captiva Skrevet 8. mars 2015 #3221 Del Skrevet 8. mars 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. mars 2015 #3222 Del Skrevet 8. mars 2015 Åå gratulerer!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2015 #3223 Del Skrevet 8. mars 2015 Gratulerer Det må være godt å endelig være i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 9. mars 2015 #3224 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. mars 2015 #3225 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 9. mars 2015 #3226 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye med en stor, fin lillebror! Endelig kom han, og nå kan livet som Skikkelig A4 virkelig sette i gang! Håper du kommer deg raskt og at de passer godt på deg. Og så kult at han ligner på deg Det burde egentlig være en selvfølge, i og med at det er mor som tar jobben i ni lange måneder og deretter fødsel, men ofte er det jo ikke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. mars 2015 #3227 Del Skrevet 9. mars 2015 Kl 1702 kom lillebror endelig til verden. 4525 g og 52 cm. Først 36,5 timer med dårlige rier som kun hadde gitt meg knappe 4 cm. Deretter gikk vannet og 1,5 time senere med sykt tette og intense rier var han født. Både en ganske lang fødsel, men også styrtfødsel. I og med at de regner det som aktiv fødsel først fra 4 cm. Anbefaler verken lang fødsel eller styrtfødsel, og i alle fall ikke en kombinasjon. Selv har jeg ikke revnet en millimeter, men har mistet mye blod pga sliten livmor, så ligger tilkoblet både væske og medisin. Han ligner ikke broren sin. Han ligner på meg. Gratulerer så masse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 9. mars 2015 #3228 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så masse, du superkvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 9. mars 2015 #3229 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. mars 2015 #3230 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye med lillebror! Så deilig for deg å endelig være ferdig. Nå er det bare å nyte tida som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. mars 2015 #3231 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mykje med guten! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. mars 2015 #3232 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye med lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #3233 Del Skrevet 9. mars 2015 Takk dere Han plages med magen stakkars. Har ikke sovet mer enn max 45 min i strekk i hele dag. Bæsjet mange ganger. Kjenner jeg blir redd for at dette også er kolikkunge. Får håpe det bare er oppstartsproblemer. Selv er jeg fryktelig sliten. Gleder meg til å komme hjem i morgen. Da skal jeg ta meg en blund, mens R passer lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. mars 2015 #3234 Del Skrevet 9. mars 2015 Takk dere Han plages med magen stakkars. Har ikke sovet mer enn max 45 min i strekk i hele dag. Bæsjet mange ganger. Kjenner jeg blir redd for at dette også er kolikkunge. Får håpe det bare er oppstartsproblemer. Selv er jeg fryktelig sliten. Gleder meg til å komme hjem i morgen. Da skal jeg ta meg en blund, mens R passer lillebror. Håper det er forbigående Har du fått melk ennå? Kan det være grunnen? T skrek også mye på sykehuset, men roet seg når vi kom hjem og jeg fikk melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. mars 2015 #3235 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer så mye med lillebror! Får håpe magen hans går seg til raskt, er ikke så greit å ikke få noe hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. mars 2015 #3236 Del Skrevet 9. mars 2015 Begge mine har vært kvalme første dagene, fordi de svelget fostervann. Kan ikke være derfor han strever med magen da? Hvordan er formen din ellers da? Du hadde jo en lang og tøff fødsel...og bekkenløsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. mars 2015 #3237 Del Skrevet 10. mars 2015 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 10. mars 2015 #3238 Del Skrevet 10. mars 2015 Begge mine har vært kvalme første dagene, fordi de svelget fostervann. Kan ikke være derfor han strever med magen da? Hvordan er formen din ellers da? Du hadde jo en lang og tøff fødsel...og bekkenløsningen? Slik var det her også. Han hadde svelgt en del fostervann så han var kvalm og gråt mye på sykehuset. Roet seg når vi kom hjem og kvalmen forsvant så han kunne spise skikkelig Da ble alt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. mars 2015 #3239 Del Skrevet 10. mars 2015 Håper det går bedre veldig snart! Godt du har mannen hjemme et par uker så du får hvile litt innimellom. Jeg syntes den første tida var ganske overveldende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. mars 2015 #3240 Del Skrevet 10. mars 2015 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå