Teriyaki Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #321 Del Skrevet 23. mai 2014 Er jo det jeg har sagt!! EL testing er noe dritt!! Bare å slutte med det med en gang. Smil, pul og vær glad så blir det nok resultater Og du har jo nettopp slutta på pilla. Det er faktisk unormalt at man hopper rett inn i normale 28 dagers sykluser da. Er jo en grunn til at mange sier det kan ta et helt år. Selv om jeg virkelig håper du slipper det!! Jeg skal i hvertfall IKKE røre en eneste EL test igjen!! Lytt til kroppen og slapp av så skjer det nok. Kan jo hende at du er litt anspent og at det tøyser med syklusen? Min syklus blir i hvertfall lett påvirka av psyken min Jeg har alltid fått EL og mensen fort tilbake etter p-pilleslutt, så tviler sterkt på at det tar et helt år. Men kan jo selvsagt hende det blir noen litt lengre sykluser før det stabiliserer seg på greie sykluslengder. Njaaa, jeg har ikke helt troa på at syklusen blir lengre hvis man er stresset. Kvinner blir tross alt gravide under alle mulige ekstreme omstendigheter, så det skal nok mye til tror jeg. Jeg blir nok å fortsette testingen denne måneden, men skal ikke bestille nye tester! Er veldig kvalm i dag da, så håper det har sammenheng med kommende EL. Kan dog ikke huske jeg var kvalm før forrige EL, men... Jeg pleier ikke å være kvalm sånn ellers, så må jo ha noe med det å gjøre tenker jeg. Men ja.. EL-testing er noe dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 23. mai 2014 #322 Del Skrevet 23. mai 2014 Har du dagbok? Jaa, den står i signaturen min Eller hvis du ikke ser den: her Sånn her har testen vært i 4 dager nå. At det ikke skal utvikle seg?? Kanskje kroppen prøver og prøver, men klarer ikke å slippe? :o Du får nok legge inn litt aksjer tilfelle :D Jeg hadde 16 og 19dagers syklus etter jeg slutta på pilla. Så ble den lenger og lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #323 Del Skrevet 24. mai 2014 Jaa, den står i signaturen min Eller hvis du ikke ser den: her Kanskje kroppen prøver og prøver, men klarer ikke å slippe? :o Du får nok legge inn litt aksjer tilfelle :D Jeg hadde 16 og 19dagers syklus etter jeg slutta på pilla. Så ble den lenger og lenger! Skal ta meg en tur innom. Har aldri hatt problemer med å få eggløsning, så den kommer nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mai 2014 #324 Del Skrevet 24. mai 2014 Høres slitsomt ut med EL-testing! Håper du er gravid snart, så slipper du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #325 Del Skrevet 24. mai 2014 Ja det er litt kjedelig, men har roet meg mer nå. Var veldig utålmodig i går, men nå går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. mai 2014 #326 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg fikk ikke EL før på CD18 denne perioden, så jeg er tydeligvis ikke helt i rute etter p-pilleslutt Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #327 Del Skrevet 24. mai 2014 Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg fikk ikke EL før på CD18 denne perioden, så jeg er tydeligvis ikke helt i rute etter p-pilleslutt Ha en fin lørdag! Dag 16. Forrige syklus var EL på dag 20., så syklusene mine er nok litt lange foreløpig. Takk det samme! Jeg skal ha min siste srbeidshelg på sykehjemmet jeg jobber på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #328 Del Skrevet 25. mai 2014 Venter fortsatt på EL. Testen var faktisk litt svakere i dag, men tok testen kl 18 i stedet for kl 19, men til gjengjeld hadde jeg holdt meg fra kl 13 kontra fra kl 14:30..Så det skulle jo ikke ha noe å si i forhold til hvor konsentrert den var. Likevel var den svakere, men har jo ikke hatt EL i går, så det gir ingen mening. Tre tester igjen nå. Hvis den ikke blir positiv innen onsdag så er jeg fri for EL-tester og må bare satse på annen hver dag helt til mensen kommer. Gidder ikke kjøpe nye tester med det første i alle fall. Finner jo uansett ut når EL var når jeg får mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 25. mai 2014 #329 Del Skrevet 25. mai 2014 Finner jo uansett ut når EL var når jeg får mensen. Eller ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #330 Del Skrevet 25. mai 2014 Eller ikke! Hehe, pesimisten i meg har tatt overhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mai 2014 #331 Del Skrevet 25. mai 2014 Du får si i fra hvis du trenger flere tester. Jeg har noen som forhåpentligvis ikke blir brukt Hvor svak har den sterkeste testen vært da? Kan være at toppen var på en annen tid av døgnet eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #332 Del Skrevet 25. mai 2014 Det var jo hyggelig! Har vært i alle fall halvveis positiv. Tviler egentlig på det, for har jo ikke hatt EL-slim? Det hadde jeg jo sist. Men får se på morgendagens test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. mai 2014 #333 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg er spent på dine vegne og synes dagene går litt sakte her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg er spent på dine vegne og synes dagene går litt sakte her inne Huff ja, det synes jeg og! Er no dritt med lange sykluser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #335 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hvis jeg ikke får positiv test i dag slik at EL blir i morgen, så blir altså syklusen minst like lang som forrige syklus. Hadde EL på dag 20 sist. Er på dag 18 nå. Hvis jeg ikke har fått EL innen torsdags morgen så vurderer jeg nesten å bare ta en graviditetstest da jeg synes det er rart om EL skal la sånn vente på seg, og jeg har vært plaget med kvalme og stikninger i 4-5 dager nå. Ikke at jeg tror jeg er gravid, men da får jeg i alle fall utelukket det. Forutsatt at det har gått lang hok tid siden en eventuell EL. I dag skal jeg begynne på en oppgave jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre og så skal jeg på joggetur. Veldig fint vær i dag. Blåser litt dessverre, så blir ikke shorts og t-skjorte enda i alle fall. Endret 26. mai 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #336 Del Skrevet 26. mai 2014 For noen uker siden var jeg hos legen for å undersøke brystet mitt da jeg har hatt vondt i venstre bryst og klart å klemme ut ca en cm hvit talg (altså ikke væske, men tjukk talg) fra den ene melkegangen. Vi konkluderte med at det var nok ikke noe, men at jeg skulle ta kontakt igjen hvis plagene fortsatte. Nå har det vært bra i noen uker, men nå har smerten kommet tilbake og i går klemte jeg ut talg igjen. Så talgen inni brystvorta på en måte, og den er lett å klemme ut. Skjønner ikke hva det kan være jeg. En slags betennelse? Da tenker jeg talgen skulle vært gul/grønn og illeluktende, men det er den ikke Må vel bare ringe legen igjen, men jeg liker ikke å renne ned dørene der, så.. Jeg er ikke redd for kreft, for det tror jeg ikke det er, men noe er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. mai 2014 #337 Del Skrevet 26. mai 2014 Så rart det høres ut! Kan det være noe som henger igjen fra ammeperioden? Vet mange har melk i puppene lenge etterpå, men rart at det var sånn tjukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #338 Del Skrevet 26. mai 2014 Så rart det høres ut! Kan det være noe som henger igjen fra ammeperioden? Vet mange har melk i puppene lenge etterpå, men rart at det var sånn tjukt. Hadde det vært væske så hadde jeg også tenkt det, men siden det er tjukt? Kanskje det er surmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 26. mai 2014 #339 Del Skrevet 26. mai 2014 Heeeei Jeg har jo ikke fått med meg at du har prøvedagbok! Her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. mai 2014 #340 Del Skrevet 26. mai 2014 Hadde det vært væske så hadde jeg også tenkt det, men siden det er tjukt? Kanskje det er surmelk Det må jo være ganske surt hvis det har stått der siden sist du amma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå