malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #461 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Her! Jeg prøver å legge ut bilde av lille cashew-nøtta, men de sier at bildet er for stort!!!! Jeez! Den er 2 cm - dumme forum! Endret 31. juli 2014 av malicious 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 #462 Del Skrevet 31. juli 2014 Her! Jeg prøver å legge ut bilde av lille cashew-nøtta, men de sier at bildet er for stort!!!! Jeez! Den er 2 cm - dumme forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 31. juli 2014 #463 Del Skrevet 31. juli 2014 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. juli 2014 #464 Del Skrevet 31. juli 2014 HAhhaa, missdior Og teite forumet ja, Malicious, som ikke skjønner at den er 2 cm Gratulerer med 10 uker <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #465 Del Skrevet 31. juli 2014 HAhhaa, missdior Og teite forumet ja, Malicious, som ikke skjønner at den er 2 cm Gratulerer med 10 uker <3 Takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 31. juli 2014 Seriøst! Nå har jeg resiza bildet til 6KB - verdens minste bilde - du må bruke forstørrelsesglass for å se den! Og ENDA så er det for stort??????? ¨ HVORFOR fungerer det ikke? Vil jo vise frem appelsinen min da! Nå tar jeg med meg hormonene mine og legger meg. til i morgen, kjære forum - skjerp deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. juli 2014 #467 Del Skrevet 31. juli 2014 Legg inn bildet på tinypic og kopier bildeadressen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #468 Del Skrevet 1. august 2014 HER ER APPELSINEN! Takk for tips Missdior, det funka!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. august 2014 #469 Del Skrevet 1. august 2014 HER ER APPELSINEN! Takk for tips Missdior, det funka!! Jeg syntes den ligna mer på en aubergine! Perfekt form, liksom! Søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #470 Del Skrevet 1. august 2014 Hehe, ja. Appelsinen har en litt annen historie. Leste om utviklingen og at livmor var på størrelse med en appelsin. Så her i huset kaller vi den for appelsinen uansett <3 hihi! Cashew-nøtt ser den ut som, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #471 Del Skrevet 1. august 2014 Må bare rante litt! Er det bare jeg som sover dårlig? Jeg er oppe 2-3 ganger HVER eneste natt! Våkner og er lys våken midt på natta og har ikke noe sammenhengende søvn. Jeg er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. august 2014 #472 Del Skrevet 1. august 2014 Det er ikke bare du Sånn har jeg vært i alle år egentlig, våkner mange ganger hver natt. Trodde alle hadde det sånn jeg, helt til jeg skjønte at det var visst ikke helt vanlig. Det har vært litt ekstremt i det siste da, med denne varmen som har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. august 2014 #473 Del Skrevet 1. august 2014 For en søtnos! Og ja, tinypic funker Hadde du utvendig? Jeg sover også gørrdårlig. Tisser hele tida og bare vrir meg. Leste en plass at 2.trimester skulle være sååå bra, hakke sett noe til det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #474 Del Skrevet 1. august 2014 Det er ikke bare du Sånn har jeg vært i alle år egentlig, våkner mange ganger hver natt. Trodde alle hadde det sånn jeg, helt til jeg skjønte at det var visst ikke helt vanlig. Det har vært litt ekstremt i det siste da, med denne varmen som har vært! Ja, håper det er varmen! Herregud, jeg elsker jo å sove. Sover kaldt hele året, med vinduet oppe i 20 minus også. Ønsker meg høst <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #475 Del Skrevet 1. august 2014 For en søtnos! Og ja, tinypic funker Hadde du utvendig? Jeg sover også gørrdårlig. Tisser hele tida og bare vrir meg. Leste en plass at 2.trimester skulle være sååå bra, hakke sett noe til det enda Bajs! Det kommer sikkert Hjelper jo og ikke måtte tisse hele tiden. Verste er at jeg våkner, må tisse, går på do, så kommer det en SKVETT. Hallo kroppen, du sier du må tisse, da må du klare å tisse mer! Jeg hadde innvendig UL, hun anbefalte det, så tok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. august 2014 #476 Del Skrevet 1. august 2014 HER ER APPELSINEN! Takk for tips Missdior, det funka!! Ååå, fine appelsinen!!! Moro hvordan vi får forskjellige navn på de små, hehe. Her går det i "bønna" etter at h*n var på det stadiet. Jeg våkner minst 2 ganger hver natt fordi jeg må tisse, selv de dagene hvor jeg har unngått å drikke noe den siste halvannen timen før jeg legger meg. Så jeg har gitt opp den teknikken, haha Håper det blir bedre utover høsten, når det blir kaldere ute og vi alle er lenger på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. august 2014 #477 Del Skrevet 1. august 2014 Bajs! Det kommer sikkert Hjelper jo og ikke måtte tisse hele tiden. Verste er at jeg våkner, må tisse, går på do, så kommer det en SKVETT. Hallo kroppen, du sier du må tisse, da må du klare å tisse mer! Jeg hadde innvendig UL, hun anbefalte det, så tok det jeg hadde ogås innvendig! Rar opplevelse Men altså, jeg tisser dødsmasse. Skjønner ikke hvor alt kommer fra.... Klokken 23.00 - tisse, pusse tenna Klokken 23.06 - tisse en gang til før jeg legger meg Klokken 23.20 - tisse Klokken 23.45 - mannen sier god natt, jeg går og tisser Klokken 00.15 - tisse Klokken 02.30 - tisse Klokken 04.50 - tisse Klokken 07.35 - tisse Klokken 09.00 - tisse Så kan det gå flere timer før neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. august 2014 #478 Del Skrevet 1. august 2014 hahahhaa ordet "tisse" er nå ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. august 2014 #479 Del Skrevet 1. august 2014 Ikke rart jeg fikk uvi, så sjeldent som jeg tisser Fant ut at jeg måtte slutte å drikke noe som helst etter klokken åtte på kvelden, og så sitter jeg alltid og lener meg først til høyre, så venstre, så forover og til slutt bakover, og da hender det at jeg får tømt blæra litt ekstra Hurra, hurra for at alt stod bra til med lille appelsin! Innvendig UL er snåle greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 1. august 2014 #480 Del Skrevet 1. august 2014 Så nusselig liten appelsin :D du sitter vel å glaner pp bildet du :D hadde jeg gjort hah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå