Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

På en kjøp og salg -gruppe er det en DAME SKJEDE til salgs ! Ved nærmere ettersyn viser deg seg å være en svart kåpe i ull ! Hvordan en kåpe kan bli til en dameskjede er for meg uklart..:alice:

Anonymkode: ed985...1af

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.12.2017 den 8.16, MalloryK skrev:

Hei, Rema!
Når skal vi slutte å dele opp bladhyllene i kjønn? "Kvinne livsstil" inneholder babyblader, interiør, sminke, tegnebøker, strikkebøker, og mote. "Mann livsstil" inneholder vitenskap, jakt/fiske, foto osv.
Jeg, som frivillig barnløs kvinne, som jobber som fotograf og fiskeoppsyn, studerer på en utmarkshøgskole med planer om doktorgrad innen anvendt økologi og som også er opptatt av likestilling og hvordan kvinner og menn presenteres, synes dette er helt på trynet! Menn liker å pynte! Menn har like mange barn som kvinner har! Kvinner liker vitenskap! Kvinner fotograferer! Hvorfor dele opp bladhyllene som om dette er 1960? Hva med å kalle det hele "Livsstil"? Det er en særdeles liten sak, nærmest en detalj. Men når jeg skal kjøpe magasiner, og hver eneste gang synes "kvinne"delen er totalt uinteressant, mens "herre"delen bugner av aktiviteter som skjer utenfor stua/kjøkkenet/badet, så kjenner jeg jo at jeg blir provosert. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er VITENSKAP ei mannegreie? Hvis dere kan svare med et solid argument, gjerne med kilder (høhø) på det, så skal jeg slutte å mase. Men slå et slag for likestillingen, er dere snille, og fjern mann/dame-kategorien.

 

She must be fun at parties...

 

På 8.12.2017 den 8.31, Poppie skrev:

Jeg er faktisk enig med henne.

På 8.12.2017 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Me too

Anonymkode: 83b7b...cdd

På 8.12.2017 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Jeg og! Så tullete å dele opp magasiner slik 😂

Anonymkode: f824d...67f

På 8.12.2017 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Samme her. Sjekket på siden fordi jeg var litt nysgjerrig på hvordan Rema svarte. Ingen overraskelse akkurat. 

Anonymkode: 24952...4cd

Jeg er også enig. Synes det var et godt innlegg og et viktig budskap.

Anonymkode: 3e46c...efd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hei Kiwi. Kjekt at dere kommer med nye reklamefilmer (han som sager ned grana) . Men dere har nå kunnet kvalitetssikret litt bedre da. Usikker på hvilke signal dere ønsker å sende når det er greit å bruke motorsag uten hverken vernebukse (sagbukse) eller hjelm med flisvisir. Skuffende..... Hilsen en som har sett hvilke skader en motorsag kan forårsake....

Regner med denne reklamen brukes til opplæring av bruk av motorsag...:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.12.2017 at 7:33 PM, AnonymBruker said:

 

Jeg er også enig. Synes det var et godt innlegg og et viktig budskap.

Anonymkode: 3e46c...efd

Viktig? VIKTIG?

Jesus.

Anonymkode: 030c6...6d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viktig? VIKTIG?

Jesus.

Anonymkode: 030c6...6d2

Ja,viktig. 

For å få fremat ikke alle kvinner MÅ være hjernedøde høns som kun vil lese om interiør og stjernesladder. 

Anonymkode: 06c1d...60e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,viktig. 

For å få fremat ikke alle kvinner MÅ være hjernedøde høns som kun vil lese om interiør og stjernesladder. 

Anonymkode: 06c1d...60e

Så de som leser om interiør og stjernesladder er hjernedøde høns? Okey. 

Anonymkode: 3aa3d...6b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så de som leser om interiør og stjernesladder er hjernedøde høns? Okey. 

Anonymkode: 3aa3d...6b0

De som kun gjør det, ja.

Anonymkode: 35fcb...1ce

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viktig? VIKTIG?

Jesus.

