Gå til innhold

Burde norske menn bli mer ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

metroseksualitet går vel mer på klær og mote? Og det er jo populært i usa og. BTW er jo de vi har tatt det fra.

mote ja men også livstil som heller mot det feminine ergo er mange norske menn feminine som gjør at damene de er sammen med har vanskelig for å føle seg som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

mote ja men også livstil som heller mot det feminine ergo er mange norske menn feminine som gjør at damene de er sammen med har vanskelig for å føle seg som kvinner.

på hvilken måte mener du? Jeg har derimot mer erfaring i at norske menn er livredde for å virke femi eller homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på hvilken måte mener du? Jeg har derimot mer erfaring i at norske menn er livredde for å virke femi eller homo.

åÅ? jg får et litt annet intrykk, at menn bruker f.eks like lang tid på badet som jenter, går i trange klær, snakker mye om følelser er ikke så hardbarka som før, konfliktskye osv osv. ikke alle er det men jeg føler at det blir mer å mer av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

åÅ? jg får et litt annet intrykk, at menn bruker f.eks like lang tid på badet som jenter, går i trange klær, snakker mye om følelser er ikke så hardbarka som før, konfliktskye osv osv. ikke alle er det men jeg føler at det blir mer å mer av det.

det at de bruker tid på å groome seg selv syns nå jeg bare er positivt jeg da. Og konfliktskyhet mener jeg er en ekstremt maskulin måte å være på. Jeg syns mange menn er feige og konfliktsky.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hysterisk morsomt å lese noen rose USA sånn opp i skyene som deg, og faktisk mene det. :fnise: Det sier mye om deg og dine verdier/intelligens.

Anonymous poster hash: f7200...324

"Rose opp i skyene"? Hva babler du om?

Jeg sa at det er litt mere polaritet. Ikke bare i USA, men ogsaa Frankrike. De fleste steder utenfor Norge. Ro deg for helvete ned. Og gaa av AB hvis du vil bli tatt seriost.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at de bruker tid på å groome seg selv syns nå jeg bare er positivt jeg da. Og konfliktskyhet mener jeg er en ekstremt maskulin måte å være på. Jeg syns mange menn er feige og konfliktsky.

ja da har vi nok forskjellige syn på hva som er maskulint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

ja da har vi nok forskjellige syn på hva som er maskulint :)

det er iallefall ikke feminint å ikke snakke om ting. Kvinner er mye mer modige enn menn på mange måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rose opp i skyene"? Hva babler du om?

Jeg sa at det er litt mere polaritet. Ikke bare i USA, men ogsaa Frankrike. De fleste steder utenfor Norge. Ro deg for helvete ned. Og gaa av AB hvis du vil bli tatt seriost.

Finnes da nok av maskuline menn i Norge også, uten at vi behøver å ta på oss den amerikanske brølapetendensen. Og nei, amerikanske menn er på ingen måte som f. eks franske menn generelt sett.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at de bruker tid på å groome seg selv syns nå jeg bare er positivt jeg da. Og konfliktskyhet mener jeg er en ekstremt maskulin måte å være på. Jeg syns mange menn er feige og konfliktsky.

Definer konfliktskyhet.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Definer konfliktskyhet.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

å være unnvikende. -ikke ta opp ting som plager en face to face men heller tar det opp på tekstmelding senere f.eks.

Eller å late som om alt er fint og greit, men så blir man sur lenge etterpå fordi man ikke tok hintet... f.eks.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Finnes da nok av maskuline menn i Norge også, uten at vi behøver å ta på oss den amerikanske brølapetendensen. Og nei, amerikanske menn er på ingen måte som f. eks franske menn generelt sett.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

brøleapetendenser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å være unnvikende. -ikke ta opp ting som plager en face to face men heller tar det opp på tekstmelding senere f.eks.

Eller å late som om alt er fint og greit, men så blir man sur lenge etterpå fordi man ikke tok hintet... f.eks.

å du syns det er maskulint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

å du syns det er maskulint?

ja. etter min erfaring fra menn så syns jeg det. Jeg trodde lenge det var en typisk kvinnelig ting, men det har jeg funnet ut at det absolutt ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. etter min erfaring fra menn så syns jeg det. Jeg trodde lenge det var en typisk kvinnelig ting, men det har jeg funnet ut at det absolutt ikke er.

men det er en kvinnelig ting, ergo menn har blitt mer feminine. Point proven :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er en kvinnelig ting, ergo menn har blitt mer feminine. Point proven :danse:

Kommunikasjon er jo ikke en feminin egenskap.

Anonymous poster hash: c272e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bør norske menn behandle kvinner med litt mindre respekt og ta seg litt mer til rette?



Anonymous poster hash: 375e9...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Bør norske menn behandle kvinner med litt mindre respekt og ta seg litt mer til rette?

Anonymous poster hash: 375e9...9fa

behandler amerikanske menn kvinner uten respekt? Nei det gjør de ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behandler amerikanske menn kvinner uten respekt? Nei det gjør de ikke

Ingen har nevnt uten respekt, det var mindre respekt som var temaet.

Anonymous poster hash: 375e9...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...