Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Spennende!!!

Ble bånn gass her og da de tok vannet! Første rie kom idet jeg reiste meg opp igjen, og mindre enn to timer etter var han født.

Sprøtt å tenke på at vi hadde termin samme dag, og min er jo snart konfirmant! (Altså, bare tre uker, men det går jo såååå fort!)

Tenk at du snart har en nyfødt lillebror i armene dine!

Hehe, ja det er litt rart! Men sånn går det når man bærer på en treigfis :fnise:

Men mulig han stepper up i grevens tid? De kommer med 5-7 min mellomrom nå, og har blitt hakket sterkere. Håper ikke han lurer meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå så spennende! Han måtte kanskje bare skremmes med en tidsfrist? ;) håper for din del at du er i gang! Snart er du i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm nei nå har det visst dabbet av. Det holdt på i halvannen time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her, dødsspennende å lese nedover. Blir så redd for å gå glipp av noe. :ler: Håper det begynner å ta seg opp igjen nå, og at det skjer i natt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt noen tak igjen, og de har det vært nødvendig å puste seg gjennom. Håper dette har noe som helst effekt, hvis ikke er det kjipt å miste nattesøvnen over.

Jeg har begynt å få mer troen på at denne datoen blir lillebror sin bursdag i alle fall. Kan da umulig være helt umoden enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt noen tak igjen, og de har det vært nødvendig å puste seg gjennom. Håper dette har noe som helst effekt, hvis ikke er det kjipt å miste nattesøvnen over.

Jeg har begynt å få mer troen på at denne datoen blir lillebror sin bursdag i alle fall. Kan da umulig være helt umoden enda. :)

Føler med deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takene kommer ca hvert 6-8 min. Det har de gjort en stund, men de har blitt sterkere. Må snart stå opp tror jeg for det er vanskelig å ligge i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror de dabbet litt av en times tid, for plutselig rakk jeg å sovne mellom takene. Nå ser det ut til å fortsette med ca 7 min mellomrom igjen. :)

Vi kjører hjemmefra kl 09, leverer O også drar vi på sykehuset som avtalt ca 0930. :) Håper jeg har fått litt åpning nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...