Gå til innhold

Burde norske menn bli mer ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bedre med en metroseksuell mann enn en som ikke gidder å klippe tåneglene sine eller sitter i soffan med ene hånda nedi buksa mens den andre holder rundt en ølflaske

Du tror altså ikke at det finnes mellomting mellom metroseksuell og lasaron?

Bare enten eller liksom? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Du tror altså ikke at det finnes mellomting mellom metroseksuell og lasaron?

Bare enten eller liksom? :fnise:

jeg bare sa at om jeg måtte velge mellom lasaron og ekstrem metroseksuell tror jeg jeg hadde valgt det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg syns nå det er en del maskuline mannemenn der ute også noen som er single å unge å tilogmed så du finner deg sikkert en ;)

Ja klart de finnes :Nikke:

Med tiden til hjelp dukker det nok opp en som ikke noen andre har fått klørne i ennå. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Burde norske menn bli mer ..." selvstendige og bry seg mindre med hva damer vil ha .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kinesiske menn er bedre, med den fake høfligheten, kulden, nerdete pinglete oppførsel?

Jeg påstår ikke at de er bedre eller verre. Men kultur er relativt, det som virker fremmed og "kaldt" for oss nå, vil ikke nødvendigvis være det når hele planeten snakker kinesisk og bytter ut grillen med ildsprutende drager. Blir hvertfall jævlig fett med barbeque på det viset!!

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kinesiske menn er bedre, med den fake høfligheten, kulden, nerdete pinglete oppførsel?

Vet du noen ting om kinesisk kultur? Har du i det hele tatt møtt en kineser i ditt liv? Det høres ut som du har fått all din informasjon trødd inn fra MTV og American Pie lignende hjernedøde amerikanske filmer.

Anonymous poster hash: f7200...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Vet du noen ting om kinesisk kultur? Har du i det hele tatt møtt en kineser i ditt liv? Det høres ut som du har fått all din informasjon trødd inn fra MTV og American Pie lignende hjernedøde amerikanske filmer.

Anonymous poster hash: f7200...324

ja det vet jeg faktisk. Har da vært der og opplevd hvordan de ter seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noen ting om kinesisk kultur? Har du i det hele tatt møtt en kineser i ditt liv? Det høres ut som du har fått all din informasjon trødd inn fra MTV og American Pie lignende hjernedøde amerikanske filmer.

Anonymous poster hash: f7200...324

For det første mtv er ikke en film men en kanal og american pie er ikke hjernedød, det er en klassiker og mye bedre enn nå dagens filmer...

Anonymous poster hash: 0a68d...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer er at norske gutter/menn blir stadig mer metroseksuelle.

Bruker lengre tid enn meg på badet og er om mulig mer opptatt av klær og mote enn jeg er.

Man har jo selvfølgelig de som pumper jern og ser barske ut, men også de er unaturlig opptatte av fasaden og i tillegg utrolig selvopptatte.

Det er langt mellom ekte mannfolk, i alle fall blant de på min alder, og de som finnes er som oftest allerede opptatt. :(

Finnes vel forhåpentlig vis noen blant litt eldre menn.

Da bør du bytte vennekrets. Jeg har absolutt ingen kammerater som oppfører slik som du beskriver her.

Anonymous poster hash: 13ac5...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget ditt?

Jeg kunne strengt tatt hatt et harem med seks amerikanere, tolv engelskmenn og en tysker og likevel mene at norske menn er bra som de er.

Joa, men det er litt rart at du forsvarer norske menn når du har valgt de bort. Ikke frekt ment :blomst:

Anonymous poster hash: b9c3f...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det er litt rart at du forsvarer norske menn når du har valgt de bort. Ikke frekt ment :blomst:

Anonymous poster hash: b9c3f...9ea

Jeg falt tilfeldigvis for en mann som ikke er norsk. Det betyr ikke at jeg 'valgte bort' norske menn eller at jeg ikke kunne ha blitt lykkelig sammen med en nordmann. Det var aldri et bevisst valg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg falt tilfeldigvis for en mann som ikke er norsk. Det betyr ikke at jeg 'valgte bort' norske menn eller at jeg ikke kunne ha blitt lykkelig sammen med en nordmann. Det var aldri et bevisst valg.

Nordmenn er best

Hvorfor sier vi ikke nordkvinner men bare nordmenn?

Anonymous poster hash: 0a68d...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...