Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Dere fra Oslo området. Har dere fått tatt en hudanalyse som er ålreit og ikke veldig dyr?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere her inne som har prøvd en koreansk versjon av solpudder, og har noe å anbefale? Er lys og redd for å se skitten ut :P I BareMinerals-skala er jeg C10 Fair. Har tidligere brukt et fra H&M, som jeg til tross for merke ble positivt overrasket over :)



Anonymous poster hash: 8e299...f26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor kjøpte du det? :)

Har veldig lyst å teste det,da jeg har fuktfattig og uren hud,og ca. ingenting av det jeg har prøvd hittil fungerer noe særig bra :/

Anonymous poster hash: 27b06...224

 

Jeg kjøpte på ebay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule brukes i hele ansiktet? Altså på den tynne huden rundt øynene også? :)

 

Tenker at siden apoulen er så tynn og lett så kan det gå bra? Og den skal jo være fin for å hindre rynker og det er vel rundt øynene rynker først oppstår? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj, hvordan kan dere bruke snegleslim på huden deres? Fy faen så kvølmt!

Anonymous poster hash: 504e2...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule brukes i hele ansiktet? Altså på den tynne huden rundt øynene også? :)

 

Tenker at siden apoulen er så tynn og lett så kan det gå bra? Og den skal jo være fin for å hindre rynker og det er vel rundt øynene rynker først oppstår? :P 

Jeg ville prøvd hvis jeg var deg :)  Selv bruker jeg flere essenser og ampouler rundt øynene. Tåler det helt fint og det virker som huden min trenger det i tillegg til øyekremen :)  Det er bare mineralolje jeg ikke tåler under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg igang her, og jeg kan si det sånn at min fete, fuktfattige, sensitive hud, med mange porer er på vei mot et nytt liv. Det er ingenting som er helt bra enda, men jeg kjenner og ser stor bedring allerede. 

 

Dette bruker jeg foreløpig:

 

Rens:

Holika Holika Soda Pore B.B Deep Cleansing  Cleansing Oil (Kveld)

Holika Holika Soda Pore B.B Deep Cleansing Foam (morgen og kveld) 

 

Toner:

[ETUDE HOUSE] Wonder Pore Freshner (morgen og kveld)

 

Fuktighetskrem:

[bENTON] Snail Bee High Content Steam Cream (kveld)

[MIZON] Snail Recovery Gel Cream (morgen) 

 

Primer på poreområder:

TONYMOLY Egg Pore Silky Smooth Balm

 

Concealer på blåhet under øynene:

[skin Food] Salmon Dark Circle Concealer Cream 

 

Foundation:

Missha M Perfect Cover BB Cream #13  blandet med Diorskin Forever #10

 

Bentonkremen trodde jeg i starten at jeg reagerte på, (skrev t.o.m innlegg om det her tidligere) men det har gått seg til etterhvert som jeg også har innført de andre produktene. Neste steg nå er å gi huden min enda mer fukt, og da antageligvis i form av essense og ampule og de greiene der som jeg ikke har helt oversikt over enda, så der tar jeg gjerne i mot forslag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for tidlig å begynne med anti age når jeg er 23? Jeg begynner å få sånne små linjer i panna og under øynene, disse vil jeg ha bort asap!! Har også masse kviser i perioder, og kvisearr men disse har blitt bedre etter bruk av brightening produkter. men rutinen min ser sånn ut:

Morgen

Innisfree Apple cleansing foam

Tonymoly Im real avokado toner

Secret key startening eye cream

Mizon collagen power lifting cream

Kveld

Holika holika soda pore BB cleansing oil

Innisfree trouble bija foam

Cosrx aha/bha toner

Skinfood watery berry serum

Secret key starting treatment eye cream

Elizavecca water coating Aqua brightening mask

Trenger tips til god ampulle og øyekrem for mine øyne som har dype furer og mørke ringer + huden blir veldig fort blå... og andre ting for en hud som er litt vrien å arbeide med. Ønsker selvfølglig å holde linjene i sjakk, men samtidig holde borte kvisene og bleke arrene. Gjerne masse produkter dere er fornøyde med :) masker er også gull å høre om! Jeg tåler forresten ikke snegle..

Anonymous poster hash: 2b8f7...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint å starte med mild anti-age når du er 23 :)

 

Venter på skinfood salmon concealeren og kjenner jeg er veeldig spent på den. Har lest at noen reagerer på den, men håper den passer og at fargen ser greit ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint å starte med mild anti-age når du er 23 :)

Venter på skinfood salmon concealeren og kjenner jeg er veeldig spent på den. Har lest at noen reagerer på den, men håper den passer og at fargen ser greit ut!

Bare for å advare deg, den ser kjempeorange ut, men blender fint inn i huden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å advare deg, den ser kjempeorange ut, men blender fint inn i huden :)

Hadde en liten mistanke om det, men satser på det blir greit når jeg blender ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode anti-age anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: 2b8f7...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Prøvde Elizavecca Collagen Jella Pack i går, veldig fornøyd med den. Huden var supermyk og god da jeg våknet i morges. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en liten mistanke om det, men satser på det blir greit når jeg blender ut! :)

Jeg liker den hvertfall veldig godt. Og den varer en evighet. Når keg bruker den under øynene bruker jeg kun et tynt, tynt lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dagens innlegg om linking? Herregud, hvem tror de adminsene at de er? Og hun ene er liksom godt voksen.

Sier seg vel selv at prisen ikke stiger noe mer av linking enn om man oppgir selger og lik vare i stedet. Omg!

Missha super Aqua ultra waterfull clear cream anbefales hvis man trenger en krem som ikke gjør huden oljete eller kvisete. Lukter ikke så mye heller. :)

Anonymous poster hash: 389cc...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det innlegget, men KK har steget MYE de siste mnd.

Men, jeg fikk med meg dramaet i går, og alle som skal være så snille og kjøre på med visdomsord og ladida. Pluss at de driver å kaster ut folk som linker til venner eller i andre grupper. Noe som er morsomt da denne voksne administratoren selv linket og reklamerte for gruppen i ebay gruppen før...

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Argh! Blir irritert over at de tror de EIER Kk! Jeg linker ikke selv, men de sier at folk ikke kan legge ut KK uten linker en gang? Herrefred.

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greiene med linking er ganske merkelig. Når folk skal kjøpe et produkt som er anbefalt i gruppen, velger vel 95% det billigste alternativet inkludert shipping. Og deeeeet er samme selger! Forstår det virkelig ikke. 



Anonymous poster hash: c5a9d...9d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de mindre kjente merkene dere har fått øynene opp for? Og har noen av dere prøvd produkter fra Japan osv også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de mindre kjente merkene dere har fått øynene opp for? Og har noen av dere prøvd produkter fra Japan osv også? :)

Jeg har nettopp begynt å bruke Hada Labo Super Hyaloronic acid mosturizing lotion, den virker veldig bra, så håper den hamler opp med min fuktfattige hud :)  Også har jeg prøvd Biore UV aqua rich Watery essence sunscreen, den er nydelig! Kommer nok til å prøve litt mer fra Japan etterhvert. Men er hovedmengden av hudpleie blir nok fortsatt koreansk :) 

 

Scinic all in one aqua ampoule serum er forresten superbra!!!  Og kjempestor, det må være det mest økonomiske produktet som finnes, 250 ml :smilorange: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...