Gå til innhold

Tjukk dame handlet sjokolade.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så tjukke må ta omveier og bruke unødvendig mye tid kun for at du skal få slippe å synse så fælt?

Bare et forslag om tjukke vil unngå å bli beglodd og kommentert. Alternativet er at hun kanskje ikke tør å gå på butikken. Derfor kunne hun jo gå innom 3 butikker for å spre varene litt. Ekstra trim blir det og :-)

Anonymous poster hash: 664d6...c51

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gjort det, kunne man sett for seg følgende innlegg på KG om en del måneder:

"Til vedkommende som sto bak meg i kassakøen 8. april 2014: Tusen takk! Du reddet livet mitt! Jeg har vært tjukk i årevis, men ikke funnet ut hvorfor. Du åpnet øynene mine. Ikke visste jeg at det var maten som gjorde meg tjukk, men du klarte å forklare det for meg slik at jeg forsto. Jeg har ikke spist potetgull eller godteri siden den dagen og er nå slank. Skulle ønske det fantes flere mennesker som deg i verden!"

Anonymous poster hash: fec6f...4e4
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun så lei og trist ut. Anonymous poster hash: 790d3...fc4

Kan tenke meg at hun var veldig, veldig LEI av å ha sånne blikk rundt seg og på seg, som de du ga henne. Samfunnet er fullt av slankepoliti og det er ikke mulig å ikke få det med seg som overvektig. Du har nok vært med på å gi mange overvektige en dårlig dag i butikken, med din uhøflige innstilling. Hadde du kommentert meg og mitt innkjøp negativt, så hadde du fått så hatten passet tilbake. Midt i butikken! Anonymous poster hash: db67e...b85
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Men noen burde jo si i fra? Hvis hun var lei ville hun ha sluttet å gjøre seg tjukk for lenge siden. Så det er tydelig hun ikke er lei?

Anonymous poster hash: 4e0c5...d24
Skrevet

Men noen burde jo si i fra? Hvis hun var lei ville hun ha sluttet å gjøre seg tjukk for lenge siden. Så det er tydelig hun ikke er lei?

Anonymous poster hash: 4e0c5...d24

Tror du ikke noen har sagt fra? Tror du ikke hun har fått både stygge kommentarer og stygge blikk etter seg? Overspising er også en spiseforstyrrelse, som kan være like vanskelig å komme seg ut av som anoreksi. Også ved overspising ekan det være psykiske årsaker som ligger bak. Ut fra mitt kjennskap til overvektige så vet de utmerket godt hvorfor de veier for mye, de vet at det er inaktivitet og feil mat og feil mengde mat som er årsaken. Likevel er det ikke bare å slutte med det. ja, hun trenger nok hjelp - av de som står henne nærmere enn en fremmed i en butikkø.

Hvor mye overvektig er denne kvinnen, over 100 eller er hun mindre eller tyngre?

• Liker 6
Skrevet

Så stygg du er TS.

Og så ignorant av dere andre å diskutere andres overvektsproblematikk under en slik overskrift.

• Liker 6
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Fordi eg er tjukk så skal ikkje påskegjestane mine få servert snop?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi eg er tjukk så skal ikkje påskegjestane mine få servert snop?

Hva er din høyde/vekt da?

Anonymous poster hash: 790d3...fc4

Skrevet

Sønnen til faren: "Pappa, hvor bor trollene? I fjellet?"

Faren til sønnen: "Nei, kjære sønn, trollene bor på Kvinneguiden"

• Liker 11
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva er din høyde/vekt da?

Eg er kg- og media-tjukk. Sjølv syns eg at eg er rasande flott.
Skrevet

Her er en tråd som går på nesten det samme:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=823539&page=3

Det hadde vært frekt og på grensa til mobbing om en fremmed person hadde sagt ifra, selv om det er godt ment. Og hva vet du om ikke hun trøstespiser fordi hun egentlig er deprimert og har det vondt inne i seg? Eller kanskje hun er i sorg akkurat nå? Fremmede folk vet ikke alt som kan ligge bak, og har derfor ingen rett til å uttale seg.

Gjest Belle âme
Skrevet

For at feite mennesker skal sette seg på deg må de få tak i deg først. Feite mennesker eier ikke kondis så for TS tror jeg ikke dette hadde vært noe problem. Ved mindre den tjukke personen var så feit at de kunne trekke inn armer og bein for å deretter rulle etter TS.

Har en svært overvektig venninne som har mye bedre kondis enn den tynneste i gjengen vår.

AnonymBruker
Skrevet

Må faktisk si at tankegangen er litt morsom. Man kan som sagt ikke selge alkohol til berusede og noen burde starte en regel om at butikkansatte kan sette ned foten ang. godteri/mat. "Beklager, men det ser ut som du har spist endel sjokolade før du kom hit, jeg kan dessverre ikke selge deg mer".

Anonymous poster hash: 6e051...804
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dette er brutal for kvinnemenneskene på kvinneguiden. hhaha fy flate.

Anonymous poster hash: 3ff31...99e
  • Liker 2
Skrevet

Har en svært overvektig venninne som har mye bedre kondis enn den tynneste i gjengen vår.

Astmatikere eller underernærte tells ikke

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Astmatikere eller underernærte tells ikke

Ka er astmatikere? Folk med astma?

Gjest Froskejenta
Skrevet

Jeg haaper hun koser seg med sjokoladen sin :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må faktisk si at tankegangen er litt morsom. Man kan som sagt ikke selge alkohol til berusede og noen burde starte en regel om at butikkansatte kan sette ned foten ang. godteri/mat. "Beklager, men det ser ut som du har spist endel sjokolade før du kom hit, jeg kan dessverre ikke selge deg mer".

Anonymous poster hash: 6e051...804

Hva med røykere/snusere? Skal de få kjøpe tobakk? Det er jo ihvertfall skadelig, også for andre rundt deg.

Anonymous poster hash: 53844...207

• Liker 1
Skrevet

Burde jeg ha sagt ifra?

Hun som stod foran meg i køen på butikken hadde kun sjokolade, brus, potetgull, smågodt og kaker på båndet. Det var ganske mye og. Sluttregningen kom på over 500 kr. Hun bak kassa så på meg og vi tenkte det samme. Burde noen sagt fra at denne veldig tjukke dama ikke burde handlet slik mat?

Handler du alkohol og du er drita full blir du jo nektet å kjøpe.

Ja, du burde jo sagt fra til sjokoladepolitiet, eller hun i kassa kunne utøvd sin rett til å nekte uestetisk fete mennesker å handle fetende mat. Jeg kan ikke fatte at dere ikke gjorde noe, til tross for at dere tenkte det samme. Men sånn er det, folk bryr seg ikke, og nå ligger hun kanskje hjemme, kvalt i sine egne kremboller.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...