silverdoe Skrevet 7. mars 2015 #3161 Del Skrevet 7. mars 2015 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. mars 2015 #3162 Del Skrevet 7. mars 2015 Så spennende! Kjenner jeg er litt misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3163 Del Skrevet 7. mars 2015 Takk for lykkeønskninger og alt sånt dere. Skulle svart alle sammen, men jeg orker bare ikke det nå. Nå ringte de fra føden og sa at siden det ikke hadde tatt seg opp og jeg er såpass langt på vei så vil de ha meg inn kl 20 for å få lege til å undersøke og sette i gang tiltak for å "få meg i mål" som hun sa. Om det blir ballongkateter eller annet vet vi ikke enda, men jeg er fornøyd med at de ikke ønsker å la meg gå sånn her i mange dager. Hvis det blir ballongkateter så blir jeg sendt hjem rundt kl 22 dersom riene ikke setter skikkelig i gang med en gang. Så da blir det visst en form for igangsetting likevel, men det synes jeg er grei. Nå kommer riene hver 7-10 minutt eller så, og det tar seg bare ikke opp. Greit å få litt hjelp da. Har fått sovet litt, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. mars 2015 #3164 Del Skrevet 7. mars 2015 Så bra at du har fått sovet litt ihvertfall Får håpe det har skjedd en del likevel slik at det ikke er mye drahjelp som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. mars 2015 #3165 Del Skrevet 7. mars 2015 Lykke til! Håper du får gode rier igjen snart, sånn at du kan få lillebror i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 7. mars 2015 #3166 Del Skrevet 7. mars 2015 Så bra at de passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. mars 2015 #3167 Del Skrevet 7. mars 2015 Masse lykke til Gleder meg til å inn og se her i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 7. mars 2015 #3168 Del Skrevet 7. mars 2015 Godt at de passer paa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. mars 2015 #3169 Del Skrevet 7. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 7. mars 2015 #3170 Del Skrevet 7. mars 2015 Så bra det skjer noe nå! Da håper jeg du er på sykehuset nå, at du har det bra, og at alt holder på for fullt Snart mamma nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #3171 Del Skrevet 7. mars 2015 Er hjemme igjen. Hadde to cm kl 2030, fikk satt inn ballongkateter og etter det har riene blitt sterkere. Kommer vel fortsatt med ca 7 min mellomrom, har ikke giddet å ta tiden. Ligger i senga med varmeflaske og dupper litt mellom riene, men de er vonde nå og vekker meg godt opp. Hvis De fortsetter å eskalere så må jeg ta til dusjen snart. Tviler på at baby kommer før tidligst på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 7. mars 2015 #3172 Del Skrevet 7. mars 2015 Han får bursdag på kvinnedagen- akkurat som min bestefar (som elsket å provosere med at kvinner gikk i tog for hans skyld ) hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2015 #3173 Del Skrevet 7. mars 2015 Heia heia! Håper det blir fortgang snart og en flott 8. marsbaby i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. mars 2015 #3174 Del Skrevet 8. mars 2015 Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #3175 Del Skrevet 8. mars 2015 Da har både ballongen og slimproppen kommet ut. Ballongen sprakk, så om jeg faktisk er 4 cm vet jeg ikke, men ..Jeg er så trøtt nå etter et døgn at jeg rekker å sovne mellom hver rie.. Nå skal jeg dusje litt. Ringer muligens føden om en time. Ikke lenger tror jeg. Vil ikke kjøre bil med for tette rier heller. Tar jo 20 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mars 2015 #3176 Del Skrevet 8. mars 2015 Følger med og krysser fingrene for at det går fort herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mars 2015 #3177 Del Skrevet 8. mars 2015 Fremgang i allfall!! Nå går det nok fortere fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mars 2015 #3178 Del Skrevet 8. mars 2015 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #3179 Del Skrevet 8. mars 2015 5 cm nå. Foreløpig uten smertestillende, men må nok snart ha lystgass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2015 #3180 Del Skrevet 8. mars 2015 Dette er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå