Gå til innhold

liten hund i veske på kjøpesenter?


Gjest KeyserSoze

Anbefalte innlegg

Det er absolutt ingenting som tyder på det.

Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

Ikke rart at mange misliker små gneldrebikkjer.........det er jo eierene som er problemet. Oppdrar de ikke som hunder, ergo blir hunden helt ødelagt og får en atypisk hundeoppførsel. Vil anta at de fleste hunder heller vil løpe i skog og mark enn å sitte på pynt i ei veske på et kjøpesenter.

En hund er en hund uansett størrelse.

Anonymous poster hash: 0eb97...f1f

Dere får lese tilbake i tråden litt, der står det hvordan hunden min har det. Hun er absolutt ingen gneldrebikkje, godt oppdratt og brukes til mye. Bare fordi dere har en tråd oppi rumpa over at hunden blir med i butikken, gjør ikke hunden mindre oppdratt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som er så allergiske burde ikke gå ut engang, for hunder er det overalt. Kunne lett ha møtt en hund ved inngangen, på parkeringsplassen.

Herregud, så ignorant. Skal de sitte hjemme fordi du ikke klarer å overholde regler? Det skal ikke bindes hunder ved inngangen uansett, og denne damen tar da garantert forhåndsregler i hverdagen når hun vandrer ut. Det må da kunne gå an å gå på butikken uten å forvente å møte ei hårete bikkje i grøntavdelingen, der de uansett ikke hører hjemme.

Anonymous poster hash: c6649...573

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så ignorant. Skal de sitte hjemme fordi du ikke klarer å overholde regler? Det skal ikke bindes hunder ved inngangen uansett, og denne damen tar da garantert forhåndsregler i hverdagen når hun vandrer ut. Det må da kunne gå an å gå på butikken uten å forvente å møte ei hårete bikkje i grøntavdelingen, der de uansett ikke hører hjemme.

Anonymous poster hash: c6649...573

At andre folk tåler så lite er ikke mitt problem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At andre folk tåler så lite er ikke mitt problem

Din manglende medlidenhet og fremtredende narsissisme kommer til å bite deg i rompa en dag. Man kommer langt med å ofre seg en gang i mellom, ikke at det å overholde Norges lover burde være noe offer.

Anonymous poster hash: c6649...573

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får lese tilbake i tråden litt, der står det hvordan hunden min har det. Hun er absolutt ingen gneldrebikkje, godt oppdratt og brukes til mye. Bare fordi dere har en tråd oppi rumpa over at hunden blir med i butikken, gjør ikke hunden mindre oppdratt.

Antageligvis er hund som eier, totalt blottet for oppdragelse.

Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får lese tilbake i tråden litt, der står det hvordan hunden min har det. Hun er absolutt ingen gneldrebikkje, godt oppdratt og brukes til mye. Bare fordi dere har en tråd oppi rumpa over at hunden blir med i butikken, gjør ikke hunden mindre oppdratt.

Hm har du lagd deg bruker bare for å kverrulere? Ingen er så på vidda ,i virkeligheten.

Bikkjer uansett strl har ingenting i matbutikker å gjøre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere småhund-eiere snakker om hår på kåpene og at det ikke gjør noe det er ikke håret folk er allergiske for...

Forøvrig ser jeg i denne tråden at det ikke er vits i å prate fornuft til folk med småhunder, de har tydeligvis spesialtillatelse til å bryte lover og regler (tror de hvertfall). Jeg er ganske opptatt av ren avl og at folk må slutte å feilavle så jævlig for pengenes skyld, men npr jeg ser intelligensnivået på småhund-eiere skjønner jeg jo at det er uunngåelig :(

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm har du lagd deg bruker bare for å kverrulere? Ingen er så på vidda ,i virkeligheten.

Bikkjer uansett strl har ingenting i matbutikker å gjøre!

Nei

Skjønner ikke hvorfor dere småhund-eiere snakker om hår på kåpene og at det ikke gjør noe det er ikke håret folk er allergiske for...

Forøvrig ser jeg i denne tråden at det ikke er vits i å prate fornuft til folk med småhunder, de har tydeligvis spesialtillatelse til å bryte lover og regler (tror de hvertfall). Jeg er ganske opptatt av ren avl og at folk må slutte å feilavle så jævlig for pengenes skyld, men npr jeg ser intelligensnivået på småhund-eiere skjønner jeg jo at det er uunngåelig :(

Har du anelse på hvor mange "stor hunder" som avles ihjel? Ikke det nei....du får lese deg opp på akkurat det, for det er svært utbredt det også gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Skjønner ikke hvorfor dere småhund-eiere snakker om hår på kåpene og at det ikke gjør noe det er ikke håret folk er allergiske for...

Forøvrig ser jeg i denne tråden at det ikke er vits i å prate fornuft til folk med småhunder, de har tydeligvis spesialtillatelse til å bryte lover og regler (tror de hvertfall). Jeg er ganske opptatt av ren avl og at folk må slutte å feilavle så jævlig for pengenes skyld, men npr jeg ser intelligensnivået på småhund-eiere skjønner jeg jo at det er uunngåelig :(

Irriterer meg veldig at du putter alle småhund-eiere i samme bås. Eg har sjølv ein pomme som eg går lange turer med, gneldrer sjelden og er veldig snill. Ja, eg har ho i veske når eg f.eks tar bybanen eller som i går då eg var på et marked med mange som kunne tråkke på ho. Og så kan ein gjerne argumentere om at då burde bikja berre vert heime, men då eg jobber 100% syns eg det er kjedlig å reise i frå ho meir enn nødvendig. Samtidig så syns ho det er utruleg kjekt å få vera med der det skjer.

Vil ikkje gå så langt som å kalle meg uintligent(?) av den grunn. Ser jo det at det er mange mennesker med små hunder som kunne fått eit kurs i folkeskikk, og det å sammenligne loven om at det ikkje er lov med hunder på matbutikk med slaver blir for dumt. Men no er vel ikkje alle dei som har store hunder alltid like oppegående heller?

Eg høyrer gjerne på fornuft, men når noken går så langt å kalle meg uintligent fordi eg har ein liten hund, då lukker eg øyrene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

At andre folk tåler så lite er ikke mitt problem

Til opplysning, så finnes det flere folk enn deg her i verden. Beklager, men du virker ganske trangsynt og lite sympatisk i mine øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning, så finnes det flere folk enn deg her i verden. Beklager, men du virker ganske trangsynt og lite sympatisk i mine øyne.

Gjett om jeg bryr meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg bryr meg.

Nei, ikke annet å vente fra en som kun bryr seg om seg og sitt.

Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Nei, ikke annet å vente fra en som kun bryr seg om seg og sitt. Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg veldig at du putter alle småhund-eiere i samme bås. Eg har sjølv ein pomme som eg går lange turer med, gneldrer sjelden og er veldig snill. Ja, eg har ho i veske når eg f.eks tar bybanen eller som i går då eg var på et marked med mange som kunne tråkke på ho. Og så kan ein gjerne argumentere om at då burde bikja berre vert heime, men då eg jobber 100% syns eg det er kjedlig å reise i frå ho meir enn nødvendig. Samtidig så syns ho det er utruleg kjekt å få vera med der det skjer.

Vil ikkje gå så langt som å kalle meg uintligent(?) av den grunn. Ser jo det at det er mange mennesker med små hunder som kunne fått eit kurs i folkeskikk, og det å sammenligne loven om at det ikkje er lov med hunder på matbutikk med slaver blir for dumt. Men no er vel ikkje alle dei som har store hunder alltid like oppegående heller?

Eg høyrer gjerne på fornuft, men når noken går så langt å kalle meg uintligent fordi eg har ein liten hund, då lukker eg øyrene mine.

Kjenner intelligente mennesker med små hunder jeg også, det bare var så langt mellom dem i akkurat denne tråden ;) Høres ut som om heeele verden spinner rundt enkelte her jo!

Og du over: Jeg er fullstendig klar over at det er feilavling overalt, men nå for tiden er småhunder populære ergo er småhunder mest utsatt. Sånn har det jo alltid vært, gått etter popularitet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke forstå at det skulle være et problem.. Hva galt kan en liten hund finne på når den er oppi en veske liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kan ikke forstå at det skulle være et problem.. Hva galt kan en liten hund finne på når den er oppi en veske liksom?

Å kjære vene….

Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke forstå at det skulle være et problem.. Hva galt kan en liten hund finne på når den er oppi en veske liksom?

Oi... Har du lest tråden og/eller satt deg inn i lover og regler? Ikke det nei?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være særlig gammel. I så fall er du veldig umoden.

Åja, så jeg er umoden fordi jeg ikke er enig med deg? Ikke særlig modent sagt av deg vet du. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så jeg er umoden fordi jeg ikke er enig med deg? Ikke særlig modent sagt av deg vet du. ;)

Nei, du er umoden fordi du kun bryr deg om deg selv og driter i alle andre. At man evner å tenke konsekvenser er et tegn på modenhet. Det er totalt fraværende hos deg.

Anonymous poster hash: 01a1c...9d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...