Gå til innhold

Burde norske menn bli mer ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Initiativrike, flørtete, dominante? Leste en blogg her for litt siden, om ei jente fra Storbritannia eller Frankrike eller hva det var, som mente at norske menn såg greie ut og hadde gode holdninger, men at de liksom ikke hadde "det". At de ikke hadde lært seg hvordan de fikk kvinnen til å føle seg som ei kvinne. Men etter de hadde vert utenlands hadde de liksom plukket opp dette på studiereiser osv. Kan det være noe i det?



Anonymous poster hash: b4847...dc9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm. Jeg tror derimot at kvinner liker å føle seg små og nette. Og at de har en mann. Ikke til å forveksles med ulikestilt feminister ;)



Anonymous poster hash: b4847...dc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe galt med norske menn.

Det er vel derimot et eller annet galt med en kvinne som ikke klarer å føle seg som en kvinne uten at andre oppfører seg på en bestemt måte.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black nailpolish

Nei, det er ikke noe galt med norske menn.

Det er vel derimot et eller annet galt med en kvinne som ikke klarer å føle seg som en kvinne uten at andre oppfører seg på en bestemt måte.

Enig!! Jeg føler meg som en kvinne uansett om personen ved siden av meg er en mann på to meter eller ei lita jente i blomsterkjole.

Norske menn synes jeg er flotte som de er, de fleste av dem. Et bra menneskesyn, humor, og beina godt planta på bakken. bra folk :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja definitivt men det gjelder norske kvinner ogsaa. Kulturen i Norge har gjort at kjonnene naermer hverandre til forveksling. Aa vaere maskulin/feminin er fy-fy.

Er lite interessert i norske menn men har heller ikke noen problemer med aa forstaa menn som ikke er tiltrukket norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe galt med norske menn.

Det er vel derimot et eller annet galt med en kvinne som ikke klarer å føle seg som en kvinne uten at andre oppfører seg på en bestemt måte.

Du er gift med en amerikaner :rolleyes:

Anonymous poster hash: b9c3f...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja definitivt men det gjelder norske kvinner ogsaa. Kulturen i Norge har gjort at kjonnene naermer hverandre til forveksling. Aa vaere maskulin/feminin er fy-fy.

Er lite interessert i norske menn men har heller ikke noen problemer med aa forstaa menn som ikke er tiltrukket norske kvinner.

Så du mener de burde oppføre seg mer dominante, flørtete og initiativrike +?

Anonymous poster hash: b4847...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gift med en amerikaner :rolleyes:

Anonymous poster hash: b9c3f...9ea

Hva er poenget ditt?

Jeg kunne strengt tatt hatt et harem med seks amerikanere, tolv engelskmenn og en tysker og likevel mene at norske menn er bra som de er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener de burde oppføre seg mer dominante, flørtete og initiativrike +?

Anonymous poster hash: b4847...dc9

Ja, kort sagt. Kunne utdypet dette i det uendelige, men jeg foretrekker generelt en kultur der det er rom for noe polaritet og spenning mellom kvinner og menn. Litt mindre "sterilt". Selvsagt ikke mindre sivilisert - men bare man kommer seg til Frankrike eller USA er det mer rom for maskulinitet og femininitet.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Initiativrike, flørtete, dominante? Leste en blogg her for litt siden, om ei jente fra Storbritannia eller Frankrike eller hva det var, som mente at norske menn såg greie ut og hadde gode holdninger, men at de liksom ikke hadde "det". At de ikke hadde lært seg hvordan de fikk kvinnen til å føle seg som ei kvinne. Men etter de hadde vert utenlands hadde de liksom plukket opp dette på studiereiser osv. Kan det være noe i det?

Anonymous poster hash: b4847...dc9

ja litt. Syns norske menn liksom setter seg litt på ræva og venter at jenta skal ta steget hver gang.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal vi bry oss om hva noen briter sier? dem er ikke det lite grann bedre...

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er nysgjerrig på om disse kvinnene gror hår på brystet, penis og skjegg når de ikke har den 'riktige' typen menn i nærheten.

I så fall er det jo forståelig at de trenger støtte for å føle seg like kvinnelige som oss andre - som bare er naturlig superfeminine. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke det er noe galt med norske menn jeg, generelt sett.



Anonymous poster hash: f99d4...29a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke norske menn det er noe galt med,men den norske kulturen.

Her til lands blir man sett på som gal hvis man tar kontakt med fremmede på andre arenaer enn på byen.

De kunne sikkert ha vært litt "tøffere"på dagligdags sjekking,men ikke for mye. Blir det som de folka som plystrer etter deg og roper hey baby så er det bedre med tilbaketrukkenhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke norske menn det er noe galt med,men den norske kulturen.

Her til lands blir man sett på som gal hvis man tar kontakt med fremmede på andre arenaer enn på byen.

De kunne sikkert ha vært litt "tøffere"på dagligdags sjekking,men ikke for mye. Blir det som de folka som plystrer etter deg og roper hey baby så er det bedre med tilbaketrukkenhet:)

hehe det fins en mellomting. Jeg liker sånn som det er i Australia og USA der man lettere kan ta kontakt slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe i det. Men det er kulturen,ikke så mye mennene det er noe "galt" med. Flotte menn her,men hadde ikke skadet med litt mer selvtilit. Synd at mange må drikke seg dritings for å si til en jente at hun er pen.

Man skjønner jo at kulturen er litt kald når mange hever et øyenbryn fordi noen har sendt en mld på Facebook til en fremmed.

Da er du både desperat og psyko. Synd at det skal være sånn.

Og nei,sier ikke dette for at jeg skal føle meg mer som en kvinne,for min del trenger dere aldri utveksle et ord med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...