Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor pen syns du selv du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nightwich

Basert på dette bildet:

LINK TIL BILDET

Vil jeg si jeg er rundt 6, kanskje 7 på en god dag.

Anonymous poster hash: f3d40...72d

De fleste i rad 1 og 2 har vært fremme igjennom dokumentarer. Dette er mennesker som lider av sjeldne sykdommer som gir dem et liv i smerter, fysiske og psykiske utfordringer de fleste av oss er ukjent med og daglig drittslening og stirring fra folk.

Det er også mennesker som PÅ TROSS AV ALT DETTE har tatt utdannelse og fulgt sine drømmer og skapt seg gode liv.

Det er også folk som ikke setter seg selv først men som jobber aktivt for å hjelpe andre som lider av det samme.

Å vurdere dem som stygge er så tarvelig at jeg har ikke ord !!

Det er ihvertfall ingen tvil om at de innehar større kvaliteter og styrke enn de fleste av oss kan skryte på oss og jeg ville se det som en ære å kunne stille meg jevngodt med dem !!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basert på den (idiotiske) skalaen er ansiktet mitt en 9-er på en skikkelig god dag. På en dårlig dag blir det mer en 6-er.

Kroppsmessig er det bare natta. Jeg vil si en 2-er, men må ta høyde for at jeg ikke ser meg selv som andre kanskje gjør.



Anonymous poster hash: 9b14a...bfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sagt jeg var en 8-9 siden jeg har trekkene og fargene jeg selv syns er penest.

Har jeg nettopp stått opp en vinterdag og i tillegg har en lett influensa kan jeg fort komme ned på en 4+ haha

Men smak og behag, på ungdomsskolen når alle guttene var veldig opptatt av hvor på skalaen vi jentene lå var jeg alt fra 3-10

Anonymous poster hash: 85525...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste i rad 1 og 2 har vært fremme igjennom dokumentarer. Dette er mennesker som lider av sjeldne sykdommer som gir dem et liv i smerter, fysiske og psykiske utfordringer de fleste av oss er ukjent med og daglig drittslening og stirring fra folk.

Det er også mennesker som PÅ TROSS AV ALT DETTE har tatt utdannelse og fulgt sine drømmer og skapt seg gode liv.

Det er også folk som ikke setter seg selv først men som jobber aktivt for å hjelpe andre som lider av det samme.

Å vurdere dem som stygge er så tarvelig at jeg har ikke ord !!

Det er ihvertfall ingen tvil om at de innehar større kvaliteter og styrke enn de fleste av oss kan skryte på oss og jeg ville se det som en ære å kunne stille meg jevngodt med dem !!

Like fullt er det en skala som utelukkende omtaler utseende, og de menneskene der er ikke pene.... Begynner du å snakke om hva folka har oppnådd, og hvem de er osv, tar du hele saken ut av kontekst, og det er jo en selvfølge at man kan komme seg langt, og være et flott menneske, uten å se ut som brædd pitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Veldig mange vakre kvinner her tydelgvis. Jeg sier bare en ting jeg; ¨prinsesse syndrom!¨ :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje rangert meg selv som 5. Midt på treet. I følge den skalaen. Eller, fjes 5 og kropp 4.

Edit: siterte feil.

Endret av HumbleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klarer jeg ikke å vurdere, selv om jeg har fått komplimenter som søt, vakker og fantastisk hår. Og at jeg lignet tv2Kari og har kameratekke. Så nei, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_jesuskristus

Sant, det kan man leve med. Men nå er det min egen bedømming da:)

Du er nå mer enn 6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...