Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtale på facebooksiden til en lokal restaurant:

Hvor mange sider har denne terningen?

Anonymkode: c0c32...b5c

Tja, så vidt jeg husker i farta har jeg terninger med 4, 6, 8, 10, 12, 20 eller 100 sider. Så jeg tipper 10 eller 12. :) 

Anonymkode: 893b8...45d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Dra opp denne igjen da!

Ei som driver en liten bedrift har vært med i en ulykke som gjør at hun skriver hun dessverre må holde stengt en dag. Lagt ut bilde av ansiktet sitt og vi ser det har vært en stygg ulykke, men det har gått bra tross alt.

Mange fine kommentarer (butikken er høyt verdsatt i denne byen), men en kunde som kommenterer: «God bedring og fint at det ikke skjedde forrige lørdag.»

Eldre dame som har skrevet, men likevel :P 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 15.23, Poppie skrev:

Dra opp denne igjen da!

Ei som driver en liten bedrift har vært med i en ulykke som gjør at hun skriver hun dessverre må holde stengt en dag. Lagt ut bilde av ansiktet sitt og vi ser det har vært en stygg ulykke, men det har gått bra tross alt.

Mange fine kommentarer (butikken er høyt verdsatt i denne byen), men en kunde som kommenterer: «God bedring og fint at det ikke skjedde forrige lørdag.»

Eldre dame som har skrevet, men likevel :P 

 

Synes ikke det høres så rart ut å si det? Jeg synes det høres mer ut som denne eldre damen kjenner henne og vet at det av en eller annen grunn hadde passet enda dårligere forrige lørdag.

Anonymkode: 893b8...45d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 11.5.2018 den 16.09, AnonymBruker skrev:

Omtale på facebooksiden til en lokal restaurant:

Hvor mange sider har denne terningen?

Anonymkode: c0c32...b5c

30-sided.jpg

Anonymkode: 5c28d...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fra en matgruppe:

Noen som har oppskrift på klining

Eldre dame som spør, og en annen eldre damer svarer at hun har

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MalloryK skrev:

Fra en matgruppe:

Noen som har oppskrift på klining

Eldre dame som spør, og en annen eldre damer svarer at hun har

Ikke så greit å skrive disse dialektiske rettene riktig😅 Regner med det skal være klenning😽

Anonymkode: 9c1f3...bef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, MalloryK skrev:

Fra en matgruppe:

Noen som har oppskrift på klining

Eldre dame som spør, og en annen eldre damer svarer at hun har

Kjært barn har mange navn. Der jeg opprinnelig kommer fra heter det faktisk klining, mens her jeg bor nå kaller de det kling. Ser Anonym over meg nevnte klenning og andre igjen sier bare lefse.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MalloryK skrev:

Fra en matgruppe:

Noen som har oppskrift på klining

Eldre dame som spør, og en annen eldre damer svarer at hun har

Den så jeg og i samme gruppe, gadd ikke skrive det jeg egentlig ville svare. :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så greit å skrive disse dialektiske rettene riktig😅 Regner med det skal være klenning😽

Anonymkode: 9c1f3...bef

Nei, klining eller lefseklining er påsmurte lefser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Christiane_W skrev:
 

For et par uker siden la Color Line ut dette på Facebook-siden sin: 

En fyr (navnet hans er sladdet med med rødt) tok helt av i kommentarfeltet siden han ikke bor på Østlandet og dermed ikke hadde muligheten til å delta på testen og få gavekort, det var jo blodig urettferdig må vite.

*Slettet bildene for sitering*

Åh herregud! Jeg leste alt sammen og wow, for en fyr!

🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor har jeg aldri sett denne tråden før? Jeg finner det så underholdende å lese på Facebook-sidene til selskaper, jeg bruker dette som tidsfordriv nesten hver dag når jeg sitter på toget på vei til jobb. Favoritten min for tiden er busselskapet her i Rogaland (særlig etter alt dette bompengeoppstyret her på Nord-Jæren). Ingen er mer sinte enn Rogalendinger akkurat nå, tror jeg.

Her er en jeg fant for litt siden som jeg lo godt av:

Sitat

På buss 2307 åpner sjåføren døra framme for alle andre enn meg. Jeg stod foran der, hun så meg, men åpnet bare den bakerste døra så jeg måtte gå inn der istedenfor. Dette er feigt og irriterer og ikke minst latskap. 

Jeg er forsåvidt enig i at det er irriterende, men det er så utrolig morsomt at folk orker å gå inn på selskapets Facebookside for å klage på noe sånt!

Her er et gullkorn fra NRKs Facebookside fra i går:

Sitat

nu har dokk sendt ho Kari-Anne fra Røst for 15. gang.

æ ha nu blitt god venn med ho pga dokk.

