Teriyaki Skrevet 1. mai 2014 #81 Del Skrevet 1. mai 2014 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #82 Del Skrevet 2. mai 2014 Negativ. Så nå får jeg bare vente på tr. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #83 Del Skrevet 4. mai 2014 Og i dag kom TR. Da ble det 28 dagers syklus, så iallfall en litt mer normal lengde enn forrige gang. Ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste for EL denne gangen, må tenke litt på det. I kveld blir det et glass vin . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mai 2014 #84 Del Skrevet 5. mai 2014 Og i dag kom TR. Da ble det 28 dagers syklus, så iallfall en litt mer normal lengde enn forrige gang. Ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste for EL denne gangen, må tenke litt på det. I kveld blir det et glass vin . Har du hatt noen tegn på EL i forrige syklus da? Jeg kommer sikkert til å teste etter EL denne måneden, men om jeg får et like klart tegn (EL-slim) denne gangen også som sist, så tror jeg at jeg dropper EL-testing i juni dersom jeg ikke blir gravid nå i mai da. Litt artig at vi ligger så likt i "terrenget" da. Jeg har IKM kommende lørdag. Håper kommende syklus blir syklusen for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #85 Del Skrevet 7. mai 2014 Har du hatt noen tegn på EL i forrige syklus da? Jeg kommer sikkert til å teste etter EL denne måneden, men om jeg får et like klart tegn (EL-slim) denne gangen også som sist, så tror jeg at jeg dropper EL-testing i juni dersom jeg ikke blir gravid nå i mai da. Litt artig at vi ligger så likt i "terrenget" da. Jeg har IKM kommende lørdag. Håper kommende syklus blir syklusen for oss begge! Hadde EL slim, men følte det var over flere dager, så var ikke noe sikkert tegn på når EL er. Ellers kjenner jeg heller ikke noe til det. Tror kanskje det blir en måned til med testing. Men da må jeg være flinkere til å være streng med drikking og tissing. Gøy at vi kan følge hverandre, Teriyaki Håper på ferbuarbarn! Egentlig greit å slippe termin i januar, for ville vært redd for å få desemberbarn og det har jeg egentlig ikke lyst på. Ikke at det er nok til å ikke prøve, men ideelt sett er vårbarn det aller beste syns jeg . Venter nå på å bli ferdig med TR, så kan spenningen snart begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 7. mai 2014 #86 Del Skrevet 7. mai 2014 Vil gjerne følge deg videre Vi skal prøve på nr 2 i slutten av juli ca Absolutt like spennende med nr 2 ja! Gutten vår er 1 år gammel, så vi håper på 2 års aldersforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #87 Del Skrevet 12. mai 2014 Vil gjerne følge deg videre Vi skal prøve på nr 2 i slutten av juli ca Absolutt like spennende med nr 2 ja! Gutten vår er 1 år gammel, så vi håper på 2 års aldersforskjell. Så koselig da Gøy å "snakke" med flere i samme situasjon. 2 års forskjell er nok hektisk, men veldig stas for de to når de vokser opp. Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt mindre aldersforskjell, men sånn ble det ikke. Så har innfunnet meg med at det blir bra om det er 3-4 års forskjell også Har du dagbok her? Oppdaga EL slim i dag. Har bestemt meg for å starte EL-testing tidlig så ikke jeg går glipp av EL denne måneden. Hadde jo en syklus som var veldig kort i mars, så det kan jo skje igjen. Men det kan jo hende jeg bare har EL-slim i ganske mange dager før EL. Dersom jeg har 28 dagers syklus er EL ventet ca på søndag. 23 dagers syklus (som i mars, kan jo egentlig EL være allerede i dag…) Håper ikke det, får da blir det ingen spire denne måneden. Uansett, blir litt spennende med EL testing fremover, håper jeg får positiv test denne måneden. Skal passe på å være mer forsiktig med drikking og tissing! Så etter lunsj i dag skal jeg holde meg unna drikke noen timer! Gleder meg til en ny runde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. mai 2014 #88 Del Skrevet 12. mai 2014 Lykke til! Håper du finner EL. Alltid like spennende når folk er i ny PP synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 12. mai 2014 #89 Del Skrevet 12. mai 2014 Har dagbok ja "Hays prøvedagdok - fra 3 til 4 "mener jeg den heter? Vi skal faktisk begynne en måned tidligere, så nå etter TR