Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og når man blir håpefull i stedet for å få angst, DA vet man at det er på tide med nummer tre! :nigo: Kommer aaaldri til å skje her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantomspark ja.. Mens jeg var gravid så koste jeg meg jo så med sparkene og håpte på fantomspark fordi det var jo SÅ kos.. Nå? Like før jeg må bestille et helt lager fra clearblue slik at jeg kan teste hver dag for å bekrefte at jeg ikke er i rugemodus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sommerfuglvinger! :rodmer: Det er en av de få tingene jeg savner med å være gravid. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! :hjerte: den følelsen du beskriver der minner meg om det jeg kjente også, men er ikke sikker. Får vente å se litt :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, jeg har masse fantomspark nå. Får like mye angstsug i magen hver gang. :ler:

Huff ja, kjenner følelsen :fnise:

Og når man blir håpefull i stedet for å få angst, DA vet man at det er på tide med nummer tre! :nigo: Kommer aaaldri til å skje her. :fnise:

En veldig god indikasjon, ja!

Fantomspark ja.. Mens jeg var gravid så koste jeg meg jo så med sparkene og håpte på fantomspark fordi det var jo SÅ kos.. Nå? Like før jeg må bestille et helt lager fra clearblue slik at jeg kan teste hver dag for å bekrefte at jeg ikke er i rugemodus igjen.

Haha, ja ikke sant. Det er liksom ikke like koselig når man vet at det egentlig ikke skyldes en baby.

Så koselig med spark, og så tidlig!! Heldige du!

Jepp! Har jo regnet med jeg skulle kjenne noe tidligere denne gangen, men hadde ikke forventet nesten tre uker tidligere enn sist gang. :)

Så koselig å kjenne spark!

Jepp!

Så herlig med sommerfuglvinger! :rodmer: Det er en av de få tingene jeg savner med å være gravid. *sukk*

Ja, og det kommer jeg også til å savne såååå mye når jeg er ferdig med å være gravid.

Åååhhhh... :rodmer:

Det er noe magisk med de første sparkene!

Ja! Eller, det var jo veldig koselig, men den dagen det blir veldig tydelige spark, DA er det magisk, hehe.

Åååå så koselig:)

Ja :)

Så koselig! :hjerte: den følelsen du beskriver der minner meg om det jeg kjente også, men er ikke sikker. Får vente å se litt :hoppendeglad:

Kan jo hende. :) Hvis du kjenner spark så tidlig som førstegangs så er du veldig tidlig ute i alle fall, og det er jo kjempestas! Jo lengre en får kjenne på spark jo bedre, for det er helt fantastisk.

_____

Enda en dag går snart mot slutten. Denne uken har gått i sneglefart, men den går i alle fall. Sånn blir det vel når man venter på å reise bort på etterlengtet ferie. Og når vi kommer hjem er det jo bare få dager til UL!

Kanskje det hadde vært på tide med tippeliste på kjønn? Det er jo to uker til nå, men siden jeg er borte en hel uke så har jeg ikke så mange dager å "organisere" tippingen. :P

Kan vel begynne med meg selv da.

Teriyaki: Føler litt :babyjente: men tror :babygutt:;)

O har vært veldig flink med bleieslutt i dag. Han hadde et rimelig tilbakefall da vi var på ferie, men med litt nonstop-premie plus ny doring i stedet for potte så har det gått bra i dag. Eneste et bæsjeuhell, men det er visst litt vanskliegere for han å huske på. I stad ropte han på meg etter leggetid fordi han måtte tisse. Om det var fordi han ikke fikk sove og ville komme opp litt, eller det faktisk var det at han ville tisse på do i stedet for i bleien vet jeg ikke, men det spiller ingen rolle egentlig. :P

Men til dere som ga ungene en liten nonstop eller annet som premie for å motivere, hvordan kuttet dere ned på det? Min plan er å først kutte det ned til at han får tre nonstop på kvelden hver dag han har fått en hel dag uten uhell. Deretter skal jeg fortelle han at når han heeelt har sluttet med uhell, så skal vi kjøpe en flott prmie på lekebutikken. Og da skal jeg, før vi drar og kjøper den, forklare at nå er det tomt for tisse-sjokolade, men at han er så stor og flink gutt nå at han ikke trenger det lengre, men at vi skal dra og kjøpe en skikkelig fin leke han kan få i stedetfor.

Håper det funker slik at han ikke forventer videre belønning i all evighet. :P Det ble rett og slett nødvendig for å motivere han til å si fra, og til å ville gå på ulike toaletter. :P Raringen min, hehe.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente! :) Vi brukte ikke noe belønning, men jeg synes din plan høres smart ut. :jepp: Man kan ikke være sikker på at de blir helt ferdig med uhell da, min har jo plutselig tilbakefall nå etter månedsvis uten uhell. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:babyjente:
Sushi
Teriyaki (føler)
Kisskissbangbang (for å myke opp statistikken i bekjentskapskretsen litt)
Favole
Ariel
Teita
Lillemeg90

Mafalda

:babygutt:
Teriyaki (tror)
Missdior
Nautika
Malicious
Spiremor

La Traviata

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo bare være jente, alle andre jeg kjenner som har to stk har samme kjønn, noen må jo bryte trenden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo bare være jente, alle andre jeg kjenner som har to stk har samme kjønn, noen må jo bryte trenden. ;)

Ja, noen må jo gjøre det i alle fall, men spørs om det blir meg da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente :)

Her var belønningen klistremerker. Til slutt glemte både jeg og frøkna det, så det gikk liksom over av seg selv bare :)

Hun fikk et klistremerke hver gang hun tissa på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...