Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ellers da, det er ingen vits i å komme med flere problemstillinger utover, de vil ikke bli vurdert pga at når jeg er ferdig med sistemann i hovedinnlegg så er helga over og jeg gidder ikke utover uken. Må bare sette strek akkurat der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være et rassholl, men jeg leser ikke tarot for folk som spør under AB-funksjonen.

Du hoppet over meg også (side 3) og jeg er ikke AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du så hva jeg skrev i innlegg #247?

Ja jeg så det når jeg kom til side 13. Undret meg bare hvordan du valgte ut hvem du skulle lese kort for ettersom jeg ikke kom med selvom jeg var tidlig ute med å skrive i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du driver med slikt :) Jeg har alltid vært litt skeptiker, men må si du har fått bra tilbakemeldinger. Jeg blir så fascinert over dette!!! Håper du en gang kan ta meg også, vært gøy å opplevd for å se hva det er i det.

Men forstår du har fått mye mer henvendelser enn planlagt, så jeg forventer det ikke. Og værtfall ikke til en skeptiker, og naturvitenskaper! ;) Hehe, men veldig gøy! Og siden du har fått så mange positive tilbakemeldinger, kan det jo ligge noe i det.

Kos deg og nyt resten av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja jeg så det når jeg kom til side 13. Undret meg bare hvordan du valgte ut hvem du skulle lese kort for ettersom jeg ikke kom med selvom jeg var tidlig ute med å skrive i tråden

Hvordan? Var ingen spesifikk metode. Jeg ble ferdig i tolvtiden i går kveld og da bare trakk jeg ut nye kandidater på måfå og når jeg kom til tolv stk så gav jeg meg. Hadde lovt en at jeg skulle lese for henne hvis jeg ike kuttet ut etter lørdagen og de andre ble trukket ut vilkårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så spennende at du driver med slikt :) Jeg har alltid vært litt skeptiker, men må si du har fått bra tilbakemeldinger. Jeg blir så fascinert over dette!!! Håper du en gang kan ta meg også, vært gøy å opplevd for å se hva det er i det.

Men forstår du har fått mye mer henvendelser enn planlagt, så jeg forventer det ikke. Og værtfall ikke til en skeptiker, og naturvitenskaper! ;) Hehe, men veldig gøy! Og siden du har fått så mange positive tilbakemeldinger, kan det jo ligge noe i det.

Kos deg og nyt resten av helgen :)

Jeg er sosiolog selv, så jeg forstår skeptisismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du trenger fler, er dette min problemstilling:

Hvordan blir kjærlighetslivet de neste årene? (Er ung, har blitt såret, litt betatt av en, men tør ikke å satse ordentlig. osv)

Har nettopp drukket to Carlsberg, hvis det hjelper. Hihi :)

Vanessa Tarot.

Kort 1. Din situasjon pr i dag. 8/Sverd.

Kort 2. Hva du prøver å unngå. 10 mynter Rx.

Kort 3. Hva omfavner du. Begeresset.

Kort 4. Hva har hindret deg. Yppersteprestinnen Rx.

Kort 5. Generell klarering. 9/Staver Rx.

Der du er pr i dag er vist ved 8/Sverd og viser at du pr i dag er i en posisjon av isolasjon. En uvelkommen følelse. Uansett så er kortets natur sådan at isolasjonen mye godt er selvpålagt. Selv om du ikke pr i dag er klar for å anerkjenne akkurat det. Det er mange feller man kan sette for seg selv for å ikke finne rett fyr, men i ditt tilfelle så er det som begrenser deg, ikke omgivelsene som sådan. Dog skal vi se på de andre kortene hva som skal til og hva du prøver å unngå er 10/Mynter i revers. Det interessante ved kortet er at mange av blokkeringene det symboliserer er ensomhet, noe som er et tema i subjektkortet. Kortet advarer mot å hoppe inn i et forhold bare for redsel for å være alene. Det vil ikke komme noe godt ut av det.

Blokkeringskortet er Yppersteprestinnen i revers posisjon. Hun forteller ikke meg hver hva hun vet. Hun holder alltid på sine hemmeligheter og hvertfall når hennes energier er blokkert. Jeg aner jo ikke hva din agenda er, men at hun dukker opp betyr at det er viktig for deg å tenke over med deg selv hva som er viktig for deg i et forhold, og det får meg til å tenke over på tidligere kort (10/Mynter rx) om å ikke bli ilag med noen bare for å ha en. Når det kommer til kortet som skal hjelpe og assistere; Begeresset, så har du en god sjanse for å uttrykke en hel del følelser. Ikke bare forelskelse. Det er en beskjed om å åpne opp og tillat å kommunisere hvem du er, men med måte. Ikke bli en tsunami av følelser og drukne alle i rundt deg med energien. La din empati med andre bli en guide her.

Beskjeden 9/Staver i reversert posisjon gir er å fjerne barrikadene og selvforsvaret. Omtrent samme sak som Begeresset. Se på subjektkortet hvor damen er låst fast av sverd hengende opp ned på en målskive. Sverdene holder henne fanget, men de er også eneste beskyttelse mot flere stikk. Ilag med begeresset og 9/staver gir de samme beskjed, men det må bli et eget valg å vis deg mer som deg selv og ikke det du tror du må vise. Det er nøkkelen til den her lesning.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du får tid, så lurer jeg på hvor mange år det går før jeg finner personen jeg ønsker å bruke resten av mine dager på.

Kunne spurt om alt mulig rart, jeg er litt forvirret om dagen og vil se om jeg har tatt rette valg. :)

Ønsker deg en fantastisk helg gjest..! *skål*

Vanessa Tarot, se bilder av stokken her.

Vis meg når aquiz finner en person hun vil bruke resten av sine dager på. 6/Sverd RX.

Da jeg såg kortet ihht problemstillingen så var første tanken som slo meg at du vil treffe mannen i løpet av seinhøsten, men at du på et tidspunkt tidligere i år hadde hatt sjansen til å møte ham, men at tilfeldigheter såg til at deres veier ikke krysset hverandre. Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig, men at det blir forsinkelser pga ting ingen av dere kan noe for. Når det kommer til hvor hen, så kan jeg bare si at det blir ikke der du/dere er pr i dag, dere må nok begge bevege på dere og det samtidig til samme sted. Bildene jeg får opp i hodet mitt minner meg om filmen Sliding Doors med Gwyneth Paltrov fra 90-tallet.

Sar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om du gidder flere så har jeg et spørsmål og:

Blir vi noen gang gift?

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. 5/Staver.

26.jpg

Da jeg såg kortet som snakker for seg selv ihht spørsmålet ditt, så brøt det ut et digert smil fra øre til øre i fjeset mitt. For bildet taler da for seg selv gjøre det ikke? Fem brudepiker sloss om brudebuketten du kaster ut til dem i bryllupet ditt. Jeg kan ikke si noe om når bryllupet står, men tanken som kom meg i hu var september 2015, dvs om halvannet år.

Håper jeg har vært til nytte.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kan du legge på meg??

Hva vil skje framover med meg og familien min?

Vil jeg gjennomføre det jeg har planer om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tid til en til (noe jeg forstår om du ikke har) så lurer jeg veldig på om jeg og samboeren min kommer til å bli gamle sammen på tross av hans problemer under oppveksten? :blomst:

edit: leste innlegg om stopp, beklager. Håper jeg klarer å bli med neste gang! :)

Endret av neinåalså
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nu ser dere at enkelte klienter for masse kort, mens andre får bare ett. Det er pga metoden jeg bruker som prøver å få Tarot mer objektivt, og også derfor jeg aldri våger å bruke den på betalende klienter, for hvordan forklare dem at de risikerer å få bare et kort uten å risikere at de blir pottsure, går og snakker skit om en. :fnise:

Og til dere som har skrevet innlegg over; jeg har allerede skrevet innlegg om at de som står i HI pr i dag (søndag) er de siste som får kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djevelen, 2/Staver, Stjernen.

Du vil en dag ha et annet liv ja, men du må kaste fra deg lenkene som kroppen selv har lagt deg i og som gir deg pr i dag null kontroll på hvordan du skal planlegge livet ditt (Djevelen). Du forstår, djevelen representerer de grensene vi setter for oss selv der vi er akkurat nu og selv om at du er klein, så betyr ikke det at du ikke kan ha et liv, eller på noe som helst sette all ting på vent. Så prøv å finne ut av noe du får til pr i dag, det er en gnist her til å gjøre noe (2/Staver), uansett hvor ordinært og lite det i utgangspunktet ser ut til. Livet handler ikke om å gjøre mest av seg selv for andre, men for seg selv. Så finn ut av hva som foregår rundt deg av hva som er interesse og grip tak i mulighetene. Det siste kortet Stjernen viser at du er på helingens vei. Det er håp, men det kan ta tid, men som 2/Staver så sier den mye godt at det er på tide å kikke på hvem du er og hva du vil gjøre videre.

Gjest.

Tusen takk, Gjest!

Ja, eg føler sjøv eg er på bedringens veg! :D Eg har måtte bli kjent med meg sjølv no når eg plutselig ikkje var frøken perfekt som hadde identiteten basert på gode karakterer, jobb, skule, verv i organisasjoner osv. Plutselig måtte eg finne ut kven EG er uten alt dette utenpå.

Det er nok sant at eg holder meg sjølv tilbake litt. Eg tør knapt håpe, fordi eg er redd for å bli skuffa igjen. Går på eit kurs no som eg trur vil hjelpe meg å håndtere alt bedre! :)

Eg er begynt å strikke ein genser. Uansett kor lang tid det tar, så skal eg klare det. Då ser eg framgangen, og eg har gjort noko fornuftig i staden for å bare sjå tv :P Eg er også begynt å strikke andre ting. Det hjelper å lage noko og vere "nyttig".

"Livet handler ikke om å gjøre mest av seg selv for andre, men for seg selv" er noko av det eg jobber mest med, faktisk! Å prioritere meg sjølv og gjøre ting for meg sjølv i staden for å sette meg sjølv sist alltid.

Eg har i over eitt år snakka om å lage ein blogg om interiør på budsjett, musikk og andre interesser.. Kanskje eg no skal gjøre det?

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk, Gjest!

Ja, eg føler sjøv eg er på bedringens veg! :D Eg har måtte bli kjent med meg sjølv no når eg plutselig ikkje var frøken perfekt som hadde identiteten basert på gode karakterer, jobb, skule, verv i organisasjoner osv. Plutselig måtte eg finne ut kven EG er uten alt dette utenpå.

Det er nok sant at eg holder meg sjølv tilbake litt. Eg tør knapt håpe, fordi eg er redd for å bli skuffa igjen. Går på eit kurs no som eg trur vil hjelpe meg å håndtere alt bedre! :)

Eg er begynt å strikke ein genser. Uansett kor lang tid det tar, så skal eg klare det. Då ser eg framgangen, og eg har gjort noko fornuftig i staden for å bare sjå tv :P Eg er også begynt å strikke andre ting. Det hjelper å lage noko og vere "nyttig".

"Livet handler ikke om å gjøre mest av seg selv for andre, men for seg selv" er noko av det eg jobber mest med, faktisk! Å prioritere meg sjølv og gjøre ting for meg sjølv i staden for å sette meg sjølv sist alltid.

Eg har i over eitt år snakka om å lage ein blogg om interiør på budsjett, musikk og andre interesser.. Kanskje eg no skal gjøre det?

Takk! :)

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det fortsatt mulig å være med? Jeg lurer på hva jeg kan forvente av reisen jeg skal på i april? Kommer selvfølgelig med feedback. Syns det er stort av deg å gjøre dette, Gjest :)

Vanessa Tarot.

1 kort. Skjebnehjulet.

10.jpg

Det er en følelse av skjebne når det kommer til reisen du skal på. Det er noe med den her reise som var ment sånn, uansett hva utfallet blir. Det vil være en test for deg på noe vis, at det skjer noe på rett tid, på rett sted, med de rette menneskene. For deg. Nå vet jeg ikke hva slags tur det er snakk om, men jeg får på et vis noen bilder ihodet mitt om at du ikke bør ha en altomfattende timeplan, men heller la reisen ta deg dit den vil, ha en "vent og se" holdning fordi Hjulet gir ikke beskjed før det skjer. Jeg kan naturligvis spekulere i at du vil møte en drøss med forsinkelser på flyplasser her og der, men det blir som sagt rene spekuleringer. Uansett så blir det en reise hvor du bør overgi deg til reisen for å få den ultimate erfaring.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanessa Tarot, se bilder av stokken her.

Vis meg når aquiz finner en person hun vil bruke resten av sine dager på. 6/Sverd RX.

Da jeg såg kortet ihht problemstillingen så var første tanken som slo meg at du vil treffe mannen i løpet av seinhøsten, men at du på et tidspunkt tidligere i år hadde hatt sjansen til å møte ham, men at tilfeldigheter såg til at deres veier ikke krysset hverandre. Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig, men at det blir forsinkelser pga ting ingen av dere kan noe for. Når det kommer til hvor hen, så kan jeg bare si at det blir ikke der du/dere er pr i dag, dere må nok begge bevege på dere og det samtidig til samme sted. Bildene jeg får opp i hodet mitt minner meg om filmen Sliding Doors med Gwyneth Paltrov fra 90-tallet.

Sar.

Tusen takk...! Det har vært til veldig stor hjelp..!

Jeg er litt usikker på hva du mener med settningen "Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig"?