Anonymkode: 030c6...6d2

Ja, viktig. Det er på tide at man forstår at hverken kvinner eller menn bør settes i bås utelukkende pga. sitt kjønn. Det er helt latterlig å dele noe så banalt som blader inn etter kjønn, som om kvinner har en form for fortrinnsrett til interiørinteresse og kun menn kan ønske å dra på fisketur. Idioti. 

Anonymkode: 3e46c...efd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, viktig. Det er på tide at man forstår at hverken kvinner eller menn bør settes i bås utelukkende pga. sitt kjønn. Det er helt latterlig å dele noe så banalt som blader inn etter kjønn, som om kvinner har en form for fortrinnsrett til interiørinteresse og kun menn kan ønske å dra på fisketur. Idioti. 

Anonymkode: 3e46c...efd

Hvis bladene skal stå i hulter til bulter i stativene, blir det uryddig og kundene bruker mye og da mener jeg MYE lengre tid til å finne bladet som de skal ha. Jeg gidder ikke stå og lete i slike rotehyller

Anonymkode: 19d9c...f63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis bladene skal stå i hulter til bulter i stativene, blir det uryddig og kundene bruker mye og da mener jeg MYE lengre tid til å finne bladet som de skal ha. Jeg gidder ikke stå og lete i slike rotehyller

Anonymkode: 19d9c...f63

Bladene trenger ikke å stå hulter til bulter av den grunn, da. :fnise:

Anonymkode: 47d9f...908

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis bladene skal stå i hulter til bulter i stativene, blir det uryddig og kundene bruker mye og da mener jeg MYE lengre tid til å finne bladet som de skal ha. Jeg gidder ikke stå og lete i slike rotehyller

Anonymkode: 19d9c...f63

Går det ikke an å tenke seg at de bare kan kategoriseres etter emne, da, istedet for etter kjønn?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

"Nå må dere slutte å sende reklamen om Olivero. Det er bare sprøyt. Olivero kan kjøpes her og."

Jeg lo litt av denne, noen som åpenbart ikke har forstått reklamen. 

Anonymkode: ee97d...77c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er ikke noen grammer nazi eller noe, men dette blir for dumt

Handla,hos,Kiwi107.Feil,med,pris.1941kr,100%.9,71kr,50%.Oppdaga,da,jeg,kom,hjem.Ble,179,37,mens,skulle,være,159,96kr.Andre,varer,som,jeg,handla,var,50%.Er,deppa,vil,ha,skikkelig,svar.Aner,ikke,hvem,daglige,lederen,der,er.Kanskje,jeg,dropper,Kiwi.

Endret av Orbis
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra Gift ved første blikk sin Facebook-side:

.. Vil minne om, .. at det og bruke en astrolog i eksperimentet .. vil være til stor hjelp. .. Stjernetegn og acendanter osv har også mye og si, .. på hvem som passer sammen. 1f642.png:) ..

Anonymkode: ee97d...77c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2018 den 22.38, MalloryK skrev:

Kanskje han heller burde kjøpt et mellomrom

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra Gift ved første blikk sin Facebook-side:

.. Vil minne om, .. at det og bruke en astrolog i eksperimentet .. vil være til stor hjelp. .. Stjernetegn og acendanter osv har også mye og si, .. på hvem som passer sammen. 1f642.png:) ..

Anonymkode: ee97d...77c

Her er mellomrom til overs!  Tips ham over :nigo:

Anonymkode: 0a619...77f

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var å kjøpte en persillerot hos dere idag og ser at kiloprisen er 110 kroner. Dette kan da virkelig ikke stemme?!?!"

"Hei, da har jeg sjekket opp, å det stemmer."

"Makan! Det er uhørt! Tydelig at man må begynne å handle andre plasser!!"

(jeg gjør research og ser at vi er den kjeden med billigst kilopris på persillerot, så jeg tenker vi snart ser hun igjen jeg )

Anonymkode: 5f1fd...8f8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Rema 1000:

"Hipp hipp hurra og gratulerer med 60 års dagen Bjørn Jonny, ønsker deg ein fin dag🇳🇴💐🎉"

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...