Gå til innhold

Tjukk dame handlet sjokolade.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hallo i luken, feite kvinner må da få spise sjokolade de og. Å være feit er et VALG.

Anonymous poster hash: 3ff31...99e

Men tjukke folk bruker mine skattepenger når de havner på sykehus pga denne overvekten sin! Derfor har jeg all rett til å si i fra!

Anonymous poster hash: 4e0c5...d24

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Men tjukke folk bruker mine skattepenger når de havner på sykehus pga denne overvekten sin! Derfor har jeg all rett til å si i fra!

Anonymous poster hash: 4e0c5...d24

Gratulerer med å ha kommet opp med det svakeste argumentet for å være ekkel mot noen noensinne.

• Liker 8
Skrevet

Jeg fikk lyst på sjokolade.

*tusler til kjøleskapet*

TS - jeg skylder på deg for at jeg er feit. Hadde ikke du lagd denne tråden om sjokolade, hadde ikke jeg blitt så fysen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det var vell meg du så regner jeg med.. La merke til blikkene deres. Heldigvis har jeg stålballer og lever slik jeg vil. Idiot. Har du ikke bedre ting å ta deg til enn å fiksere på hva andre handler?
Syns ikke det var en så veldig sunn handlekurv du heller hadde.. Men du er jo slank å fin å flott, selvfølgelig skal du få lov til å proppe i deg godsaker. Vell, joke's on you når du blir like fyldig og fin som meg :)

Anonymous poster hash: da5b0...840
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å lese hele tråden, men jeg lurer på om det hadde vært greit om jeg gikk løs på alle i matbutikken som

- er tynne og kjøper lettprodukter

- bare kjøper lavkarbo

- bare kjøper Fjordland og annen ferdigmat

...og alt annet som jeg mener er fysj og fy.

Anonymous poster hash: 47d80...f99
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som staten må betale for, ikke glem det.

Det må de for de som har diabetes, hjerte og kar problemer(røykere), de som har vorter, de som har fått magekreft (spist mye rødt kjøtt f.eks), de som har pådratt seg kjønnssykdommer, de som stadig får urinveisinfeksjoner, de som har fått idrettsskader, de som har kuttet seg på kjøkkenkniven osv også. Mange med moderat overvekt kan leve helt normalt og sykdomsfritt helt til de dør en såkalt naturlig død.

Anonymous poster hash: 56c24...18d

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 3
Skrevet

Hva med alle de som kjøper stygge klær? Eller stygge sko? Stygg sminke og fæl hårklipp? De kunne ha sett MYE bedre ut om TS var i nærheten.

• Liker 4
Skrevet

Burde jeg ha sagt ifra?

Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat?

Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe.

Anonymous poster hash: 790d3...fc4

Gi nå faen i å moralisere over nadre.

Var på butikk i går med ei jente som veier 120 kg.

Hva handlet vi: Snop og stæsj til party. Ikke fordi hun skulle spise det, men fordi andre kommer på besøk som skal få snop og stæsj.

Du vet ikke om hun handlet til en fest.

Så kutt ut å blande deg i andres saker.

• Liker 2
Skrevet

Gi nå faen i å moralisere over nadre.

Var på butikk i går med ei jente som veier 120 kg.

Hva handlet vi: Snop og stæsj til party. Ikke fordi hun skulle spise det, men fordi andre kommer på besøk som skal få snop og stæsj.

Du vet ikke om hun handlet til en fest.

Så kutt ut å blande deg i andres saker.

Dessuten spiller det ingen rolle. Selv om hun skulle spise alt alene samme kveld, er det hennes rett. Ikke særlig smart, men det er hennes valg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du som en fremmed person burde ikke ha sagt fra, men en som kjenner henne og er glad i henne burde definitivt si fra.

Kanskje hun ikke handlet til seg selv.

Kanskje hun handlet til familien sin som skal på påskefjellet og vil ha med seg godterier.

Kanskje hun gjorde som min venninne og meg: Handlet ikke på egen regning, men som spleiselag, fordi de som går på kurs skal ha en avslutning før påskeferie og oppgaveskriving hjemme hos seg selv, før eksamen i mai.

Har dere tenkt på et slikt scenarie.

Min venninne kommer sikkert til å spise sine pæreterninger,epleskiver, gulrotbiter, reddiker og cherrytomater fordi hun er overvektig. Men hun er med på det sosiale og hjalp til med handlingen. Så dere besservissere i tråden som maser om forstyrrelser og tvangsspising og tillegger den kunden alle slags egenskaper og snakker om ting dere ikke aner noe om, samt attpåtil anbefaler å blande seg inn i kostholdsveiledning av tilfeldige fremmede i kassakøer: Hold kjeft og ikke plag andre med selvgodheten deres,

Edit: Maglendemellomromiteksten.

Endret av Tøytigern
Skrevet (endret)

Dessuten spiller det ingen rolle. Selv om hun skulle spise alt alene samme kveld, er det hennes rett. Ikke særlig smart, men det er hennes valg.

Om hun skulle spise alt sammen alene en kveld vet ingen noe om og de trenger ikke fantasere om det, heller.

Folk kan passe på sin egen handlekurv og la være å plage andre, Når de ikke er vedkommendes behandlende lege har de ingenting med å "komme med råd."

Deres "velmente" råd kan gjøre folk enormt mye sykere. Bare så dere er klar over det.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke særlig smart, men det er hennes valg.

