Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wohoo, da har jeg jo ett ca :) Takk :)

Det syns jeg, ja :nigo:

Får håpe det blir bra! :)

Mmm..banankake og krydderkake høres fantastisk ut :jepp:

Det er godt. :) Jeg liker best gulrotkake da, men takker aldri nei til banankake eller krydderkake!

Hurra for 19 uker :strix:

Woho! :)

___

I dag har det vært en fin dag. :)

O gråt ikke ved levering, fordi han fikk matpakke med seg til frokost i dag, og da var han jo gira på den. Deretter slappet jeg av en stund før jeg gikk tur med hunden. Så ble det kafetur med flere KG-jenter! :) Veldig koselig. Vi satt i over 2,5 timer, så det var absolutt en suksess. ;)

Da jeg hentet O, var alt bare koselig da også. Han var veldig trøtt da, så sovnet i sofaen mens jeg lagde middag. Det gjorde han i går også. Etter middag har vi egentlig bare kost oss hjemme. I dag har jeg ikke "gledet" meg til å få han i seng, så det var godt. :)

Nå er det avslapping. Tenker å se på Idol.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg å håndtere ca 30 grensetestende barn, så du er ikke alene :fnise: Er glad for at mini ikke er sånn ennå.

Ser folk på idol ennå? :fnise: Vi er så leie så har ikke sett det på noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går prøvde jeg å håndtere ca 30 grensetestende barn, så du er ikke alene :fnise: Er glad for at mini ikke er sånn ennå.

Ser folk på idol ennå? :fnise: Vi er så leie så har ikke sett det på noen år :)

Hehe, jeg har ikke sett Idol på mange mange år, men i år følge jeg med litt sporadisk. :P

Det var utrolig koselig, så det må vi gjenta.

:jepp:

Så bra at han ikke gråt i dag :jepp:

Og det var suuperkos :nigo:

Ja, det var godt. :)

Absolutt!!

Så bra at leveringen gikk bedre idag :Nikke: og stas med kosekveld!

Godt med kosekveld! Mindre godt at jeg har forspist meg på middagsrester i kveld! Ganske dårlig samvittighet nå kan man si, men har i det misnte ikke spist snop.. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med mat enn snop kanskje :) jeg derimot har gomlet lefse som mormor sendte med oss når vi var der tidligere i uka :sikle: farlig godt! Tør ikke tenke på kaloriinnholdet engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med mat enn snop kanskje :) jeg derimot har gomlet lefse som mormor sendte med oss når vi var der tidligere i uka :sikle: farlig godt! Tør ikke tenke på kaloriinnholdet engang :ler:

Tja! I grunn :P Hihi, nei det er jo det da. Jeg pleier å la vær å tenke på hvilken kaloribombe taco er :fnise:

____

Aaaah, for en fin dag jeg har hatt!

Begynte dagen rolig hjemme, bare jeg og O. R har vært på jakt. Så dro vi til mamma og spiste frokost sammen. Etter en stund dro vi til byen for å finne sko til O. Han var veldig flink til å prøve sko (med lovnad om bolle etterpå så klart ;) ), men de modellene som var aktuelle, var selvsagt utsolgt i hans størrelse.

Har derfor bestilt denne modellen fra Viking: http://www.zalando.no/viking-toasty-gtx-vinterstovler-sort-vi143a03f-q11.html

Vet ikke hvordan passformen er på disse, men håper de er gode til O. Noen av Viking sine modeller er for smale til O, mens andre passer perfekt.

SÅ har jeg også fått sko i dag! Vi slet veldig med å finne noe, for jeg er så heldig at jeg har hele 42 i skostørrelse, så det flyter liksom ikke over av alternativer. ;) Landet til slutt på disse skoene. Er ikke hundre % fornøyd, for de er ikke i skinn, og det var det jeg var ute etter, men jeg vet jo at merket er bra, og de var veldig gode å gå i. :)

http://www.skoringen.no/rieker-z4213-33_1.aspx

IKKE typisk meg å kjøpe røde sko, men i år ble det slik da :fnise: Så får jeg heller håpe jeg finner et par i skinn til neste år. De i syntet varer vanligvis bare ett års tid. Får se om dette paret blir unntaket da. :)

Så har vi bare slappet av hjemme hos mamma i noen timer før vi dro hjem i sekstiden og kokte grøt til kveldsmat. :) Nå har jeg inntatt sofaen og her blir jeg i kveld!

Mini har nok en gang lagt seg sånn at jeg nesten ikke kjenner bevegelsene hans, så da må jeg vel vente et par dager igjen. Kjedelig med morkaka på fremsiden, altså! :P Slik var det aldri med O.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine sko, det var jo dempet rødt, det blir fint mot mye sort og grått og slikt i vinter ;)

enig at skinn er best, jeg kjøper bare det omtrent (minus joggesko..) og støvler ;)

str 42 ja... er sånn 37,5 jeg, går rett inn i prøveparene.

håper skoene til lillegutt passer også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt samme sko til L. Når tenkte du å begynne å bruke de? Jeg synes sko til ungene er vanskelig. Lurer på om han kan gå rett fra goretex-joggisene han bruker nå til disse, eller om han burde ha et par halvhøye gortex til høsten? :vetikke:

Jeg har ikke kjent på disse som jeg har bestilt til ham, så jeg vet ikke hvor tjukke/varme de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns skoene var knalltøffe! spørs om jeg ikke må prøve et sånt par selv! Oppdaget brått at høstskoene mine tar inn vann, dårlig deal... Fin rødfarge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også skoene var spreke! Det blir så mye svart og brunt om vinteren, godt med litt avveksling!

Og hurra for 19 uker, håper junior snart legger seg så du kan kjenne noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! De var kjempefine! Hvis jeg får en god lønning neste måned så trenger jeg ordentlige høstsko :sjenert:

Hilsen med-bigfoot :ler:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko! :Nikke:

Takk1 :)

fine sko, det var jo dempet rødt, det blir fint mot mye sort og grått og slikt i vinter ;)

enig at skinn er best, jeg kjøper bare det omtrent (minus joggesko..) og støvler ;)

str 42 ja... er sånn 37,5 jeg, går rett inn i prøveparene.

håper skoene til lillegutt passer også!

Ja, tror kanksje det kan bli fint. :) Men absolutt litt uvant! Ja, skinn er best, men når utvalget er så dårlig på sko i min størrelse så blir det alltids litt mer vanskelig. De som eventuelt var aktuelle i skinn, så egentlig mer ut som en tursko enn en hverdagssko, så det droppet jeg. Da venter jeg heller til neste år og håper jeg har hellet med meg da. :P

Jeg er veldig kresen på sko så hater å handle sko, spesielt vintersko, men de du har kjøpt var fine :jepp:

Ja, tror de kan bli riktig så greie å ha på i vinter. Det er visst en "stressko". Vet ikke helt hva det vil si, men det skulle visst lindre stress.. :P

Vi har kjøpt samme sko til L. Når tenkte du å begynne å bruke de? Jeg synes sko til ungene er vanskelig. Lurer på om han kan gå rett fra goretex-joggisene han bruker nå til disse, eller om han burde ha et par halvhøye gortex til høsten? :vetikke:

Jeg har ikke kjent på disse som jeg har bestilt til ham, så jeg vet ikke hvor tjukke/varme de er?

Jeg begynner å bruke de så snart det blir litt mer frost og sånt tenker jeg. :) Vi kommer ikke til å kjøpe overgangssko i alle fall, synes det er litt bortkastete penger, selv om det periodevis kan være behov for det. Vi har jo Timber land Goretex-sko, også har vi Dockboots. Dockboots har jo en mye bedre såle enn vanlige støvler, så jeg synes det går greit å bruke de en periode når det er fuktig og kjølig ute, i stedet for å kjøpe nye goretex-sko. :)

Jeg tror de er ganske varme. De er foret med ull, så. Vikingskoene vi hadde til O i fjor holdt kjempegodt på varmen selv om det var veldig kaldt ute. Hadde bare på han en ullsokk i skoen. Aldri lester. Bruker å kjøpe en del par av de janus-sokkene. Synes de er mye bedre enn ullvang som har stramming over vristen.

Syns skoene var knalltøffe! spørs om jeg ikke må prøve et sånt par selv! Oppdaget brått at høstskoene mine tar inn vann, dårlig deal... Fin rødfarge!

De er veldig gode å gå i. Er så lette at det kjennes ut som man har tøfler på seg. :fnise:

Kjedelig med lekke høstsko. Mine høstsko funker fortsatt veldig fint da, så blir å vente med å ta i bruk de nye vinterskoene. Elsker høstskoene mine, og elsker de enda mer etter at mamma tok initiativ til å smøre de med skofett i går :fnise: Når man ser forskjellen så ser man hvor mye skinnet trengte litt behandling. :P

Synes også skoene var spreke! Det blir så mye svart og brunt om vinteren, godt med litt avveksling!

Og hurra for 19 uker, håper junior snart legger seg så du kan kjenne noe! :)

Jepp, sant det! Vinterkåpen min er mørkeblå da, men rød og blå funker jo det!

Enn så lenge er det lite liv å kjenne. Ett og annet spark bare, men dette skjedde jo forrige helg også. Sånn er det vel bare når man har morkaken på fremre vegg.

Åh! De var kjempefine! Hvis jeg får en god lønning neste måned så trenger jeg ordentlige høstsko :sjenert:

Hilsen med-bigfoot :ler:

Haha, fint å vite at man har flere med seg! :fnise: Vi burde starte en bigfoot-klubb!

Men det skal sies, jeg er sjeleglad for at føttene mine stoppet på 42. For damesko i 43? DET finner man ikke i butikkene. :P De siste 10 årene har det jo kommet bare mer og mer damesko i 42 da, så det er tydelig at skoindustrien har skjønt at det er behov for det. Og godt er det. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...