Gå til innhold

Da fikk hun vist frem stumpen igjen :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fotballfrue er over gjennomsnittet glad i å vise frem rumpa i bloggen. Seertallene synker, så noe må hun vel finne på før bloggtronen overtas av noen andre.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/flettemette.jpg

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

Lyser glatt igjennom at du er bitter og misunnelig. Hvorfor bryr du deg om andre sine kropper...?

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyser glatt igjennom at du er bitter og misunnelig. Hvorfor bryr du deg om andre sine kropper...?

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

Nei, man er ikke nødvendigvis misunnelig når man diskuterer en blogger og hvilke virkemidler vedkommende tar i bruk for å opprettholde lesertall. Finn på noe nytt nå da.

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn, trent og flott dame!

At folk lar seg forfalle for så å kalle seg selv for normal, og hylle andre "ekte" kvinner som tør å stå i mot slankepresset, for så å rakke ned på de som faktisk legger mye fokus ved det å ta vare på seg selv og ta seg bra ut. Hvem med hånden på hjertet vil ikke være på sitt beste? Ha markert og trent kropp? Gå i de klærne man vil? Være sunn, ha god kondis og føle seg attraktiv? Det skal ikke rakkes ned på, det skal hylles! Men takket være den sterke jante-loven i dette landet så er det in å vise de mest uflatterende side ved seg selv, som om det er en bragd... Det viser vel egentlig mer usikkerheten til så mange mennesker, noe de selv må jobbe med, ikke legge skylden på ei jente bak en blogg som faktisk tør å fortsette med dette til tross for så mange sure oppgulp.

Hun har en flott kropp, og er stolt av den. Om unge jenter sulter seg eller kaster opp maten sin så kan de umulig ha det så bra i utgangspunktet og det er ikke Fotballfrues feil, tvert i mot. De bør heller inspireres av å røre på seg, trene og fokusere på sunn mat, slik denne jenta gjør. Overvekt er utrolig mye verre og helseskadelig enn det å være tynn, mulig de med noen kg for mye er totalt uenig, men helsemessig er det helt korrekt.

Dere jenter som klager så fælt på hvordan hun eksponerer seg selv. River dere ned reklameplakater av lettkledde damer på byen sammen med deres medsøstre? Er det feil av å vise bilder man er fornøyd med? Har dere Facebook? Vel, da er dere ikke mye bedre, for det er vel også for oppmerksomhetens skyld? Så utrolig trist og kjedelig dersom alle delte det samme synet som det dere gjør.

Man ser årsaken til hvorfor så mange jenter på dette forumet forsøker å angripe henne, det lyser lang vei. Synd dere føler dere så fæle selv, men å la det gå utover andre er ingen løsning, det eneste som det går utover er dere selv. Usikkerhet, sjalusi, jantelov og bitterhet er veldig lite attraktivt. Jobb med dere selv. Kvinner som er fornøyd med seg selv og er selvsikre har ingen grunn for å hetse og kritisere andre kvinner. God bedring.

Anonymous poster hash: 15eac...661

Så enig med deg. Istedet for å være hobby-feminister, burde disse damene heller bli feminister helt og fullt og gjøre det feminister gjør. Ikke henge seg oppi hva en enkelt gjør. Jeg trodde vi var kommet så langt her i landet at å vise kroppen sin og være stolt av den, ikke er en synd...

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gang på gang slår meg med disse trådene er hvor lite selvinnsikt folk ser ut til å ha. Det ropes ut om at LK og ff ikke har noen selvinnsikt har, ironisk nok. Og så forferdelig det er med kroppshysteriet hun utsetter jenter for.

Men at noen sier at de aldri ville ha lagt ut bilde av rumpa si om den hadde sett ut som ff sin, nei det er helt greit.

Og joda, viktig å sette søkelys på blogging generelt. Hvilke brudd som blir gjort i forhold til annonsering og slike ting. Allikevel ligger hovedvekten på hvordan hun poserer og andre urelevante ting.

Dere klarer jo ikke selv å ta paret seriøst og så forventer dere å bli tatt seriøs selv når dere omkaller dem som sirkus eriksen? Ser dere ikke at dere gjør jo det samme som de gjør når de er usakelige?

Det er nesten fascinerende å se hvordan brukere bare velter ut med eder tvert det startes en slik tråd. Og hver gang så er det en som forsøker å si at jammen dette er veldig viktig å diskutere fordi bloggere har stor påvirkningskraft.

Bare så synd at dere ødelegger temaet hver.gang.

Gir denne tråden maks en uke. Enkelte klarer ikke å holde seg til reglene uansett.

Anonymous poster hash: 1e5fe...ea8

Hun er en blogger. Det er lov å diskutere henne. Ro ned.

