Jump to content
Sommernatt

Gullkorn fra Facebook-sider

Recommended Posts

AnonymBruker
På 11.5.2018 den 13.00, Ichiko skrev:

"PLAIN CHEES, dobbelchees, chillie chees tops!" (skrikes x antall ganger)

:duskedame::duskedame::duskedame:

Familien er glad i ost da!!🍔🧀

Anonymkode: 70679...811

Fortsetter under...

MalloryK

Bring back deaf penalty!

AnonymBruker
På 21.10.2017 den 9.08, AnonymBruker skrev:

"Satan æ e så fette møkke lei av at dokker skal forandre på hoa. Prioritere IDIOTA på sykkel fordi det e live. Har dokker problema med de sportskanalan? Går det ikke å sende live der? Dokker e en gjæng pesselurskolta hele jævla redaksjon."

"Satan jeg er så fitte møkk lei av at dere skal forandre på den. Prioritere IDIOTA på sykkel fordi det er live. Har dere problemer med de sporstkanalene? Går det ikke å sende live der? Dere er en gjeng *noe med tisselur* hele jævla redaksjonen"

Pesselurskolta har jeg aldri hørt før, men pesselur er deg samme som tisselur. Negativ betydning. 

Anonymkode: cd5da...e6f

Fette er  ikke "fitte", er egentlig bare et annet ord for "veldig", eller "jævlig". Hoa er ikke "den" (det er forkortelse for Home and away). Skolt er hode😉

Anonymkode: 471c2...191

AnonymBruker

Få sjå på fetta di.. Jo det er fitte.

Anonymkode: 8e6da...913

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få sjå på fetta di.. Jo det er fitte.

Anonymkode: 8e6da...913

Nei. 

Fette = Veldig eller j*velig.

Fetta = Fitte eller vagina. Min oppfatning er at de fleste sier fitte ev. fetthøl i stedet for fetta da. 

Anonymkode: f5e9f...2e8

AnonymBruker
På 1.10.2018 den 9.06, Honey Dew skrev:

Nei, klining eller lefseklining er påsmurte lefser

Klining er den «røra» man smører lefsene med - som regel laget av smør, sukker/melis, ofte kanel osv. Mange forskjellige blandingsforhold, skjønner godt hun spør etter oppskrift ☺️

Anonymkode: 4fb13...c70

Annonse

AnonymBruker

"Visitor posts" under Facebooksiden til Skatteetaten (Skatten min) er lite putepinlig i disse dager. 

Masse oversharing, noen saklige og gode spørsmål, noen vel personlige... Og en hel bråte med folk som bare poster navnet sitt eller skriver "skattemelding", "skattemelding 2018" og tydeligvis tror dette skal trigge en reaksjon. 

Anonymkode: b72cc...059

^littletoomuch

Dytt🙈

AnonymBruker
På 18.12.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Bladene trenger ikke å stå hulter til bulter av den grunn, da. :fnise:

Anonymkode: 47d9f...908

Sier seg selv at det blir rot om du finner vitenskap magasiner mellom gravid og baby blader og barne blader med farger og leker osv. 

Anonymkode: 25bd4...bbf

AnonymBruker
På 18.10.2018 den 9.29, Poppie skrev:

Keepfit.no har lagt ut innlegg hvor de spør hvilken farge av 2 jakker folk synes er finest, og folk går mann av huse og skriver «burgunder, str L» og «den hadde vært fin på min mor som har gått igjennom så mye».

Innlegget er ikke en konkurranse, ingen som vinner en jakke, men DET er det få som har fått med seg 🙈

Da burde du følge med på Gjerrigknark.com 😂
Hver gang han legger ut tips om innmeldingspremier i bokklubber osv så går folk mann av huse for å skrive "Ja takk" og "den ønsker jeg meg" osv. De tror det er konkurranser hele tiden. 

