Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, FlyBabe skrev:

Kanskje de må skifte navn til "Bli vakrere - men det er innsiden som teller!" ? :bond:

Hahaha ja 😂🙈 Altså, folk har altfor mye fritid....

• Liker 1
Skrevet

Helt greit innlegg og svar fra bedriften, helt til en av de ansatte blander seg inn

Skrevet
3 timer siden, Orbis skrev:

Helt greit innlegg og svar fra bedriften, helt til en av de ansatte blander seg inn

Men hva var det den ansatte sa, da?

Anonymkode: 83b7b...cdd

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Den ansatte omtalte kritikerne som drittunger....

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trykk på "på torsdag" eller "kommenter" så får du opp innlegget.

Endret av penny_
Skrevet

Synes det er teit å legge ut offentlig på facebook fordi en ansatt sa de ikke hadde pære, selv om de har det. Har jobbet i varehandel selv, og om jeg ikke finner noe vi burde ha så har jeg noen ganger sagt at det ser ut som vi ikke har det. Heldigvis var dette før facebook, jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å jobbe i servicebransjen når du kan få en offentlig klage på grunn av en liten feil.

Teit å legge ut, helt bak mål av den ansatte å svare.

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, Poppie skrev:

Synes det er teit å legge ut offentlig på facebook fordi en ansatt sa de ikke hadde pære, selv om de har det. Har jobbet i varehandel selv, og om jeg ikke finner noe vi burde ha så har jeg noen ganger sagt at det ser ut som vi ikke har det. Heldigvis var dette før facebook, jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å jobbe i servicebransjen når du kan få en offentlig klage på grunn av en liten feil.

Teit å legge ut, helt bak mål av den ansatte å svare.

Jeg synes egentlig ikke det er så teit å legge det ut, for dette er faktisk et problem. Jeg har opplevd flere ganger at ansatte har sagt at de ikke har en vare, også har jeg spurt en annen ansatt som finner den med en gang, eller jeg har funnet den selv. Opplevde en gang å dra til et varehus for å kjøpe en annonsert vare til dritbra pris. Fant den ikke, og den ansatt jeg spurte tittet sånn halvveis interessert ca der han mente det måtte ligge, før han sa at det var nok utsolgt. Jeg fant det jo selv, da, men faen så irriterende! Det er så mange lite serviceinnstilte folk som jobber i butikker, og jeg synes de har godt av å få høre det foran flere andre, ellers gidder de jo ikke å skjerpe seg.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig ikke det er så teit å legge det ut, for dette er faktisk et problem. Jeg har opplevd flere ganger at ansatte har sagt at de ikke har en vare, også har jeg spurt en annen ansatt som finner den med en gang, eller jeg har funnet den selv. Opplevde en gang å dra til et varehus for å kjøpe en annonsert vare til dritbra pris. Fant den ikke, og den ansatt jeg spurte tittet sånn halvveis interessert ca der han mente det måtte ligge, før han sa at det var nok utsolgt. Jeg fant det jo selv, da, men faen så irriterende! Det er så mange lite serviceinnstilte folk som jobber i butikker, og jeg synes de har godt av å få høre det foran flere andre, ellers gidder de jo ikke å skjerpe seg.

Jeg synes det er forskjell på å sende en klage per mail enn å legge det ut på facebook. Får man da et dårlig svar, kan man gjerne ta det offentlig. Mulig jeg er gammel og snerpete, men jeg synes det går inflasjon i klageinnlegg på facebook for tiden.

• Liker 17
Skrevet
9 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg synes det er forskjell på å sende en klage per mail enn å legge det ut på facebook. Får man da et dårlig svar, kan man gjerne ta det offentlig. Mulig jeg er gammel og snerpete, men jeg synes det går inflasjon i klageinnlegg på facebook for tiden.

Ja, det er jeg veldig enig i, altså. Det er ikke måte på hvor krenka, indignert og dårlig behandla folk føler seg pga den minste ting, og gjerne vil at alle skal vite at de føler seg. Folk lever jo nærmest livene sine via sosiale medier, og vil synliggjøre sin vrede over den minste ting for så mange som mulig. Akkurat når det gjelder det temaet der, så er det velkjent, og noe som irriterer veldig mange, og har gjort det lenge: når f.eks bensinstasjonen fokuserer kompetansen for sine ansatte mer på pølser og panini enn lyspærer og motoroljer, så gir man opp bensinstasjonen. I en spesialforretning for bildeler forventer man mer. Også får man ikke det der heller, men på deli de luca, liksom. Jeg skjønner frustrasjonen så godt, og synes egentlig det er verdt å legge ut på facebook. Har stått der mange ganger selv, men da på bensinstasjon. Næh...motorolje? :vetikke: Bensinblanding til kantklipper? :klo: Man blir så frustrert.

Men jeg finner det fortsatt ikke på Facebook, da. Søkte opp Mekonomen, men de har jo flere sider.

• Liker 3
Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Men jeg finner det fortsatt ikke på Facebook, da. Søkte opp Mekonomen, men de har jo flere sider.

Du kan klikke deg inn rett fra innlegget til Orbis.

Anonymkode: 11d17...fce

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah!! :klaske: Takk! :) 

Skrevet

Å herre fred! Den tråden der er jo bare helt utrolig! :ler: At ikke Mekonomen sletter kommentarene mellom den ansatte og kunder, i det minste. For en idiot, han risikerer jo jobben sin. Sier kanskje litt om nivået generelt på de ansatte der, tenker jeg. 

• Liker 9
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner det heller ikke. Kan du legge ved en link?

Anonymkode: 19d9c...f63

Skrevet
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg finner det heller ikke. Kan du legge ved en link?

Anonymkode: 19d9c...f63

Men innlegget til Orbis ER linken... :P Det er et innebygget Facebook-innlegg!

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men innlegget til Orbis ER linken... :P Det er et innebygget Facebook-innlegg!

Hos meg står det "Dette Facebook-innlegget er ikke lenger tilgjengelig. Det kan ha blitt fjernet, eller personverninnstillingene for innlegget kan ha blitt endret" 

Anonymkode: c1aaf...8a1

Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg står det "Dette Facebook-innlegget er ikke lenger tilgjengelig. Det kan ha blitt fjernet, eller personverninnstillingene for innlegget kan ha blitt endret" 

Anonymkode: c1aaf...8a1

Hos meg også

Skrevet (endret)

De har slettet det :fnise: Regnet nesten med at de kom til å gjøre det, hvilket er grunnen til at jeg tok skjermbilde

Lite øyeblikk, så kommer de

Endret av Orbis
  • Liker 3
Skrevet (endret)

0C25A64E-5BBD-4CEB-9594-7EF77D5A1923.thumb.png.eedc25062fa2c725629956fcf6cb7bb7.pngB49E58A3-8623-4277-A435-3768BEBE073D.thumb.png.c275f24e0ed42545c5702ffd3b4ef32a.png912D8FD9-05A1-4F27-A59E-46862CBDBD3D.thumb.jpeg.3399f49e28f0e99253b30831018ed0bd.jpegB2211B82-825F-4547-ACDD-F3061AD770BE.thumb.jpeg.9bd2e0dbfe1083298e48df8adb4cd17d.jpegDC5F7FDB-C1E4-48CA-981C-01B30399DF71.thumb.jpeg.ca675d74dbdfa942a9a944fe9cea302b.jpeg

Endret av Orbis
  • Liker 17
Skrevet

Burde vel sensurere navnene

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, MalloryK skrev:

Burde vel sensurere navnene

Kan nok være lurt ja 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...