har kommet begynner vi! Utrolig spennende! EL-tester er supergeniale. Brukte det selv når jeg ble gravid sist. Veldig greit å ha litt kontroll. Jeg kommer til å gå til innkjøp av det snart Krysser fingrene på at spira sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #90 Del Skrevet 12. mai 2014 Lykke til! Håper du finner EL. Alltid like spennende når folk er i ny PP synes jeg. Takk. Enda mer spennende hos deg Har dagbok ja "Hays prøvedagdok - fra 3 til 4 "mener jeg den heter? Vi skal faktisk begynne en måned tidligere, så nå etter TR har kommet begynner vi! Utrolig spennende! EL-tester er supergeniale. Brukte det selv når jeg ble gravid sist. Veldig greit å ha litt kontroll. Jeg kommer til å gå til innkjøp av det snart Krysser fingrene på at spira sitter Da får jeg prøve å finne den Ja, jeg brukte det også sist og fikk klaff fort den gangen. Og vi er ikke av de som har oss mange ganger i uka så da er det greit å sørge for at det klaffer . Første EL-test i dag: negativ. Så jakten på EL fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mai 2014 #91 Del Skrevet 12. mai 2014 Heier på deg jeg! Hvilken syklusdag er du forresten på? Jeg er på dag fire, så tenker å begynne testingen neste mandag. Da er jeg vel på dag 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #92 Del Skrevet 12. mai 2014 Heier på deg jeg! Hvilken syklusdag er du forresten på? Jeg er på dag fire, så tenker å begynne testingen neste mandag. Da er jeg vel på dag 11. Er på syklusdag 9. Hadde egentlig tenkt til å vente til 11 jeg også, men oppdaga plutselig EL-slim og kom på at jeg i mars hadde en veldig kort syklus. Så da ble det testing i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #93 Del Skrevet 13. mai 2014 Tror EL-testen var positiv i dag Streken var iallfall ganske sterk og så ut som om den var like sterk som kontrollstreken i mine øyne iallfall. EL-slim er tilstede så da er det vel bare å kjøre på . Er spent på hvordan testen blir i morgen også, om den er sterkere eller om jeg ser den er svakere. Det eneste problemet er at svigermor er på besøk og ligger på rommet ved siden av oss… Men vi må bare få det til likevel! Kryss fingrene for oss da!! Og babystøv tas imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 13. mai 2014 #94 Del Skrevet 13. mai 2014 Så bra Ripsy! Da er det bare å legge inn godt med aksjer de neste dagene Får bare prøve å gjøre det så stille som mulig Krysser fingrene for full klaff denne gangen og drysser masse babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. mai 2014 #95 Del Skrevet 13. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mai 2014 #96 Del Skrevet 13. mai 2014 Woho for eggløsning!! Håper det klaffer denne måneden! Kort syklus du får denne måneden da! Håper min blir like kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #97 Del Skrevet 14. mai 2014 Tror EL-testen var positiv i dag også. Men hvis må si jeg liker cb digital mye bedre, så man slipper å tolke sånn. Vi har uansett gjort vårt både i går og i dag! Kommer til å teste for el i morgen også, bare for å se om den blir svakere. Og blir den det er det bare å tvungne fingre for å få de neste to ukene til å gå fort. Håper jeg klarer å ikke bli helt opphengt i ikm og symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #98 Del Skrevet 14. mai 2014 Og ja, kort syklus hvis dette stemmer. Hvis lutealfasen er 14 dager er det bare 24dager og ikm 27. Mai allerede. Glad jeg startet EL-testingen tidlig, for jeg trodde den korte syklusen i mars var et engangstilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #99 Del Skrevet 16. mai 2014 El-testen var klar positiv i går, så kanskje jeg mistolket testen på tirsdag. Skal uansett aldri kjøpe sånne dumme tester som er vanskelige å tolke. Ble ikke noe i går, men håper likevel noen sterke svømmere har rukket frem. Tipper el var i går, for nå er det slutt på el-slim. Men kommer til å ta en test til i dag for å sjekke om streken er svakere. Mulighet for at det ikke stemmer, men regner med at jeg er 1dpo i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. mai 2014 #100 Del Skrevet 16. mai 2014 Håper egget fester seg i dette sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå