Crobern Skrevet 10. juni 2014 #541 Skrevet 10. juni 2014 Fra VG i dag: Jeg gikk inn på VG.no for å få med meg dagens dose av tabloide avissaker. Gikk inn på en artikkel og ble møtt av en stemme som hevder at de fleste sier de er i gang med kildesortering i Oslo. Først kunne jeg ikke skjønne hvor reklamestemmen stammet fra, for jeg var jo ikke inne på VGTV (........), men etter å ha saumfart den aktuelle siden så fant jeg en liten reklamej*vel med lyd og autoavspilling. Dersom det er ønskelig så kan jeg komme med tips til hvor dere kan trøkke den type aktivitet. 17
Schadenfreude Skrevet 10. juni 2014 #542 Skrevet 10. juni 2014 Fra VG i dag: Jeg gikk inn på VG.no for å få med meg dagens dose av tabloide avissaker. Gikk inn på en artikkel og ble møtt av en stemme som hevder at de fleste sier de er i gang med kildesortering i Oslo. Først kunne jeg ikke skjønne hvor reklamestemmen stammet fra, for jeg var jo ikke inne på VGTV (........), men etter å ha saumfart den aktuelle siden så fant jeg en liten reklamej*vel med lyd og autoavspilling. Dersom det er ønskelig så kan jeg komme med tips til hvor dere kan trøkke den type aktivitet. denne burde få tusen liker-trykk. Autospillende reklamer er djevelens verk! 34
Amananas Skrevet 11. juni 2014 #544 Skrevet 11. juni 2014 (endret) https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10152558040944750 Nesten alle kommentarene under den saken der... En gjeng med tullinger som endelig hadde sjansen til å føle seg så forbanna smarte fordi de skjønte spørsmålet (dog ikke EVNER å se hvordan det var dårlig formulert) - og derfor føler de kan spy ut eder og galle mot læreryrket. Fysj! Endret 11. juni 2014 av Amananas 2
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #545 Skrevet 4. juli 2014 Jeg skjønner ikke alt hatet rettet mot Tom Nordlie som komentator under VM. Følger med på VM, men har ikke merket noe å kritisere ved ham. Vel, mange tullinger benytter seg av å fortelle sitt hat mot ham som komentator på NRK Sport sine Facebook sider. Syntes det egentlig er litt festlig. Men syntes også synd på Nordlie... "Tom Nordlie høres ut som en nedgravd narkis! SLUTT!" 1
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #546 Skrevet 4. juli 2014 Fra Rimi sine sider. hahaha! "Hei! Synes deres reklame "Hele Norge Griller" med han som griller burger med ei ku til stede er usmakelig! Er en grunn til at dyr ikke skal se selve slaktiga. Jeg mener det blir litt av samme sak når man plaserer ei ku ved siden av grillen der det grilles burger." 8
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #547 Skrevet 4. juli 2014 Enda en fra Rimi; Random mann: "Forsvinn fra min PC." Rimi: "Det er mulig vi kommer opp hvis du tidligere har trykket like på siden vår, evt kan det hende at det er en annonse du får opp. Vi kan ikke bestemme eller tvinge folk til å like oss/følge siden vår, så om du ikke ønsker å følge oss må du dessverre selv trykke unlike på siden vår. Ha en fin kveld! Om du ikke ønsker å følge oss på Facebook må du selv trykke unlike" Mannen svarer: "Først vil jeg gjerne vite hvordan og hvorfor dere dukket opp her?" Hahahaha, folk as 10
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #548 Skrevet 4. juli 2014 Fremdeles Rimi, så bytter jeg kjede! Lover! "Hjelp - Hvordan får jeg slettet denne håpløse butikk- kjeden fra min side - ikke skjønner jeg hvordan den kom dit heller!" Det må være eldre som ikke skjønner at må "unlike", virker så meningsløst å skrive slikt på veggen til kjeden
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #549 Skrevet 4. juli 2014 På Freia sine sider; "Hei I dag når jeg laget cookies med non stop på, så oppdaget jeg plutselig en ting; differansen mellom de forskjellige fargene var merkverdig stor. Jeg telte hele 72 oransje og bare 26 røde. Hvordan kan dette ha seg, og hvor i prosessen er det de forskjellige fargene blir blandet før de kommer i posen ?" 8
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 #550 Skrevet 4. juli 2014 Det var også noe å irritere seg over og komentere på en offentlig facebook side; Fra Canal Digital; "Klarer fortsatt ikke dere kabelkunder å lese? Se hva det står øverst 3 steder: PARABOL. Hvorfor bruker dere på kundeservice tid til å svare at dette er feil side, kabelsiden er osv. Slutt og svar på innlegg fra kabel¨¨¨'''. Det er vel nesten 1år siden dere ble skilt." (Snakk om å ha lite å gjøre på en fredagskveld )
BlendaSensitive Skrevet 4. juli 2014 #551 Skrevet 4. juli 2014 jag kan inte se nrk kanal via dator Hos nrk, ikke noe mer.... Bor selv i Sverige og det kommer da opp en melding om at nrk ikke har rettigheter til å vise visse program utenfor Norge..
boblesaft Skrevet 7. juli 2014 #552 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Fra Atb, busselskap i Trondheim: "I dag så var det en personkonfrontasjon satt bakom meg og han drakk kaffe og spiste på bussen i dag så æ tok mot til meg og sa i fra at det ikke er liv til og spise på bussen. Kan dere henge opp en plakat som viser at det ikke er lov til og spise på bussen mvh (...)" Edit: Fant mer fra samme person, på samme side: "Er det lov til og spise og drikke på bussen. Så en pasasjersomsatt på bussen og spiste i dag og bør æ varsle sjåføren om det mvh (...)" "Æ ville bare si i framom dette for æ bruker Aldrig og spisepå bussen" Endret 7. juli 2014 av boblesaft 12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #553 Skrevet 8. juli 2014 Fra Atb, busselskap i Trondheim: "I dag så var det en personkonfrontasjon satt bakom meg og han drakk kaffe og spiste på bussen i dag så æ tok mot til meg og sa i fra at det ikke er liv til og spise på bussen. Kan dere henge opp en plakat som viser at det ikke er lov til og spise på bussen mvh (...)" Edit: Fant mer fra samme person, på samme side: "Er det lov til og spise og drikke på bussen. Så en pasasjersomsatt på bussen og spiste i dag og bør æ varsle sjåføren om det mvh (...)" "Æ ville bare si i framom dette for æ bruker Aldrig og spisepå bussen" Det var da voldsomt som denne personen mislikte mat på bussen Anonymous poster hash: bca76...c1d 6
plix Skrevet 8. juli 2014 #554 Skrevet 8. juli 2014 Lest gjennom denne ila dagen, fy søren så morsomt Folk er morsomt
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #555 Skrevet 18. juli 2014 *Dytt* elsker denne tråden! Anonymous poster hash: 40cc6...c6f
#Sunrise Skrevet 23. august 2014 #557 Skrevet 23. august 2014 (endret) fra Rimi Har ikke sett maken på smålighet! Igår tok jeg en tur til Rimi (i Oslo). Skulle da handle litt mat. Det var da praktiske småpakninger med Norvegia-ost på tilbud. Tenkte meg å kjøpe et par av disse. Men butikken hadde ikke lagt en eneste Norvegia-ost på tilbud synlig. Da jeg spurte kassadama om de praktiske småpakninger med Norvegia, ble jeg henvendt til butikksjefen og videre måtte jeg vente en god stund på ham, siden han var opptatt med mobilen sin. Etter en kort samtale som foregikk mellom kassadama og han som virket å være sjefen. gikk kassadama til lageret og kom tilbake med et stykke Norvegia ost som var på tilbud. Jeg spurte sjefen om det var mulig å kjøpe en til. Nei, det var ikke mulig, siden varen var på tilbud. Småligheten var så irriterende at jeg plasserte ostesykket rett mellom sjefens hender og "håpet at han kunne tjene flere kroner og øre ut av dette". Da jeg gikk skuffende ut av butikken, var det umulig å unngå å se det store skiltet som skrek høylyd om "Norvegia-ost på tilbud". Det hele virket som en stor løgn på meg. For å unngå noe så pinlig smålig, BESTEMTE JEG MEG OM Å ALDRI IGJEN HANDLE DAGLIGVARER PÅ RIMI. Endret 24. august 2014 av Amantes Amentus 3
#Sunrise Skrevet 23. august 2014 #558 Skrevet 23. august 2014 fra DNBeg ha ikkje jobbet for DnB noen gang 7
#Sunrise Skrevet 24. august 2014 #559 Skrevet 24. august 2014 Fra KIWI Har møtt den mest arrogante vesle butikksjefen i mitt lange syndige liv. Så der setter jeg ikke beina mine mer. Jeg konfronterte ham med de praktiske problemene det medfører for mange kunder at enkeltpakninger av ferskvare (kjøtt) ikke prises på annen måte enn med kilopris på hyllekanten. Som om vi går omkring med kalkulator i hodet! Dessuten er pakkevekta oppgitt med så små bokstaver at det er omtrent uleselig. Dette er en utålelig praksis som bare brer om seg. Men denne vesle kyllingen av en sjef svarte med et foredrag som egentlig fortalte at jeg var en idiot som ikke skjønte mitt eget beste. Hva slags kurs er det de lærer sånt på? 5
Sugar&Spice Skrevet 24. august 2014 #560 Skrevet 24. august 2014 fra DNBeg ha ikkje jobbet for DnB noen gang Ååh den var søt! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå