Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har (med sjokk og vantro) registrert at en slags ball-versjon av den famøse "Grorud-palmen" er tilbake for fullt. Diger ball midt oppå hodet; som vipper framover.

Er det trendy?

Ligner på frisyren til Lille My. Helt forferdelig og lite feminin, jentene ser enten uflidde ut eller som om de er 20 år eldre.

Så den første gang for et par år siden, og nå ser jeg den frisyren mange ganger hver dag.

Det er fortsatt LV og Mulberry som troner på toppen over vgs/ungdomsskolevesker i Oslo.

Og det mange ikke skjønner er at det er en forskjell på Michael Kors og MICHAEL Michael Kors. Det er sistnevnte som "alle" kjøper seg i god tro om at de nå går med en designveske :rolleyes:

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Jeg aner ikke forskjellen, forklar gjerne. *utrendy*

Anonymous poster hash: 0dbad...fb6

Sånne husker jeg var veldig kule da jeg var 12-13 år eller noe.

Men synes klesbutikkene flommer over av gyselige 90-tallsplagg for tiden, så ingen overraskelse om disse også er blitt in igjen...

Mhm. Jeg så Clueless i helgen (forøvrig en fin mimrefilm!) og det slo meg at altfor mye av moten fra den filmen har kommet tilbake. :ler:

• Liker 2

Fjällrevensekk, conversesko, oversized skjerf og slitte jeans(kombinert). OH COME ON! Kreativitet, jenter!!

Kreativitet? Alt som er utenfor "normen" blir jo hatet på i denne tråden?

Eller mener du det som virker å være KG-uniformen..? Bootcut jeans, topp og cardigan og en dritkjedelig ullkåpe? Er det kreativt?

Anonymous poster hash: 4ac41...dc0

• Liker 7

Annonse

Sånn hadde jeg da jeg var 9-10 år gammel!

Jeg kjøpte nettopp et sånt,men jeg bruker det PÅ selve hånden istedet for som tradisjonelt armbånd. Synes det er finere på den måte jeg bærer det...

Anonymous poster hash: 895e9...01a

- Tights, hvertfall der den ikke dekker rumpa.

- Treningstighst til hverdags

- Canadagoose

- Michael Kors, LV

- Daniel Bedington klokke. Den er fin, men bare aaalt for oppbrukt

- Rumpeshorts

Verst av alt: Treningstrenden! 1000 bilder av seg selv og maten, ikke minst oppmuntringsbilder med tekst type "No pain, no gain". HaterhaterhaterHATER det.

• Liker 4
Annonse

Kreativitet? Alt som er utenfor "normen" blir jo hatet på i denne tråden?

Eller mener du det som virker å være KG-uniformen..? Bootcut jeans, topp og cardigan og en dritkjedelig ullkåpe? Er det kreativt?

Anonymous poster hash: 4ac41...dc0

Snakker ikke om KG-uniformen, snakker om jenter som går helt likt kledd i Fjällrevensekk, converse, oversized skjerf og slitte jeans. Syns det er lite kreativt. Det var det jeg sa.

Hehe, jeg forbinder det med jenter som sitter på cafe og prater om Bourdieu. Antar det er noe ex.phil, og at de da går 1. kull :P

Tror ikke du er så langt unna! Haha!

Men hvordan får de plass til macen sin i den lille sekken? Det er jo ikke plass til noe oppi der?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...