Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra! :) Her var det jo bare velstand og glede!

(og et tegn på at det er litt triveligere her inne enn nicket ditt skulle tilsi :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Her var det jo bare velstand og glede!

(og et tegn på at det er litt triveligere her inne enn nicket ditt skulle tilsi :fnise: )

Haha, jaa.. Alle nick var opptatt!! Ble litt ond og tok dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt lønnssamtale med sjefen min. Han spør meg om hvor han ser meg om en stund og jeg sier at jeg har lyst til å bli, noe jeg absolutt vil.. Men jeg får litt dårlig samvittighet, da jeg ikke forteller hele sannheten. Han skal snakke med daglig leder om karriereutvikling for meg og om hva som kan skje videre med opprykk osv. Det er dumt å si noe så tidlig i graviditeten? Har hørt at en tidl. ansatt i denne bedriften ikke fikk en stilling fordi hun sa hun var gravid for noen år siden, da de trengte noen "nå" og ikke om 9 mnd.

Har tenkt til å holde kortene tett en stund til, jeg. Til noe mer konkret om fremtiden min her og jeg er synlig gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få skriftlig tilbud om evt høyere stilling først, og så kan du si det :)

I min bedrift er ting kjent for å ta litt....tid. Mulig jeg har unge nr. 5 før det tilbudet kommer / de får somlet seg til å gi noe!

Positiv er jo at daglig leder hadde foreslått en økning på 2,5% (cheap ass), mens min leder ville gi meg mer, fordi jeg var så flink i jobben min, hihi. dagens selvskryt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte reise hjem fra jobb i dag. Skikkelig ømt der i dag, samt det strekker en del, kvalm og vondt i hodet. Deilig med hjemmekontor resten av dagen. Stille og rolig! 3 uker - la det gå fort please!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen mails fra mannen, syns det er så kos! Utveksler litt tanker og følelser og sånt kliss. Han skriver at han ikke ønsker å fullføre hele turen sin likevel, da han vet han er sterk nok, så han kommer til å hoppe av turen snart. Han visste ikke når, men han kommer hjem tidligere <3

Har vært hos kiropraktor igjen i dag. Hun mente at det var bekkenleddet (eller noe sånt?) som holder på å gjøre plass til en baby, så det kommer muligens til være vondt til rundt 13-14 uker. Det er mindre vondt nå enn det det har vært, men jeg håper virkelig det avtar.

De siste dagene har jeg vært skikkelig øm i livmora og når jeg leser at den nå er på størrelse med en appelsin, så skjønner jeg hvorfor. Jeg prøver og tenke at så lenge jeg ikke blør, så kommer det til å gå bra! Vanskelig å vite hva man skal forvente når man er førstegangsgravid. Sikkert mye mindre stress for nr.2 osv. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er mannen? Skulle han være borte lenge? Det finner jeg kanskje ut av hvis jeg blar tilbake noen sider men :sjenert: Iallefall koselig med noen klissete mail og at han snart kommer hjem! :)

Edit: Jeg fant ut av det! Det var sporty stil må jeg si! Jeg fabulerte faktisk om å gjøre det samme en gang! Foreløpig har det blitt med tanken. ;)

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er mannen? Skulle han være borte lenge? Det finner jeg kanskje ut av hvis jeg blar tilbake noen sider men :sjenert: Iallefall koselig med noen klissete mail og at han snart kommer hjem! :)

Edit: Jeg fant ut av det! Det var sporty stil må jeg si! Jeg fabulerte faktisk om å gjøre det samme en gang! Foreløpig har det blitt med tanken. ;)

Hehe, han er fantastisk sporty! Føler meg nesten litt dårlig siden av han, fordi jeg er.. eh. stikk motsatt? Liker en god tur jeg også, men ikke 60 mil, liksom ;)

Tipper han er hjemme om under en uke. De er snart ved lillehammer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker!! :hoppe:

Dumme bekkenet ditt som er vondt.. Får håpe det går seg til Fort. I mellomtiden må du høre på kroppen så det i alle fall ikke blir noe verre :)

Og så koselig at mannen kommer hjem før tiden! :biggrin:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg jobbe halv dag hjemmefra! Sjefen sier vi må utnytte at det er rolig hos oss. Senere i dag kommer mamma, pappa og søsteren. Hun skal bli igjen helt til tirsdag! Wiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde gjemmekontor i dag også, hadde det forrige fredag og det var veldig deilig. Litt jobbing...mye avslapping i sola ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg hadde gjemmekontor i dag også, hadde det forrige fredag og det var veldig deilig. Litt jobbing...mye avslapping i sola ;)

Haha, ja, noe sånt! Vi har veeeldig lite å gjøre, det er nesten komisk. Så det er deilig å være hjemme og gjøre det lille, i stedet for å sitte på jobb og ruge frem og tilbake i kjedsomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite å gjøre her også, det er ikke mye fornuftig jeg gjør. Vet at sjefen min syns det er mer enn greit at jeg tar hjemmekontor og til og med helt fri, men det blir dessverre litt misunnelse og sånt fra andre kollegaer hvis jeg gjør det, så det er enklere å være her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite å gjøre her også, det er ikke mye fornuftig jeg gjør. Vet at sjefen min syns det er mer enn greit at jeg tar hjemmekontor og til og med helt fri, men det blir dessverre litt misunnelse og sånt fra andre kollegaer hvis jeg gjør det, så det er enklere å være her :sukk:

Jeg tenker at DET får være deres problem? :P Kan ikke gjøre alle fornøyde uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig med deg, og jeg hadde sagt akkurat det samme om det gjaldt noen andre enn meg selv ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...