Gå til innhold

Da fikk hun vist frem stumpen igjen :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Javell, da må jeg passe på at jeg ikke får publisert bilder som er tatt bak fra da. Alle disse reglene vi kvinner må følge, kunne like gjerne kasta en burka over alle damer for alt med dem er visst syndig i følge dagens samfunn.

Endret av Mushroom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker man tights skal man ha en lang overdel som skjuler ræva bak og kameltåa foran. Dette vet alle kvinner. Ellers er det bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 79bf8...0fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man tights skal man ha en lang overdel som skjuler ræva bak og kameltåa foran. Dette vet alle kvinner. Ellers er det bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 79bf8...0fc

Øhh…nei..?

Får ikke kameltå hvis man ikke drar tightsen for langt opp…. og rumpe er vel helt vanlig å ha som stikker frem fra bakpartiet...

Endret av Pomperipossa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man tights skal man ha en lang overdel som skjuler ræva bak og kameltåa foran. Dette vet alle kvinner. Ellers er det bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 79bf8...0fc

'Tights og tunika' er noe helt annet en treningstights- og trøye! ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk synes det er ei slapp hengerumpe vet jeg ikke hva min rumpe kan kalles.

Problemet nå er at veldig mange har inntatt denne treningsmoten. På senteret jeg går er det fullt av helt syke squate rumper overalt.

Fotballfrue sin er ingenting.

Anonymous poster hash: 5ff52...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og krenkelser. Grunnet gjentatte ryddinger stenges nå tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...