Anonymkode: 25d74...f21

MarianneE
På 25.10.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Da burde du følge med på Gjerrigknark.com 😂
Hver gang han legger ut tips om innmeldingspremier i bokklubber osv så går folk mann av huse for å skrive "Ja takk" og "den ønsker jeg meg" osv. De tror det er konkurranser hele tiden. 

Samme på Farris Bad og Kragerø Resort. Der legges det ut reklame for behandling du kan bestille, og vips... etter 30 minutter er det 1500 mennesker som svarer at dette er noe de fortjener fordi (fyll inn tåredryppende historie) 

Poppie

Clas Ohlsson har lagt ut reklame for vektdyne,  kommentarene er selvfølgelig "ja takk" i hopetall,  folk som forteller hvorfor de fortjener denne, noen som mener det er svindel da de ikke tror noen faktisk vinner denne, og flere som prøver fortelle at dette er en annonse, ikke konkurranse...

AnonymBruker
16 minutter siden, Poppie skrev:

Clas Ohlsson har lagt ut reklame for vektdyne,  kommentarene er selvfølgelig "ja takk" i hopetall,  folk som forteller hvorfor de fortjener denne, noen som mener det er svindel da de ikke tror noen faktisk vinner denne, og flere som prøver fortelle at dette er en annonse, ikke konkurranse...

Jeg finner den ikke. :(

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, Poppie skrev:

Samme skjer på siden Gjerrigknark. Det er såååå mange som tror det er en konkurranse og svarer "ja takk!", når det egentlig bare er en link til et sted de kan gjøre et kupp. 

Anonymkode: 0a042...d06

Poppie
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner den ikke. :(

Det er sponset innlegg, om du googler det så vil det sikkert dukke opp i feeden din etterhvert. 

AnonymBruker
På 22.10.2018 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Fette = Veldig eller j*velig.

Fetta = Fitte eller vagina. Min oppfatning er at de fleste sier fitte ev. fetthøl i stedet for fetta da. 

Anonymkode: f5e9f...2e8

Mener du at veldig og jævlig er synonymer?

Fette/fetta betyr fitte/vagina og blir i formen fette også brukt som forsterkende adjektiv. Om man sier fette eller fetta om substantivet fitte/vagina kommer an på dialekten. Dette gjelder vel de fleste hunkjønnsord som på bokmål har e-ending (ei jente/jenta, ei panne/panna osv.).

Anonymkode: f8d6d...a89

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På min dialekt er det i alle fall det. 

Anonymkode: aed3f...549

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fette/fetta betyr fitte/vagina og blir i formen fette også brukt som forsterkende adjektiv. Om man sier fette eller fetta om substantivet fitte/vagina kommer an på dialekten. Dette gjelder vel de fleste hunkjønnsord som på bokmål har e-ending (ei jente/jenta, ei panne/panna osv.).

Anonymkode: f8d6d...a89

På min dialekt så er det å si "fette dårlig" samme som "jævlig dårlig". 

Anonymkode: 3c70e...1b0

AnonymBruker

Moccamaster har lagt ut dette på siden sin. folk går mann av huse for å få en. 😂

50 år med god kaffe, godt design og uslåelig kvalitet 🙏🏼 Ønsker du deg Moccamaster til jul? 

AnonymBruker

Celis.no selger hengekøyer med myggnetting, og det dukker stadig opp reklame for disse i feeden min:

«Hengekøye med myggnetting til fantastisk pris!  Kroker, tau og oppbevaringsbag medfølger slik at du har alt du trenger for å kunne feste hengekøyen på ønsket plass»

Og kommentarfeltet bare: «ja takk!» «ja, hadde vært fin julegave til min kone! Ønsker grønn!» «ja, gjerne!» «ja, tilvtur med barnebarna!»

Her om dagen var det ei som påtok seg jobben med å opplyse om at det ikke var konkurranse, men salg. Svaret hun fikk fra en: «nei, men jeg ønsker meg til jul, og kanskje noen i familien leser her!» :fnise: (sjansen ville nok vært større om hun tagget dem, da)

Anonymkode: 83b7b...cdd