Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor pen syns du selv du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleide å være en klar 8 før graviditeten, men har blitt litt for tynn etterpå, og mistet den ekstreme timeglassfiguren, så nå er jeg nok en 7'er.

Uten sminke og i joggis er jeg 6'er.

Søsteren min er en 9'er (10 for mange), og hun sliter med å finne gutter som ikke bare vil ha ei hot dame å vise frem og å bli tatt seriøst.

Føler det er bedre å være en 7-8'er, da er man pen nok til å få fordelene (bedre service, komplimenter osv), men ikke så pen at folk blir sjalu og du slipper den værste overfladiskheten.

Det er synd med kurvene mine, men er verdt å gå ned et hakk for baby. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende at de fleste KGBere anser seg selv som godt over gjennomsnittet utseendemessig...

Lunken femmer på meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Basert på dette bildet: LINK TIL BILDET Vil jeg si jeg er rundt 6, kanskje 7 på en god dag. Anonymous poster hash: f3d40...72d

Ikke enig i de bildene for å være ærlig, isåfall er jeg nærmere 7-8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende at de fleste KGBere anser seg selv som godt over gjennomsnittet utseendemessig...

Lunken femmer på meg selv.

Er ikke dette lov? Jeg er meget fornøyd med meg selv. Utrolig lange øyenvipper, veldig fin øyenfarge, fint og langt hår, ren og fin hud. Er veldig fornøyd med meg bortsett fra at jeg ikke har perfekte tenner, dvs at de er litt skjeve, ikke noe stort men. Mottar en del komplimenter både fra menn og kvinner, og er på ingen måte selvgod, men må da være lov til å synes en selv er flott?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette lov? Jeg er meget fornøyd med meg selv. Utrolig lange øyenvipper, veldig fin øyenfarge, fint og langt hår, ren og fin hud. Er veldig fornøyd med meg bortsett fra at jeg ikke har perfekte tenner, dvs at de er litt skjeve, ikke noe stort men. Mottar en del komplimenter både fra menn og kvinner, og er på ingen måte selvgod, men må da være lov til å synes en selv er flott?

Men disse tingene er jo ikke nok i seg selv. Jeg har også grei øyefarge og senest i går ble jeg komplimentert på huden min av en hudpleier. Og håret mitt er så tykt at de fleste misunner meg (dog kort). Men jeg er jo absolutt ikke pen likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse tingene er jo ikke nok i seg selv. Jeg har også grei øyefarge og senest i går ble jeg komplimentert på huden min av en hudpleier. Og håret mitt er så tykt at de fleste misunner meg (dog kort). Men jeg er jo absolutt ikke pen likevel.

Dette er bare jo småting jeg skrev for å fortelle hva jeg var fornøyd med meg selv. Kunne godt ha skrevet detaljert hvorfor jeg mener det jeg mener, men syntes det holdt med forklaringen over. Kanskje ikke likevel? :) Når både menn og kvinner må komme bort til meg på jobb for å fortelle at jeg er vakker tror jeg ikke det er for å være snill akkuratt. Vakre øyne, pent hår, pen ansiktsform og slike ting er jo faktorer som spiller inn på om utseendet blir attraktivt. Helhetlig er jeg selvfølgelig fornøyd med meg selv, og ser på meg selv som en 9'er. Det synes jeg må være lov :) har itillegg en kropp jeg er veldig fornøyd med. Ulempen her er at jeg noen ganger på jobbintervju har "fått" jobben med en gang jeg har kommet inn døra, dvs at de ikke først evaluerer mine egenskaper, men utseende. Endret av paz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare jo småting jeg skrev for å fortelle hva jeg var fornøyd med meg selv. Når både menn og kvinner må komme bort til meg på jobb for å fortelle at jeg er vakker tror jeg ikke det er for å være snill akkuratt. Vakre øyne, pent hår, pen ansiktsform og slike ting er jo faktorer som spiller inn på om utseendet blir attraktivt. Helhetlig er jeg selvfølgelig fornøyd med meg selv, og ser på meg selv som en 9'er. Det synes jeg må være lov :) har itillegg en kropp jeg er veldig fornøyd med.

Jada, det er jo bare positivt at du anser deg som pen. Men jeg vil nå likevel påstå at det ikke bare er de tingene som gjør en pen, det er hvordan de er satt sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er jo bare positivt at du anser deg som pen. Men jeg vil nå likevel påstå at det ikke bare er de tingene som gjør en pen, det er hvordan de er satt sammen.

Det har du helt rett i, jeg trakk bare frem enkeltting. Kan nå høres veldig overfladisk og teit ut men sånn er det nå bare :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt 7. Kropp 5 :)

Minst! Om du er i nærheten av den kroppen på bildet ditt der så er du mye høyere enn 5 vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særlig menn har en tendens til å overvurdere utseende sitt og det ser man her.



Anonymous poster hash: ac675...fb9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig menn har en tendens til å overvurdere utseende sitt og det ser man her.

Anonymous poster hash: ac675...fb9

Helt enig. Noen menn er helt håpløse sånn, tror at de er den drømmeprinsen liksom... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7-8, selv om jeg har fått høre at jeg er en tier. Bare tull og smisk! :fnise::fnise:

Du vil alltid være en tier for meg, kjære, utelukkende pga avataren din. Det er totalt irrelevant om det er deg eller ikke, og jeg syns ikke du skal fortelle meg det, tilfelle det ødelegger alle illusjonene mine :'(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Noen menn er helt håpløse sånn, tror at de er den drømmeprinsen liksom... :wink:

Det stemmer, men det som er så fint med å være mann, er at til og med de som ser virkelig snåle ut, kan være kjekke, om de har en tøff personlighet. Det gjelder litt for damer også, men på langt nær like mye.

Selv er jeg 10, fordi jenter liker menn som oppførere seg som dritt.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...