fungerer å si det samme til en narkoman at han ikke burde kjøpe den heroinen. Eller at en alkoholiker på polet ikke burde kjøpe den spriten. 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. april 2014 #66 Skrevet 9. april 2014 Jeg forstår meg ikke på mennesker som på nød og liv må blande seg i saker de ikke har noe med. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #67 Skrevet 9. april 2014 Hva tror du hadde skjedd hvis du hadde sagt noe? "Åååå Tusen takk altså, jeg visste ikke at jeg var tjukk, og nå som jeg vet det går jeg og bytter ut godteriet med asparges og tomater...." Ærlig talt TS, mind your own business!!! Anonymous poster hash: 2571e...036 4
Erazor Skrevet 9. april 2014 #68 Skrevet 9. april 2014 Hadde du gjort det, kunne man sett for seg følgende innlegg på KG om en del måneder: "Til vedkommende som sto bak meg i kassakøen 8. april 2014: Tusen takk! Du reddet livet mitt! Jeg har vært tjukk i årevis, men ikke funnet ut hvorfor. Du åpnet øynene mine. Ikke visste jeg at det var maten som gjorde meg tjukk, men du klarte å forklare det for meg slik at jeg forsto. Jeg har ikke spist potetgull eller godteri siden den dagen og er nå slank. Skulle ønske det fantes flere mennesker som deg i verden!" Anonymous poster hash: fec6f...4e4 Eventuelt at dere hadde fått dette innlegget: «Til vedkommende som sto bak moren min i kassakøen 8. april 2014: Tusen takk. Du knuste moren min. Hun hadde vært tykk i årevis, og jobbet knallhardt for å få orden på overspisingen sin. Du tråkket henne ned, og gjorde at hun helt mistet motet. Hun tok livet av seg et par dager senere, men er sikkert slank som skjelett i kisten sin. At det finnes sånne mennesker som deg i verden!» 11
Jone Skrevet 9. april 2014 #69 Skrevet 9. april 2014 (endret) Det kvalmeste med denne tråden er ikke startinnlegget (som var stor humor), men alle de PK/velmente fordommene som kommer fram i svarene: "Kanskje hun er deprimert?" "Kanskje hun forsøker å slanke seg, men skulle bare kose seg den ene dagen?" "Kanskje du heller burde spørre henne hvordan hun har det med seg selv?" "Hun trenger trøst og støtte!" "Hva om hun gikk og hengte seg?" Er det ingen som har vurdert om hun kanskje bare gir en lang faen i kropp og helse, velger å leve i nuet og ikke har noen ambisjoner om å leve til hun er hundre-og-førti år gammel? Bra trolle-tråd. Fikk fram mye grums. Endret 9. april 2014 av Jone 3
makkapakka Skrevet 9. april 2014 #70 Skrevet 9. april 2014 hvorfor reagerer dere så voldsomt på at en tjukk dame handler sjokolade? jeg reagerer mer på en syltynn dame handler sjokolade, tenk om hun spyr det opp igjen? 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #71 Skrevet 9. april 2014 hvorfor reagerer dere så voldsomt på at en tjukk dame handler sjokolade? jeg reagerer mer på en syltynn dame handler sjokolade, tenk om hun spyr det opp igjen? Hvis den tjukke personen gjorde det ville hun aldri ha vært tjukk. Anonymous poster hash: 4e0c5...d24 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #72 Skrevet 9. april 2014 Hvis den tjukke personen gjorde det ville hun aldri ha vært tjukk. Anonymous poster hash: 4e0c5...d24 Samma faen det! Du har ingenting med det. Anonymous poster hash: d2576...7a3 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #73 Skrevet 9. april 2014 Eller at en alkoholiker på polet ikke burde kjøpe den spriten.Tror ikke at en trenger å dra det så langt en gang. Hva med alle de menneskene (og det gjelder veldig mange mennesker over alt) som tyller i seg alkohol uke etter uke i hele sitt liv, kun for å bli drita fulle regelmessig, så de våger å gjøre alle de tingene som de ikke har selvtillit nok til i edru