Gå til innhold

Hvor mye parfyme og hvor ofte bruker dere parfyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker en sprut i nakken om morgenen. Skal jeg noe på kvelden, så tar jeg kanskje en sprut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

Bruker somregel bare eau de toilette om de ikke lukter veldig forskjellig fra eau de parume`n.

Tar aldri i halsområdet. Kan ikke fordra når jeg går inn for å klemme folk, så får jeg parfymen deres i ansiktet. En sprut på hvert håndledd eller en sprut mellom puppene. Har jeg skjørt/kjole på så blir det bak knærne og på håndleddene.

Kommer an på hvor sterk parfymen er. Har ikke lyst til å lukte parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg naken uten parfyme, bruker det hver dag. Sprayer vel et par ganger om morgenen, og frisker evt opp hvis jeg skal ut igjen. Men liker ikke å lukte sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Har 7 parfymer i alt, 5 edp og resten edt. Bruker to dusjer tilsammen, en på hver side av halsen eller en dusj nederst i håret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker parfyme hver dag jeg husker det. Hender jeg glemmer det, når jeg har det travelt på vei ut døren. Bruker som regel to spray. En spray på håndleddene og en spray på halsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Eau de Toilette bruker jeg 3-4 spray fordelt over hals/nakke, håndledd og all-over-dusj, er det Eau de Parfum bruker jeg 2-3 spray. Og jeg bruker parfyme hver dag jeg skal ut av huset, føler at noe mangler hvis jeg ikke har på meg parfyme. Har c4-5 parfymer jeg veksler mellom, av en samling på sikkert 20 parfymer tilsammen som jeg har stående fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sprayer håndleddene. Forsvinner ikke lukten når dere vasker hender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...