Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns jeg ser stjernene i øynene deres allerede :fnise:

Haha, de er skikkelig fjortiser når det kommer til graviditeten asså!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de er skikkelig fjortiser når det kommer til graviditeten asså!

:ler: Not helping :ler: "Men asså, serriøst, så søøøøt den er der inne da, lissom!" *dør av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Fikk dere noen fine bilder? :)

Veldig fornøyd med selve opplevelsen! Noen der inne lå med hånda midt i ansiktet, så vi får litt tid neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med selve opplevelsen! Noen der inne lå med hånda midt i ansiktet, så vi får litt tid neste uke :)

Ånei, ikke du og.. Da får samboeren vært med på neste time?

Hva sa venninnene dine om 3d ultralyd opplevelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med handa foran ansiktet da. Uansett fikk du nok en bedre titt enn det jeg fikk, også får vi håpe at baby ligger litt anderledes på mandag! :jepp:

Forresten så tror jeg det kommer an på om det er want eller want`s. Den s-en er jo en forkortelse av "is", så om det blir want eller want`s avhenger vel av resten av setningen. Trooor jeg. :P Samtidig så kan det hende at regelen er sånn at når det er flertall, så skal det skrives want`s, mens når det er entall så skal det skrive want. Ikke helt sikker med andre ord. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med handa foran ansiktet da. Uansett fikk du nok en bedre titt enn det jeg fikk, også får vi håpe at baby ligger litt anderledes på mandag! :jepp:

Forresten så tror jeg det kommer an på om det er want eller want`s. Den s-en er jo en forkortelse av "is", så om det blir want eller want`s avhenger vel av resten av setningen. Trooor jeg. :P Samtidig så kan det hende at regelen er sånn at når det er flertall, så skal det skrives want`s, mens når det er entall så skal det skrive want. Ikke helt sikker med andre ord. :P

Nei, er det ikke hvem det er snakk om ? He,she, it wants. I want. Som hun vil ha den - she wants it. Eller jeg vil ha - i want it.

Elleer? :P

Endret av kaospåtobein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det ikke hvem det er snakk om ? He,she, it wants. I want. Som hun vil ha den - she wants it. Eller jeg vil ha - i want it.

Elleer? :P

Ja, kanskje det er sånn det er? :P Menne, hvordan blir det da med women i flertall da? Går det under "they wants"? da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er sånn det er? :P Menne, hvordan blir det da med women i flertall da? Går det under "they wants"? da?

Ja, bare "they want" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig fine bilder som du la ut på fb fordet da :nigo:

Og det er som kaos sier;

I/you want

He/She/It wants

We/They want

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, ikke du og.. Da får samboeren vært med på neste time?

Hva sa venninnene dine om 3d ultralyd opplevelsen?

Jepp, da blir han med på neste time :)

Venninnene syns det var så stas å få være med å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googlet det og filmen heter What Woman Want. Hehe.

What women want vel? ( http://www.imdb.com/title/tt0207201/ )

<---Pirkesara :fnise:

Litt av en reklame for Oslo Medisinske Senter her :tommel: Nesten så man får lyst til å støtte de litt :Nikke: Men er det noe særlig med 3d ultralyd når man ikke vil vite kjønn?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What women want vel? ( http://www.imdb.com/title/tt0207201/ )

<---Pirkesara :fnise:

Litt av en reklame for Oslo Medisinske Senter her :tommel: Nesten så man får lyst til å støtte de litt :Nikke: Men er det noe særlig med 3d ultralyd når man ikke vil vite kjønn?

Haha damn, du har rett! Klart det er women!

De fokuserer på ansiktet ved 3D, så vil tro det egentlig går bra? Men det kan de sikkert svare på :) Oslo Medisinske senter kommer jeg til å bruke senere også - helt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med hånda, men du fikk i alle fall sett litt, så det ut til :) Og bra at du også var fornøyd med opplevelsen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt med hånda, men du fikk i alle fall sett litt, så det ut til :) Og bra at du også var fornøyd med opplevelsen!

Ja :) Var ei som muligens lå å sov med hånda oppi ansiktet / suttet på tommelen. Noe som hennes mor også likte å gjøre som barn :) Håper å få se fra en litt annen vinkel på tirsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kontroll hos fastlegen i dag. Jeg ville sjekke opp med blodprøver siden det ikke er blitt tatt siden uke 15, eller noe sånt. Var jo på ultralyd i går, så fikk jo både se og høre på hjertet, men var fin hjertelyd i dag også. Magen ble målt til 30cm, noe som var noe HELT annet enn jeg fikk når jeg målte selv. Så da lar jeg være å måle selv ;)

Fikk i allefall avklart det at urinen bør stå kaldt, da legekontoret tester for alt når man leverer prøven (i allefall mitt legekontor). Da jeg var hos jordmor sa hun at det ikke var så nøye, da de kun sjekket for proteiner. Men da kan jeg vel legge til vanen om å ha den i kjøleskapet. Må også skryte av meg selv for å ha levert en god urinprøve i dag! Av flere grunner: Ingen bakterier, noe jeg ALLTID tydeligvis får med meg OG jeg tissa ikke ned hånda mi i dag! :ler: - life is good! ;)

I morgen kommer H hjem, jeg gleder meg <3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...