Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en stor, fin lillebror! :blomst:

Endelig kom han, og nå kan livet som Skikkelig A4 virkelig sette i gang! Håper du kommer deg raskt og at de passer godt på deg.

Og så kult at han ligner på deg :ler: Det burde egentlig være en selvfølge, i og med at det er mor som tar jobben i ni lange måneder og deretter fødsel, men ofte er det jo ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl 1702 kom lillebror endelig til verden. :) 4525 g og 52 cm. :) Først 36,5 timer med dårlige rier som kun hadde gitt meg knappe 4 cm. Deretter gikk vannet og 1,5 time senere med sykt tette og intense rier var han født. Både en ganske lang fødsel, men også styrtfødsel. I og med at de regner det som aktiv fødsel først fra 4 cm. ;) Anbefaler verken lang fødsel eller styrtfødsel, og i alle fall ikke en kombinasjon. :P

Selv har jeg ikke revnet en millimeter, men har mistet mye blod pga sliten livmor, så ligger tilkoblet både væske og medisin.

Han ligner ikke broren sin. Han ligner på meg. :)

Gratulerer så masse igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror! Så deilig for deg å endelig være ferdig. Nå er det bare å nyte tida som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :)

Han plages med magen stakkars. Har ikke sovet mer enn max 45 min i strekk i hele dag. Bæsjet mange ganger. Kjenner jeg blir redd for at dette også er kolikkunge.

Får håpe det bare er oppstartsproblemer. Selv er jeg fryktelig sliten. Gleder meg til å komme hjem i morgen. Da skal jeg ta meg en blund, mens R passer lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :)

Han plages med magen stakkars. Har ikke sovet mer enn max 45 min i strekk i hele dag. Bæsjet mange ganger. Kjenner jeg blir redd for at dette også er kolikkunge.

Får håpe det bare er oppstartsproblemer. Selv er jeg fryktelig sliten. Gleder meg til å komme hjem i morgen. Da skal jeg ta meg en blund, mens R passer lillebror.

Håper det er forbigående :) Har du fått melk ennå? Kan det være grunnen? T skrek også mye på sykehuset, men roet seg når vi kom hjem og jeg fikk melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror! :hoppendeglad: Får håpe magen hans går seg til raskt, er ikke så greit å ikke få noe hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine har vært kvalme første dagene, fordi de svelget fostervann. Kan ikke være derfor han strever med magen da?

Hvordan er formen din ellers da? Du hadde jo en lang og tøff fødsel...og bekkenløsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge mine har vært kvalme første dagene, fordi de svelget fostervann. Kan ikke være derfor han strever med magen da?

Hvordan er formen din ellers da? Du hadde jo en lang og tøff fødsel...og bekkenløsningen?

Slik var det her også. Han hadde svelgt en del fostervann så han var kvalm og gråt mye på sykehuset.

Roet seg når vi kom hjem og kvalmen forsvant så han kunne spise skikkelig :) Da ble alt mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre veldig snart! Godt du har mannen hjemme et par uker så du får hvile litt innimellom. Jeg syntes den første tida var ganske overveldende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...