Jeg kan si at grunnen til at jeg spør er fordi jeg har sett min kommende datter og sønn ved siden av min allerede eksisterende datter. Senere omstendigheter har vært også gjort at denne "spådommen" kan tydes på mer enn bare en måte.

Jeg kan sikkert sende deg en Pm som forklarer litt dypere hvis du ønsker, men muligvis er det ikke noe som vil gi deg mye.

Legget har uansett gitt meg litt fred i sjelen og det har også sagt til meg at jeg ikke har gjort noe feil i valgene jeg har tatt.

Jeg tror kanskje at jeg vet hvor jeg ville møtt denne mannen potensielt. Jeg fylte år tidligere i år, men jeg valgte å "drite" i å feire bursdagen min selv om folk var helt klar for å feste som gale. Da hadde det blitt fors og bytur.

MEN... Siden vi ikke vil møtes der vi er nå kan det også tyde på at denne mannen ikke befinner seg i Norge. Jeg vurderte å dra til danmark eller england på tur i desember/januar mnd til en kompis av meg, jeg har i og forseg aldri møtt han ansikt til ansikt mer enn på skype. Men jeg har snakket med han i over 11 år nå, og kjenner han bedre enn mange andre.

Så dette blir spennende og ikke minst interessant å se hvor skjebnen ønsker å ta meg hen. :)

Noen ganger hadde livet vært så mye lettere hvis man hadde en liten person på skuldra som sier "gjør det og det" slik uforutsigbarheten blir mindre. Men slik er det ikke og det er helt greit i det lange løpet! :)

Ønsker deg en flott søndag, og igjen takk for at du tok deg bryet. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk...! Det har vært til veldig stor hjelp..!

Jeg er litt usikker på hva du mener med settningen "Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig"?

Jeg kan si at grunnen til at jeg spør er fordi jeg har sett min kommende datter og sønn ved siden av min allerede eksisterende datter. Senere omstendigheter har vært også gjort at denne "spådommen" kan tydes på mer enn bare en måte.

Jeg kan sikkert sende deg en Pm som forklarer litt dypere hvis du ønsker, men muligvis er det ikke noe som vil gi deg mye.

Legget har uansett gitt meg litt fred i sjelen og det har også sagt til meg at jeg ikke har gjort noe feil i valgene jeg har tatt.

Jeg tror kanskje at jeg vet hvor jeg ville møtt denne mannen potensielt. Jeg fylte år tidligere i år, men jeg valgte å "drite" i å feire bursdagen min selv om folk var helt klar for å feste som gale. Da hadde det blitt fors og bytur.

MEN... Siden vi ikke vil møtes der vi er nå kan det også tyde på at denne mannen ikke befinner seg i Norge. Jeg vurderte å dra til danmark eller england på tur i desember/januar mnd til en kompis av meg, jeg har i og forseg aldri møtt han ansikt til ansikt mer enn på skype. Men jeg har snakket med han i over 11 år nå, og kjenner han bedre enn mange andre.

Så dette blir spennende og ikke minst interessant å se hvor skjebnen ønsker å ta meg hen. :)

Noen ganger hadde livet vært så mye lettere hvis man hadde en liten person på skuldra som sier "gjør det og det" slik uforutsigbarheten blir mindre. Men slik er det ikke og det er helt greit i det lange løpet! :)

Ønsker deg en flott søndag, og igjen takk for at du tok deg bryet. :hug:

"Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig"

Hadde dere truffet hverandre i dag så hadde dere ikke kunne blitt ilag pga det er ting som gjør det totalt umulig å gå inn i et forhold med hverandre pr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zupawåman

Prøver igjen. Sliter litt med kjærligheten. Har det meste i livet som jeg føler er fint, men mangler en mann ved min side. Er ikke sånn kjempe-opptatt for å få det til akkurat nå, for jeg jobber endel med meg selv for tiden.

Men problemstilling er at jeg har hatt ett av/på-forhold til en i over ett år. Mye følelser og sterk kjemi, men det funker altså ikke. Lurer derfor på om du har lyst til å kjøre ett legg på det. Men bare hvis du orker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke les meg sånn at dere er ikke blokkert for bestandig"

Hadde dere truffet hverandre i dag så hadde dere ikke kunne blitt ilag pga det er ting som gjør det totalt umulig å gå inn i et forhold med hverandre pr i dag.

Dette kan stemme med kompisen min faktisk... :fnise: han ønsker en ny jobb, men nåværende jobb sendte han til england i noen mnd for å jobbe i hovedkvarteret - som jeg sa til han at han måtte benytte seg av pga viktigheten videre.

Når det er sagt så legger jeg det ikke bankers på han. Åpner for alle muligheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...