Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Calvin Klein truse kombinert med jeans og magetopp. Spy.

Anonymous poster hash: e8607...715

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Calvin Klein truse kombinert med jeans og magetopp. Spy.

Anonymous poster hash: e8607...715

Skjedent jeg reagerer på mote, men denne er jeg enig i! Gjerne den calvin klein toppen til kombinert med boyfriendjeans. Så at bikbok hadde kommet med sin egen versjon med påskriften "all day i dream about summer"...

Anonymous poster hash: df48c...589

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er lei av Nordlandsbunad og Beltestakk (ikke bunadene i seg selv, men at det er en TREND)

Anonymous poster hash: b021b...16a
AnonymBruker
Skrevet

Strømpebelte!

Anonymous poster hash: e4cce...8e2

Skrevet

Kom plutselig på at jeg er veldig lei av å se Louis Vuitton. Jeg tror ikke det finnes noen merker på denne siden av Moods of Norway som virkelig skriker merkevare på samme måte som LV, enten det er med beige ruter eller to hundre logoer på produktet. Man kjenner igjen en av de der på tjue meters avstand.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Opp ned-kors.

Er det en trend? Kan knapt huske sist jeg så det.

Anonymous poster hash: 40e7f...087

Gjest Tigress
Skrevet

Strømpebelte!

Anonymous poster hash: e4cce...8e2

Åh, kult, eg er altså trendy! Men i all verda, korleis kan du vere lei av strømpebelter - kan du sjå at folk har på seg strømpebelter?? Er du lei BH også?

AnonymBruker
Skrevet

Åh, kult, eg er altså trendy! Men i all verda, korleis kan du vere lei av strømpebelter - kan du sjå at folk har på seg strømpebelter?? Er du lei BH også?

:fnise:

Helt enig. Jeg lurer også på hvordan man bli lei av noe som ikke synes..

Anonymous poster hash: f6515...f70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Disse merkelige plattformskoene som folk går med igjen er jeg litt lei av, kjenner jeg.

Anonymous poster hash: b2186...66d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og der var strømpebelte-mafiaen i gang igjen...

Anonymous poster hash: f452c...041
  • Liker 9
Skrevet

Da er vi flere som er trendy! :skratte:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg tek det med meg, eg, altså, det er ikkje så ofte eg kvalifiserer til trendy, her eg travar rundt i vintagekleda mine i snitt som kler meg og som ingen har sett på ein motemolo i mi levetid!

Eg er likevel litt uviss på om strømpebelter kan kvalifisere som trendy, eg meiner, trendy greier brukar jo å vere å få tak i, liksom!

Skrevet

Eg tek det med meg, eg, altså, det er ikkje så ofte eg kvalifiserer til trendy, her eg travar rundt i vintagekleda mine i snitt som kler meg og som ingen har sett på ein motemolo i mi levetid!

Eg er likevel litt uviss på om strømpebelter kan kvalifisere som trendy, eg meiner, trendy greier brukar jo å vere å få tak i, liksom!

Ja, de trendy greiene pleier jo å florere i butikker! Kan ikke si at jeg ser en overflod av brukbare strømpebelter for å si det sånn.

Gjest Lille-pus
Skrevet

:Nikke:

:rolleyes:

Ja, de trendy greiene pleier jo å florere i butikker! Kan ikke si at jeg ser en overflod av brukbare strømpebelter for å si det sånn.

:lete:

Og der var strømpebelte-mafiaen i gang igjen...

Anonymous poster hash: f452c...041

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

kan noen forklare hva strømebelter er :bond: Jeg har prøvd å google man får bare opp undertøy! :bond: Jeg vil se hva strømpebeltemafiaen hater :bond:

• Liker 1
Skrevet (endret)

kan noen forklare hva strømebelter er :bond: Jeg har prøvd å google man får bare opp undertøy! :bond: Jeg vil se hva strømpebeltemafiaen hater :bond:

Dette er et strømpebelte. Personlig så elsker jeg mitt :) Ja, det er undertøy ;)

Kiss_Me_Deadly_Van_Doren_Suspender_Belt.

Endret av Jolene
  • Liker 1
Skrevet

Dette er et strømpebelte. Personlig så elsker jeg mitt :) Ja, det er undertøy ;)

*snip*

Takk! Jeg fikk opp masse undertøy, ikke bare strømpebelter! Men da har jeg fått svar :fnise:

Skrevet

Er lei "langt, blankt, blondt hår med ettervekst"-trenden haha er sikkert ikke en trend, men serriøst på forelesningene mine er det ikke annet så langt øye kan se.... BLÆH og vippeextensions. ALLE SER AT DU HAR VIPPEEXTENSIONS og nei det ser ikke ut som det er dine egne vipper bare med litt maskara på...

Anonymous poster hash: 290e4...84e

De fleste som har dette tror de ser veldig naturlige ut. Det verste er når de legger seg feil, skjer noe med limet og de ligger på kryss og tvers. Grøss. Veldig lekkert når de faller av også, noen går rundt med store huller i vippekanten så man ser veldig godt hvor kort vipper de egentlig har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...