Gå til innhold

Hvor mye parfyme og hvor ofte bruker dere parfyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får aldri tømt mine parfymer så derfor lurer jeg på hvor mange "spray" dere bruker? Hva er normalt? Bruker dere parfyme hver dag?

Irriterende at dyre parfymer ikke blir brukt opp!



Anonymous poster hash: acc27...da4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bruker parfyme hver dag. Hver morgen og kanskje igjen hvis jeg skal ut om kvelden.

Har 5-6 flasker stående og de blir brukt opp, selv om det går tregt.

Er det et "problem" at de ikke blir brukt opp? Du kan jo likevel kjope en ny hvis du vil ha en?



Anonymous poster hash: 6cf72...529
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bruker parfyme hver dag. Hver morgen og kanskje igjen hvis jeg skal ut om kvelden.

Har 5-6 flasker stående og de blir brukt opp, selv om det går tregt.

Er det et "problem" at de ikke blir brukt opp? Du kan jo likevel kjope en ny hvis du vil ha en?

Anonymous poster hash: 6cf72...529

Liker ikke at flaskene står og samler støv ;)

Anonymous poster hash: acc27...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: acc27...da4

Vel jeg har mine på en hylle på soverommet sammen med neglelakkene og synes eksklusive flasker er ganske fine å se på.

Anonymous poster hash: 6cf72...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vel i snitt parfyme annen hver dag. En sprut, syns det er nok. Tror egentlig aldri jeg har brukt opp en parfyme, har flere jeg bytter på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker parfyme sjelden nå fortiden fordi jeg glemmer det… men om jeg bruker det blir det 1-2 spruter. Foretrekker litt body lotion med god lukt på halsen, fordi da blir ikke det så intens lukt eller kløe i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir brukt kun i helger, eller om jeg skal noe. Har en jobb hvor det ikke er lov til å bruke parfyme, så da blir det sjelden brukt dessverre. Synd, for jeg elsker jo parfymer, men får jo aldri brukt opp flaskene mine lenger etter jeg begynte i denne jobben:( Ser ikke vitsen med å kjøpe ny parfyme før jeg har brukt opp noe av det jeg har først, og det tar tid når det går bare et par spruter i helgene!



Anonymous poster hash: 43c44...415
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker evig lang tid på å bruke opp mine også. Og nå har jeg fått i gave i tillegg, så sitter med fire svære parfymer.. Neste gang jeg kjøper selv, skal jeg kjøpe reisestr. Jeg bruker én sprut på det ene håndleddet hver dag, også klapper jeg håndleddene sammen. Hender jeg klapper litt på halsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe mindre flasker neste gang. Har også store flasker som tar tid å få brukt opp, og jeg innbiller meg at de blir "gamle" etterhvert. Mindre flasker er også mer praktisk på reise.

Bruker en liten sprut til hverdags og litt mer (og gjerne en annen type parfyme) om jeg skal ut på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt samme parfyme i over 10 år, så flaskene har blit brukt opp de, selv om det går sent. Det går i perioder hvor mye jeg bruker, nå bruker jeg det aldri. Kommer sikkert til å bruke litt mer til sommeren. Bruker ett sprut hver gang.



Anonymous poster hash: 10118...2b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 2 sprut på morgenen og frisker kanskje opp hvis jeg skal noe på kvelden. Til fest tar jeg på 3-4 sprut. Har en flaske noen mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ca 1-2 spruter om morgenen, og på kvelden hvis jeg skal ut, jeg vil ikke at det skal sundet av meg.

Jeg sparer på parfyme som hobby, har gjort det siden jeg var 15år, det blir 24år.

Har flere hundre flasker, endel veldig sjeldne (og DYRE!!), samt vanlige som alle får kjøpt.

Har hele serier fra veldig mange designere, prøver også å finne skjeldne utgivelser som kompletterer serien.

Det blir det samme som å samle på servietter, penner osv, bare veldig mye dyrere ;)

Endret av Tippy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også parfyme hver dag, et sprut om morgenen og kanskje om kvelden om jeg skal ut.

Har et par stående, aldri brukt opp en eneste en..

Anonymous poster hash: db63a...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker parfyme på morgenen i hverdagen, 1-2 sprut. I helgene bruker jeg sjelden parfyme, da jeg stort sett er ute i naturen og ikke ser poenget med parfyme på skogstur. Men om jeg ikke er i skogen i helgene bruker jeg parfyme da også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Bruker parfyme når jeg husker det, ca annenhver eller hver tredje dag. Bruker en sprut, og har tre forskjellige parfyme atm, men bruker bare en av de. Har brukt opp en billigparfyme, og en fra en kjendis, men begge ble brukt opp da jeg var 13/14 år, så det kan godt være at jeg overdrev litt med parfyme da. Er ikke bekymret for at jeg ikke klarer å bruke de opp, og kommer ikke til å gi de videre eller kvitte meg med de, men om så skulle være så et jeg at et par venninner liker de to jeg ikke bruker akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker hver dag, 1-5 sprut avhengig av hva jeg skal og hvilken parfyme det er. Enkelte er mer intense.

Jeg er også en samler, plukker ofte med meg en ny en når jeg løper gjennom tax-free. Har 50+ flasker. Noen har ikke vært brukt på år og er nok blitt dårlige, andre merker må jeg kjøpe ny av innimellom. Har walk in closet med hyller der disse står på pynt, så er en liten luksus å ha en del å velge i. Parfyme er gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Bruker stort sett parfyme hver dag, bruker 1 sprut til hverdags, 2 til fest.

Har flere jeg bytter i mellom og alle parfymene mine varer i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min blir tørr og rød når jeg tar på parfyme på halsen :( noen som har noen tips for det?

Anonymous poster hash: 530e3...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett hver dag, 1-2 spray som fordeles på hals og håndledd. Jeg har likevel klart å bruke opp ganske mange forskjellige gjennom årene. Men kjøper ofte mindre flasker, ihvertfall om det er nye lukter jeg ikke er helt sikker på.

Endret av Zinnia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...