Gå til innhold

Burde norske menn bli mer ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør norske menn behandle kvinner med litt mindre respekt og ta seg litt mer til rette?

Anonymous poster hash: 375e9...9fa

Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brøleapetendenser??

Ja. Mange amerikanske menn er arrogante, høylytte i tillegg til å være ganske feite.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ingen har nevnt uten respekt, det var mindre respekt som var temaet.

Anonymous poster hash: 375e9...9fa

jeg trodde du mente at menn følgelig måtte behandle damer med mindre respekt dersom de var mindre norske i væremåte. Er flust av norske menn som behandler kvinner respektløst, som feks etter å ha deita en tid bare slår opp ved å fase ut kontakten f.eks. Det er veldig norskt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja. Mange amerikanske menn er arrogante, høylytte i tillegg til å være ganske feite.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

overvekt er et økende problem i hele den vestlige verden men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overvekt er et økende problem i hele den vestlige verden men..

Joda, men spesielt i USA som i større og større grad representerer det verste av forbrukskulturen med ditto evneveik befolkning.

Men om en 10-30 år er det slutt uansett, da må USA pent bøye seg i støvet for fremstormende land som f. eks Kina. Og da vil det være andre idealer som gjelder.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Joda, men spesielt i USA som i større og større grad representerer det verste av forbrukskulturen med ditto evneveik befolkning.

Men om en 10-30 år er det slutt uansett, da må USA pent bøye seg i støvet for fremstormende land som f. eks Kina. Og da vil det være andre idealer som gjelder.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

jojo men ALLE amerikanere er ikke overvektige. Noen er slanke og noen er litt chubby, men ikke alle er bælfeite fleskeberg, selv om det er flere amerikanere som er det kontra andre. Er mange millioner mennesker i usa. Alle kan ikke være feite.

Kina? kinesiske menn er alt for lave og stygge. Dessuten har de ettbarnspolicy og vil helst ikke ha jenter, så jeg tror kina vil gå under en dag pga mangel på kvinnfolk.

Og om nordmenn er kalde og overlegne så er kinesere ennå verre

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jojo men ALLE amerikanere er ikke overvektige. Noen er slanke og noen er litt chubby, men ikke alle er bælfeite fleskeberg, selv om det er flere amerikanere som er det kontra andre. Er mange millioner mennesker i usa. Alle kan ikke være feite.

Kina? kinesiske menn er alt for lave og stygge

Aller er ikke feite, men ganske mange av dem.

Idealene har bare blitt definert av vestlig imperialisme, som etterhvert står for fall, noe bla USA vil kjenne både når det gjelder kulturelt, økonomisk og potensielt militært.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Aller er ikke feite, men ganske mange av dem.

Idealene har bare blitt definert av vestlig imperialisme, som etterhvert står for fall, noe bla USA vil kjenne både når det gjelder kulturelt, økonomisk og potensielt militært.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

det syns jeg er veldig synd. For face it. Vestlig kultur ER best

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen kan norske menn få kvinner til å føle seg som kvinner når det fleste norske menn oppfører seg som kvinnfolk?

Mine erfaringer er at norske gutter/menn blir stadig mer metroseksuelle.

Bruker lengre tid enn meg på badet og er om mulig mer opptatt av klær og mote enn jeg er.

Man har jo selvfølgelig de som pumper jern og ser barske ut, men også de er unaturlig opptatte av fasaden og i tillegg utrolig selvopptatte.

Det er langt mellom ekte mannfolk, i alle fall blant de på min alder, og de som finnes er som oftest allerede opptatt. :(

Finnes vel forhåpentlig vis noen blant litt eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det syns jeg er veldig synd. For face it. Vestlig kultur ER best

Er vel fordeler og svakheter med alt. Men jeg tror nok at vesten på godt og vondt blir nødt til å følge for å slippe alternativet som kan bli fullskala atomkrig. Men det hadde jo kanskje vært noe. Hva blir wastelandmoten da mon tro?

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mine erfaringer er at norske gutter/menn blir stadig mer metroseksuelle.

Bruker lengre tid enn meg på badet og er om mulig mer opptatt av klær og mote enn jeg er.

Man har jo selvfølgelig de som pumper jern og ser barske ut, men også de er unaturlig opptatte av fasaden og i tillegg utrolig selvopptatte.

Det er langt mellom ekte mannfolk, i alle fall blant de på min alder, og de som finnes er som oftest allerede opptatt. :(

Finnes vel forhåpentlig vis noen blant litt eldre menn.

bedre med en metroseksuell mann enn en som ikke gidder å klippe tåneglene sine eller sitter i soffan med ene hånda nedi buksa mens den andre holder rundt en ølflaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi av samme oppfatning :) men jeg syns nå det er en del maskuline mannemenn der ute også noen som er single å unge å tilogmed så du finner deg sikkert en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er vel fordeler og svakheter med alt. Men jeg tror nok at vesten på godt og vondt blir nødt til å følge for å slippe alternativet som kan bli fullskala atomkrig. Men det hadde jo kanskje vært noe. Hva blir wastelandmoten da mon tro?

Anonymous poster hash: c272e...f5a

nødt til å følge hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine erfaringer er at norske gutter/menn blir stadig mer metroseksuelle.

Bruker lengre tid enn meg på badet og er om mulig mer opptatt av klær og mote enn jeg er.

Man har jo selvfølgelig de som pumper jern og ser barske ut, men også de er unaturlig opptatte av fasaden og i tillegg utrolig selvopptatte.

Det er langt mellom ekte mannfolk, i alle fall blant de på min alder, og de som finnes er som oftest allerede opptatt. :(

Finnes vel forhåpentlig vis noen blant litt eldre menn.

Det handler ikke nødvendigvis om å stashe seg så jævlig, ikke for alle oss hvertfall. Det er digg å kunne bruke tid på dass/badet når man har mulighet til det. Og så gjelder det å tømme varmtvannstanken før naboen får dusjet :danse:

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre med en metroseksuell mann enn en som ikke gidder å klippe tåneglene sine eller sitter i soffan med ene hånda nedi buksa mens den andre holder rundt en ølflaske

Nope. Vi foretrekker at dere serverer oss øl toppløse og har hånda nedi buksa for oss.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nødt til å følge hva da?

Følge med på lasset når vi alle blir wannabe kinamennesker.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Nope. Vi foretrekker at dere serverer oss øl toppløse og har hånda nedi buksa for oss.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre med en metroseksuell mann enn en som ikke gidder å klippe tåneglene sine eller sitter i soffan med ene hånda nedi buksa mens den andre holder rundt en ølflaske

det er en slask du sikter til, det fins jo forsåvidt mange forskjellige typer menn som er maskuline/feminine i forskjellige grader er vell ikke enten eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Følge med på lasset når vi alle blir wannabe kinamennesker.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Tror du kinesiske menn er bedre, med den fake høfligheten, kulden, nerdete pinglete oppførsel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

det er en slask du sikter til, det fins jo forsåvidt mange forskjellige typer menn som er maskuline/feminine i forskjellige grader er vell ikke enten eller.

ja jeg vet. jeg satte det vel på spissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...