Severus Skrevet 4. februar 2015 #2721 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) http://www.jollyroom.no/produkter/besafe-sparketrekk-isofix-svartSe her, det har hull til isofix festene Endret 4. februar 2015 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. februar 2015 #2722 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kjøpte et trekk på biltema, egentlig til å henge bakpå ryggen på forsetet. Men hengte det bare opp rundt nakkestøtta. Husker tanta mi tok av skoa på ungene hver gang de satte seg i bilen! Mye murringer og mensensmerter her også, mistenker at den strippinga bare førte til masing! Og så superflink du er som driver med baking, attpåtil så diger deig! Elsker og bake selv, så greit jeg ikke orker...men sånn gulrotkake og krydderkakeprat er vel ikke nødvendig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #2723 Del Skrevet 5. februar 2015 http://www.jollyroom.no/produkter/besafe-sparketrekk-isofix-svartSe her, det har hull til isofix festene Ja, blir nok å kjøpe noe sånt. Jeg kjøpte et trekk på biltema, egentlig til å henge bakpå ryggen på forsetet. Men hengte det bare opp rundt nakkestøtta. Husker tanta mi tok av skoa på ungene hver gang de satte seg i bilen! Mye murringer og mensensmerter her også, mistenker at den strippinga bare førte til masing! Og så superflink du er som driver med baking, attpåtil så diger deig! Elsker og bake selv, så greit jeg ikke orker...men sånn gulrotkake og krydderkakeprat er vel ikke nødvendig??? Det skal vi kjøpe til O med en gang tenker jeg, for han når jo seteryggen til førersetet nå når han sitter framovervendt. Mmm, ja kake er godt Spennende med all modningen din! Og du er veldig flink som baker så mye, bare pass på så kroppen får nok hvile Lett å tenke at det går fint eller at du får tatt igjen energitapet, men sørg for å ha nok energi til lille melder sin ankomst! Det skal visstnok finnes en del bilsetetrekk f.eks. på Biltema som kan være lurt å ha, spesielt under der det er barnestoler. Det kan jo være en idé? Tja, så veldig spennende er det ikke, for nå kjenner jeg ingenting. Var nok bare gårdagens aktiviteter som satte i gang en rekke masrier. Men så klart, det er jo veldig greit å ha tegn på modning. Kanskje jeg er heldig å føde før termin denne gangen da. Hadde vært noe.. I dag gjør jeg ikke annet enn å hvile, brette litt klær og lage middag, så det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. februar 2015 #2724 Del Skrevet 5. februar 2015 Bruker trekket i baksetet jeg, han sitter jo bakovervendt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #2725 Del Skrevet 6. februar 2015 Så var jeg 38 uker på vei. Håper ikke kroppen gjør seg klar til noe nå. Har hatt løs mage siden i går og kjenner en god del murringer. O skal opereres på mandag, så ting kan ikke sette i gang nå. Slipper heldigvis å overnatte på sykehuset etter operasjonen, men O må være hjemme til og med torsdag neste uke, så vil helst ha et par dager å komme meg på når O er tilbake i bhg. Har mye mer nedpress enn til vanlig også. HOLD DEG INNE LILLEBROR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #2726 Del Skrevet 6. februar 2015 Hurra for 38 uker! Og lykke til med operasjonen til O Håper du slipper å føde før du er klar selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 #2727 Del Skrevet 6. februar 2015 38 uker Håper han holder seg inne til du er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #2728 Del Skrevet 6. februar 2015 Lykke til, O Håper lillebror kan vente tålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. februar 2015 #2729 Del Skrevet 6. februar 2015 38 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #2730 Del Skrevet 6. februar 2015 Hallo, stemmer det, hurra for 38 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. februar 2015 #2731 Del Skrevet 6. februar 2015 Oi, høres nesten ut som det er noe på gang! Er det eventuelt noen andre som kan bli med O på operasjonen, eller kan den utsettes? Dere har vel kanskje en plan B tenkt ut. Vi har også trekk for å beskytte bilsetet, funker veldig bra og er helt nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #2732 Del Skrevet 6. februar 2015 Får ikke multisitert, men ja, han må altså holde seg inne. Både dårlig mage, murringer og kynnere har roet seg nå, så satser på at det bare er mye modning som skjer. Og bra er det, for det er meldt orkan i morgen, og bruen blir antakelig stengt, så da kommer vi oss ikke til sykehuset. Skulle nå ting skje på søndag så får vi bare utsette operasjonen, men jeg tror egentlig ikke det blir å skje. Gikk jo over termin sist, så hva er oddsen tenker jeg. Ellers så var O utrolig flink hos legen på sykehuset i dag. Gaute høyt opp, lot han se og kjenne der det trengtes. Vet ikke hva vi skal gjøre i morgen da. Vi må holde oss inne pga uværet, og kan som sagt ikke kjøre over brua, så det kan bli en laaang dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #2733 Del Skrevet 7. februar 2015 Herlighet. Aldri at det har blåst SÅ mye utenfor her. Rister og river i hele huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #2734 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg vet, jeg har tilbringt dem siste timen utelåst hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 7. februar 2015 #2735 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvem veit føder du også snart spennende! Fødte ved 41 uker første gang, og denne gang 37+1, Får håpe han venter litt til situasjonen er litt mer praktisk, hva angår vær og vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2015 #2736 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg drømte i natt at du fødet! :o han må holde seg inne litt til! Hvirdan går det med huset? Står det fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. februar 2015 #2737 Del Skrevet 7. februar 2015 Gratulerer med 38 uker. Skjønner godt du vil ha han inne til operasjonen er ferdig. Så er jo kjempetypisk at han velger og komme nå, bare for og irritere mora si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. februar 2015 #2738 Del Skrevet 7. februar 2015 Trur at brua er åpnet nå men knip igjen om han vil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 7. februar 2015 #2739 Del Skrevet 7. februar 2015 Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. februar 2015 #2740 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå