Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Jeg savner ikke nødvendigvis å jobbe men å snakke med noen hver dag. Være litt mer sosial.

Vi kan jo også prøve å få til et nytt KG treff?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner ikke nødvendigvis å jobbe men å snakke med noen hver dag. Være litt mer sosial.

Vi kan jo også prøve å få til et nytt KG treff?!

Ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager som passer for dere?

Kan når som helst egentlig :) uten om neste torsdag! og tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var GU på 6 ukerskontrollen gjennomført. Alt så fint ut, var visst bare å fortsette å knipe. Har hatt litt ubehag og legen fant en hudfling som satt i livmortappen, eller noe sånt, så satser på at det er den som har laget kvalme etter renselsen var over :)

H er helt i ekstase og har bedt meg kansellere alle planer ut uka. Han tror visst vi skal ha sex - haha! Veeeeeeeel..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan når som helst egentlig :) uten om neste torsdag! og tirsdag :)

Jeg kan ikke på onsdag. Hva med mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på kg-treff! Kan ikke førstkommende uke, da :( Uka etter er jeg foreløpig ledig mandag, tirsdag og onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var GU på 6 ukerskontrollen gjennomført. Alt så fint ut, var visst bare å fortsette å knipe. Har hatt litt ubehag og legen fant en hudfling som satt i livmortappen, eller noe sånt, så satser på at det er den som har laget kvalme etter renselsen var over :)

H er helt i ekstase og har bedt meg kansellere alle planer ut uka. Han tror visst vi skal ha sex - haha! Veeeeeeeel..... ;)

Hehehe, disse mannfolka tror det bare er å skru på en bryter, så er man klar igjen! Når mesteparten av energien går med på å "underholde" baby, er det ikke nødvendigvis så mye energi igjen til hanky panky ;) Du får be ham ordne alt med T utenom amminga en dag, så kan du bruke tid på velvære for deg selv! Da kan det være at du får lyst igjen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke på onsdag. Hva med mandag?

Jeg vil gjerne være med på kg-treff! Kan ikke førstkommende uke, da :( Uka etter er jeg foreløpig ledig mandag, tirsdag og onsdag.

Jaaaaa!

Skal vi ta det uken etter kanskje? Så kan Spiremor bli med også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H hadde jo store forhåpninger om at han skulle få sex i går kveld. Han skal få for innsatsen. Jeg er ikke mentalt klar, så jeg ba han ikke mase. Tror han respekterer det ;)

------

I dag skal jeg på første barselstreff, er veldig spent! Håper det er flere på min alder. Området jeg bor i er litt snobbete, så ser for meg 40år gamle førstegangsfødende i store villaer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ta det uken etter kanskje? Så kan Spiremor bli med også? :)

Selvfølgelig. Hvilke dager kan dere uka etter?

-----------

Enig med deg ang sex.

Lykke til på barseltreff!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk barseltreff?

Det var hyggelig! 8 stk av oss. 1 guttebaby og 7 jenter :ler:

Flesteparten var andregangsfødende. Kun 3 stk av oss var første. Gjennomsnittsalder på par og tredve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Hvilke dager kan dere uka etter?

-----------

Enig med deg ang sex.

Lykke til på barseltreff!

Mandag, tirsdag eller onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig! 8 stk av oss. 1 guttebaby og 7 jenter :ler:

Flesteparten var andregangsfødende. Kun 3 stk av oss var første. Gjennomsnittsalder på par og tredve :)

8 stk er ganske mange! Hva gjorde dere for noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 stk er ganske mange! Hva gjorde dere for noe? :)

Satt og pratet. Om fødsel og oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...