tilstand. De burde slutte å drikke alkohol og butikkansatte burde nekte hver og en av dem, fordi alkohol er usunt for alles kropper.De som frivillig drikker seg fulle og vet at det ikke er bra for dem, bidrar til all verdens skader på seg selv og andre, mishandling psykisk og fysisk og bruk av resurser i helsevesenet, politiet, sosialomsorgen o.s.v. fordi de mister alle hemninger når alkoholen går inn og vettet går ut. Jeg tror det vrimler av tøff-i-tryne-mentalitet hos ganske mange som hever perfekte seg selv over "de andre taperne", f.eks. overvektige mennesker som gjør noe så motbydelig som å spise en sjokolade eller to. Tøffingene har en del å ransake sine egne måter å leve på, før de åpner kjeften for å anklage andre. Anonymous poster hash: db67e...b85 2
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2014 #74 Skrevet 9. april 2014 Burde jeg ha sagt ifra? Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat? Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe. Anonymous poster hash: 790d3...fc4 Niks.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #75 Skrevet 9. april 2014 Burde jeg ha sagt ifra? Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat? Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe. Anonymous poster hash: 790d3...fc4 Tenk jeg så en alkoholiker gikk inn på polet i går. Noen burde varslet overformynderiet eller helsevesenet. I dag var jeg på kiwi, foran meg står det beinrangelet. Hun kjøpte kun frukt og grønt, og lettprodukter. Og hun er sykelig tynn assa Anonymous poster hash: f26dd...09b 3
Gjest Chlorophyll Skrevet 9. april 2014 #76 Skrevet 9. april 2014 (endret) For at feite mennesker skal sette seg på deg må de få tak i deg først. Feite mennesker eier ikke kondis så for TS tror jeg ikke dette hadde vært noe problem. Ved mindre den tjukke personen var så feit at de kunne trekke inn armer og bein for å deretter rulle etter TS. Ikke alle feite har elendig form, hun her er både sterk og smidig. http://www.youtube.com/watch?v=t6CSV0TojCY Endret 9. april 2014 av Chlorophyll 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #77 Skrevet 9. april 2014 Slutter aldri å bli overrasket over folks ideer, jeg. Spørre et vilt fremmed menneske i en kassakø om hvordan hun har det i livet sitt? Du så kanskje ikke at jeg svarte på denne: ? Ja, men det kan hende hun trenger hjelp til å komme seg ut av et misbruk, har du tenkt på det? Hvis dette var min mamma, søster eller kjæreste og jeg visste at dette var et problem for henne, så hadde jeg helt klart tatt en prat med henne. Anonymous poster hash: fef43...9bc
Gjest Linneah2013 Skrevet 9. april 2014 #78 Skrevet 9. april 2014 Burde jeg ha sagt ifra? Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat? Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe. Anonymous poster hash: 790d3...fc4 Og hva har du med det å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #79 Skrevet 9. april 2014 Jeg hadde sagt ifra. "Du, vet du, den sjokoladen vil bare gjøre deg tjukkere. Har du prøvd å kutte ut sukker og fett i dietten din? Prøv å komme deg ut og gå litt også!". Anonymous poster hash: 4e0c5...d24 Hadde du sagt dette til meg hadde jeg slått til deg. Jeg gjorde det en gang i en lignende setting og mistet kontrollen fullstendig og slo. Bare så det er sagt, du vet aldri hvordan er person reagerer selv om man ser aldri så normal ut. Bare et tips. Anonymous poster hash: 1a75f...74e 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #80 Skrevet 9. april 2014 hallo i luken, feite kvinner må da få spise sjokolade de og. Å være feit er et VALG. Anonymous poster hash: 3ff31...99e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå