Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor pen syns du selv du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil vel si jeg er en 8'er. Men jeg har jo dårlige dager hvor selvfølelsen er på minussiden også da.



Anonymous poster hash: e30f8...fd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/8 vil jeg tro. Jeg kan være ustelt, men aldri superfeit, dårlige tenner, dårlig hygiene. Jeg er åpen, blid og morsom, det trekker opp. Litt fluff på magen trekker ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg maks 5 siden jeg er blitt litt av en "strandet hval". Ellers til vanlig tror jeg at jeg er 7-8 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det var vansklig å svare på! Jeg vet faktisk ikke. Når jeg sammenligner meg med andre, så synes jeg det er mange som er penere enn meg, og mange som er mindre pene enn meg. Kanskje en 5'er? Tror jeg er ganske normalt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Ut ifra linken er det en 7-8.

Er i en bedre periode nå og føler meg egentlig ganske pen.

I en dårlig periode føler jeg meg som en 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt: 7

God dag: 8

Dårlig dag: 5-6

Anonymous poster hash: 5c94c...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2. Kanskje en 3 på en god dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nå har jeg sett bilde av deg tidligere her, og vil si du er alt alt for streng med deg selv! Du er jo kjempesøt!

Anonymous poster hash: 32a7f...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett bilde av deg tidligere her, og vil si du er alt alt for streng med deg selv! Du er jo kjempesøt!

Anonymous poster hash: 32a7f...4aa

Takk! :) Jeg har vel alltid hatt problemer med å se det selv, så min vurdering gjenspeiler vel det, dessverre. Men siden kjæresten synes jeg er en 10'er får jeg heller leve på det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Takk! :) Jeg har vel alltid hatt problemer med å se det selv, så min vurdering gjenspeiler vel det, dessverre. Men siden kjæresten synes jeg er en 10'er får jeg heller leve på det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Tipper du er veldig søt. Vet ikke hvorfor jeg tror det, muligens pga avataren og "mvh Yvonne" på slutten av innleggene, det er søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på dette bildet:

LINK TIL BILDET

Vil jeg si jeg er rundt 6, kanskje 7 på en god dag.

Anonymous poster hash: f3d40...72d

Med den linken i bakhånd er jeg også en 6er i det hverdagslige, og kan være 7 på en "god dag"

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

1-2. Kanskje en 3 på en god dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nei, jeg har sett bildet av deg i bildetråden og du er KJEMPESØT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En tanke som slo meg. Når jeg var 17, topptrent og faktisk ganske pen så oppfattet jeg meg kanskje som en firer, men nå har jeg blitt middelaldrende og lett overvektig og har vokst til en åtter.

Hva er moralen i mitt innlegg? Dere unge , som ikke tror fullt på deres skjønnhet trenger egentlig en runde med modning. Dere er nemlig vesentlig vakrere enn dere tror, ikke minst fordi dere leter etter styggheter, og fokuserer på disse, i stedet for det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN MENN HER INNE ER over 5

meme1-300x298.jpg

Anonymous poster hash: e9251...e65

Snakk for deg sjæl, jeg er soleklar sekser! :D

Forøvrig: gratulerer med å bomme fullstendig med memeposteren, du fikk tydeligvis ikke med deg at det ikke er noen i denne tråden som gir karakter til noen andre enn seg selv.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...