Neste gang jeg ser noen kjøpe seg brus og pizza. Har jeg noe med å synes det ikke er særlig smart?

Kanskje folket i tråden syns de bør blande seg inn da også, og påpeke at det ikke er bra for kroppen?

Kan hende vi skal blande oss inn når vi ser noen kjøpe juice og si "Det der er ikke bra for tennene. Kanskje du skal la være og heller kjøpe noe annet?"

Hva med nugatti? Tenk om de gir barna sine bare det på maten. Bør vi minne dem på at de ikke bør gi barn for mye av det pålegget,når vi ser det i en handlevogn?

Hva med kondomer? Om noen vil ha dem,skal jeg tenke at ja, vedkommende er nok sexavhengig, og si at "Du bør kanskje avstå fra sex i kveld." Eller fortelle han at "Du vet at kondom kan sprekke,så dama bør bruke p-piller i tillegg."

Eller om noen skal ha mange flasker øl.

Bør jeg si fra om farene ved alkoholmisbruk og be han "la bilen stå ikveld"?

Kanskje alle skal blande seg i andres saker,som de reagerer på, bare sånn forå ivareta andre i butikken, lizm. Og helt ubedt ta på seg og passe på helsen deres for dem?

Min svigermor som har bred erfaringsbakgrunn fra bistandsarbeid har sagt følgende kloke ord :- Ikke legg an til å hjelpe folk som ikke har bedt deg om hjelp. Du kan krenke dem svært mye, opptre som formynder og ta fra frie folk deres frihet. Det er ikke humanitet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Skrevet

Neste gang jeg ser noen kjøpe seg brus og pizza. Har jeg noe med å synes det ikke er særlig smart?

Kanskje folket i tråden syns de bør blande seg inn da også, og påpeke at det ikke er bra for kroppen?

Kan hende vi skal blande oss inn når vi ser noen kjøpe juice og si "Det der er ikke bra for tennene. Kanskje du skal la være og heller kjøpe noe annet?"

Hva med nugatti? Tenk om de gir barna sine bare det på maten. Bør vi minne dem på at de ikke bør gi barn for mye av det pålegget,når vi ser det i en handlevogn?

Hva med kondomer? Om noen vil ha dem,skal jeg tenke at ja, vedkommende er nok sexavhengig, og si at "Du bør kanskje avstå fra sex i kveld." Eller fortelle han at "Du vet at kondom kan sprekke,så dama bør bruke p-piller i tillegg."

Eller om noen skal ha mange flasker øl.

Bør jeg si fra om farene ved alkoholmisbruk og be han "la bilen stå ikveld"?

Kanskje alle skal blande seg i andres saker,som de reagerer på, bare sånn forå ivareta andre i butikken, lizm. Og helt ubedt ta på seg og passe på helsen deres for dem?

Min svigermor som har bred erfaringsbakgrunn fra bistandsarbeid har sagt følgende kloke ord :- Ikke legg an til å hjelpe folk som ikke har bedt deg om hjelp. Du kan krenke dem svært mye, opptre som formynder og ta fra frie folk deres frihet. Det er ikke humanitet.

Jeg er helt enig med deg. La folk leve sine liv slik de vil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder folk å diskutere her egentlig? Det er jo åpenbart at TS er et troll.

Anonymous poster hash: 5792f...d8d
Skrevet

Hvorfor gidder folk å diskutere her egentlig? Det er jo åpenbart at TS er et troll.

Anonymous poster hash: 5792f...d8d

Jeg gidder å diskutere det fordi det er mennesker der ute som faktisk har sånne holdninger påskrudd i knotten. Da syns jeg at det er konstruktivt å si noe om akkurat det på et forum som dette.

• Liker 1
Skrevet

Burde jeg ha sagt ifra?

Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat?

Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe.

Anonymous poster hash: 790d3...fc4

Skjønner ikke at du bryr deg om hva andre gjør. Det har vel ikke du noe med. Hadde blitt litt hyggeligere i denne verden hvis ikke alle dømte hverandre.

Hvis en tynn person ikke kjøper noe, prøver du da å prakke på dem mat så de skal legge på seg?

• Liker 2
Skrevet

Det må de for de som har diabetes, hjerte og kar problemer(røykere), de som har vorter, de som har fått magekreft (spist mye rødt kjøtt f.eks), de som har pådratt seg kjønnssykdommer, de som stadig får urinveisinfeksjoner, de som har fått idrettsskader, de som har kuttet seg på kjøkkenkniven osv også. Mange med moderat overvekt kan leve helt normalt og sykdomsfritt helt til de dør en såkalt naturlig død.

Anonymous poster hash: 56c24...18d

Her er moderat overvekt ordet. Hvis du kjøper snop for over 500 kr om gangen er det lite trolig at du er moderat overvektig veldig lenge vil jeg påstå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen hørte jeg en mor som tydeligvis var vegetarianer si til ungen sin at kjøttboller er bæsj. Burde jeg sagt fra?

Anonymous poster hash: 47d80...f99
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag var en på butikken med fett og flisete oppspist hår. Grått begynte det å bli også.

Ikke kjøpte hun shampoo, hårkur eller farge. Jeg skulle vel sagt i fra.

Rart ikke hun i kassen sa fra.

På Elkjøp var en mann foran meg i vareutleveringen. Så på han. Skrukkete skjorte, og buksen var heller ikke ok. Skulle vel tatt tak i han og sagt ifra at det var strykjern på tilbud

Anonymous poster hash: f26dd...09b
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...