Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil anta at det har blitt nevnt før, men hva er greia med treningstights (oftest 2xu) sammen med vanlige klær på shopping eller kafe? Vil ikke kalle det en trend men ser utrolig mange jenter/damer som går sånn. Jeg bruker også 2xu men til, fra og på trening. Ikke sammen med sminke, vanlig bluse og vanlige sko. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

noshorts.jpg

Anonymous poster hash: adbcf...9a7

Øynene mine! :sjokkert:

Jeg angrer nesten på at jeg spurte!

Anonymous poster hash: 57659...afe

• Liker 3
Skrevet

Øynene mine! :sjokkert: Jeg angrer nesten på at jeg spurte! Anonymous poster hash: 57659...afe

Nå kommer du til å se dem overalt :)

• Liker 1
Skrevet

Nå kommer du til å se dem overalt :)

Jeg har ikke sett så mange runaway dreamz shorts ute denne sommeren, jeg. Ifjor hadde alle fjortis-jentene rumpa på vift.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Slike jeans.

cdn.estilo-tendances.com/wp-content/uploads/2014/08/Black-lace-up-shoes-with-boyfriend-jeans.jpg

Skrevet

Jeg har ikke sett så mange runaway dreamz shorts ute denne sommeren, jeg. Ifjor hadde alle fjortis-jentene rumpa på vift.

Heldig. Jeg har dessverre sett mange av dem :(

• Liker 1
Skrevet

Heldig. Jeg har dessverre sett mange av dem :(

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Grått hår!! Altså farget grått hår på unge jenter. Vet ikke hvor mange av dem jeg har sett i dag. Hva faen! Hvem VIL ha grått hår?!?

• Liker 4
Gjest Dårris
Skrevet

Grått hår!! Altså farget grått hår på unge jenter. Vet ikke hvor mange av dem jeg har sett i dag. Hva faen! Hvem VIL ha grått hår?!?

Disser' u håret mitt eller? Se på bildet mitt da, håret mitt er jo vakkert! Skjønner godt at småripsa tar etter altså! ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kult på noen da, om de har stilen til det. Særlig grålilla er kult. Men, jeg er enig med deg. Det dumme med en trend er at alle (med forskjellige stiler) gjør det samme, så da blir det ofte kræsj.

Anonymous poster hash: e8607...715

• Liker 2
Skrevet

Denne sveisen på gutta

tumblr_inline_nesswteQON1sqrcp8.jpg

• Liker 13
Skrevet

Denne sveisen på gutta

Åh, så lei. Så stygt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kjempelei av at trenden tilsynelatende er at klærne i skapet mitt blir trangere og trangere :(

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Denne sveisen på gutta

Det er noe av det styggeste jeg ser på menn. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kjempelei av at trenden tilsynelatende er at klærne i skapet mitt blir trangere og trangere :(

Ja, denne trenden er et tilbakevendende fenomen som dessverre har en kortere syklus enn mange andre trender :(

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Ja, denne trenden er et tilbakevendende fenomen som dessverre har en kortere syklus enn mange andre trender :(

Ja, kjempeirriterende. Jeg har skapene fulle av kule klær som ikke passer lenger. Blææh. Og det er ikke mange kilo det er snakk om heller lissom, bare nok til at det er aaakkurat for trangt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tettsittende klær er da sexy. ;)

Anonymous poster hash: 40e7f...087

AnonymBruker
Skrevet

Kjempesexy

post-37809-0-27887000-1437209410_thumb.j

Anonymous poster hash: b060a...e39

• Liker 8
Skrevet

.. klærne mine var igrunn passe tettsittende fra før ..... 

Kjempesexy

attachicon.gifimage.jpg

Anonymous poster hash: b060a...e39

.. men sånn som dette ser du meg aldri. Herregud. Nei nå er det på tide å legge bort sjokoladen i tre fire uker, få skikk på kroppen igjen. Bursdagselskap i dag først bare. Og så blir den nye trenden at alle klærne mine passer skikkelig, og den trenden skal jeg aldri bli lei :)

AnonymBruker
Skrevet

Louis vuitton, heldig vis roet seg noe etter MK veskene kom, men det er så komisk når alle har like vesker.

Anonymous poster hash: a0fd7...a55
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...