Kor mange ganga vurder dere å send ho på tv.
det e nu vell ikk så mange som vil se på ho

NRKs svar:

Sitat

Hei, Ivan! Det er imponerende at du har rukket å se dette programmet 15 ganger allerede, ettersom denne episoden var sesongpremiere, og har kun blitt vist 1 gang tidligere. Vil du fortsette å bli enda bedre kjent med kari-Anne, så kan du se de nye episodene på mandager klokken 19:45 på NRK1.
//Stian, publikumsservice

 

Anonymkode: 9142a...a40

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Christiane_W skrev:
 

For et par uker siden la Color Line ut dette på Facebook-siden sin: 

En fyr (navnet hans er sladdet med med rødt) tok helt av i kommentarfeltet siden han ikke bor på Østlandet og dermed ikke hadde muligheten til å delta på testen og få gavekort, det var jo blodig urettferdig må vite.

 

Og så på facebook, under åpent navn, så alle kan se hvor dum du er.. jeg dør... snakk om å tre seg innpå gapestokken og smelle den igjen over seg.

Anonymkode: 2cac8...7a7

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Caelyn skrev:
 

Åh herregud! Jeg leste alt sammen og wow, for en fyr!

🤣

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Og så på facebook, under åpent navn, så alle kan se hvor dum du er.. jeg dør... snakk om å tre seg innpå gapestokken og smelle den igjen over seg.

Anonymkode: 2cac8...7a7

Ikke sant?😳 Skulle jo tro det var "tidenes Lottopremie" han gikk glipp av sånn som han fyret seg opp, ikke et gavekort på et Kielcruise som er verdt noen hundrelapper. Og at det ikke dreide seg om en konkurranse, men en test av et nytt bookingsystem, som naturlig nok skulle foregå på terminalen til Color Line, der deltakerene fikk et gavekort som takk for hjelpen sank jo heller ikke inn.

Og han rettet jo ikke akkurat opp inntrykket på slutten der han mente at Color Line burde "hjelpe" de som har fått gavekort hos G-sport, Match etc. etter å ha handlet for 1.500 kr eller mer med reisa om de bor langt unna Oslo.🤦‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Caelyn said:
Åh herregud! Jeg leste alt sammen og wow, for en fyr!

🤣

6 hours ago, AnonymBruker said:
Og så på facebook, under åpent navn, så alle kan se hvor dum du er.. jeg dør... snakk om å tre seg innpå gapestokken og smelle den igjen over seg.

Anonymkode: 2cac8...7a7

5 hours ago, Christiane_W said:
Ikke sant?😳 Skulle jo tro det var "tidenes Lottopremie" han gikk glipp av sånn som han fyret seg opp, ikke et gavekort på et Kielcruise som er verdt noen hundrelapper. Og at det ikke dreide seg om en konkurranse, men en test av et nytt bookingsystem, som naturlig nok skulle foregå på terminalen til Color Line, der deltakerene fikk et gavekort som takk for hjelpen sank jo heller ikke inn.

Og han rettet jo ikke akkurat opp inntrykket på slutten der han mente at Color Line burde "hjelpe" de som har fått gavekort hos G-sport, Match etc. etter å ha handlet for 1.500 kr eller mer med reisa om de bor langt unna Oslo.🤦‍♀️

Det der sier dere bare fordi dere sikkert bor på Østlandet. Men det er jo klart at dere ikke tenker på de som bor andre steder enn på Østlandet! 99% av dere har ikke skjønt noen ting, men sånn er det når dere får alt mulig, for dere bor på Østlandet og det er ikke riktig.

 

Anonymkode: 37e6e...4a9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det der sier dere bare fordi dere sikkert bor på Østlandet. Men det er jo klart at dere ikke tenker på de som bor andre steder enn på Østlandet! 99% av dere har ikke skjønt noen ting, men sånn er det når dere får alt mulig, for dere bor på Østlandet og det er ikke riktig.

 

Anonymkode: 37e6e...4a9

Denne saken har jo ikke noe med å "tenke på de som bor andre steder". Color Line har hovedkontor på Hjortneskaia i Oslo, ved terminalen. Det er jo helt naturlig at de holder testene av det nye bookingsystemet der? Akkurat som det ville vært naturlig at Hurtigruten holdt en tilsvarende test i Tromsø, der deres hovedkontor ligger.  

Hva med da da Avinor søkte etter testpassasjerer til tjenestetestene av Pir Nord på Oslo Lufthavn Gardermoen høsten 2016? De fikk både goodiebag, et gavekort på 1000 kr og lunsj som takk for hjelpen. 

Anonymkode: f88a4...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det der sier dere bare fordi dere sikkert bor på Østlandet. Men det er jo klart at dere ikke tenker på de som bor andre steder enn på Østlandet! 99% av dere har ikke skjønt noen ting, men sånn er det når dere får alt mulig, for dere bor på Østlandet og det er ikke riktig.

 

Anonymkode: 37e6e...4a9

Du glemte ironiflagget :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Keepfit.no har lagt ut innlegg hvor de spør hvilken farge av 2 jakker folk synes er finest, og folk går mann av huse og skriver «burgunder, str L» og «den hadde vært fin på min mor som har gått igjennom så mye».

Innlegget er ikke en konkurranse, ingen som vinner en jakke, men DET er det få som har fått med seg 🙈

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...