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har vi sirkus Eriksen på besøk i tråden? Ekteparet er i overkant glade i å kalle de som diskuterer dem for 'sykelige' og 'forstyrrede'. ;)

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

Nei, faktisk ikke. Jeg er en ganske voksen kvinnelig kg-bruker som synes FF-diskusjonen er i ferd med å bikke. Eller forresten, den har bikka for lengst.

Anonymous poster hash: f0b24...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en blogger. Det er lov å diskutere henne. Ro ned.

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

Vanskelig å ta til seg kritikk? På samme måte som ff? Jeg skriver ikke noen sted at det ikke burde være lov å diskutere henne. Det er måten det blir gjort på. Mye av det som kommer frem i trådene om ff er like ille som det ff blir beskyldt for.

Anonymous poster hash: 1e5fe...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig med deg. Istedet for å være hobby-feminister, burde disse damene heller bli feminister helt og fullt og gjøre det feminister gjør. Ikke henge seg oppi hva en enkelt gjør. Jeg trodde vi var kommet så langt her i landet at å vise kroppen sin og være stolt av den, ikke er en synd...

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

FF er interessant å diskutere da hun representerer rosabloggere og deres tanketomme blogginnhold på en utmerket måte - hun er da også dronning i denne bloggverdenen og har hegemoniet. Hun er den som oppdaterer oftest, legger ut flest fotoer av seg selv mer eller mindre avkledd og er den med mest fokus på trening, kropp og mat, da i et samspill som, enten hun vil eller ikke, avslører noen ganske forskrudde idealer. Idealer hun bevisst provoserer med ...

Det hjelper heller ikke på saken at mannen hennes kommer med uheldige uttalelser om samme tema. Jeg tror de fleste ristet oppgitt på hodet da han kastet seg ut i debatten om anbefalt vektoppgang i svangerskapet og kom med uttalelser om temaet som var han lege og ekspert og ikke minst de gangene han prøver å henge ut andre mennesker for å diskutere bloggen han og kona driver.

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt fascinerende å se hvor glad enkelte kvinner er i å hakke på hverandre. Dere som kritisere henne gi henne bedre PR enn de som de sier at hun er flott. Hvis ingen hadde kritisert denne damen her, ville hun aldri ha dukket opp i avisen en gang. Takket være at dere er så glad i å skape intriger, og drama om alt mulig rart. Tiltrekker det seg mange andre kvinnfolk, fordi det er sånt mange kvinnfolk oppsøker. Hadde dere ikke kritisert henne her på KG hadde jeg aldri visst hvem hun var... Men når det til stadighet dukker opp nye tråder hvor henne skal kritiseres, er det ikke rart at hun blir kjent.

Endret av GudSelv
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama eier ikke rumpe. Hva er det å vise frem?

Nei, det er ikke store stussen. Det er mange tynne, som ikke trener, som klarer å se slik ut i tights.

Anonymous poster hash: 8e81e...81d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ræva har sunket bra siden fødselen, trodde hun trente hver dag jeg.

Anonymous poster hash: 3bc0b...ee4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama eier ikke rumpe. Hva er det å vise frem?

Jeg håper virkelig ikke du er en av dem som ble forbannet over LK og FFs uttalelser om Beyonce og Adele.

Anonymous poster hash: 1e5fe...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jeg ikke.

Sier bare meningen min. Hun har ikke rumpe i det hele tatt. Hele kroppen hennes kan minne om en 10 åring.

Jeg håper virkelig ikke du er en av dem som ble forbannet over LK og FFs uttalelser om Beyonce og Adele.

Anonymous poster hash: 1e5fe...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama eier ikke rumpe. Hva er det å vise frem?

Hva slags holdninger er det der å vise frem?

Anonymous poster hash: 6e9b3...6aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Dere anti-FF folk er rett og slett ikke helt riktig navla. Og nesten skummelt at dere ikke ser det selv. Dere burde blitt studert av forskere for å finne ut hva i all verden som feiler dere, slik at man kan forebygge denne sykelige besettelsen i fremtiden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Synes Caroline har fått en sunn og fin kropp som før var mager og sliten. Jeg mener, se FØR og ETTER? Er tydelig at et svangerskap og styrketrening har gjort sitt. Men at lesertallene går ned, det tviler jeg ikke på. Først får man baby, så går det downhill fordi man ikke kan eksponere seg selv på samme måte som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så forferdelig mye om denne kvinnen og hva hun legger ut. Det finnes allerede så mye søppel der ute; denne bloggen er en bitteliten del av alt det rotet som allerede finnes på nett som påvirker folk.

Vil du ikke ha noe med henne å gjøre, trenger du det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Caroline har fått en sunn og fin kropp som før var mager og sliten. Jeg mener, se FØR og ETTER? Er tydelig at et svangerskap og styrketrening har gjort sitt. Men at lesertallene går ned, det tviler jeg ikke på. Først får man baby, så går det downhill fordi man ikke kan eksponere seg selv på samme måte som før.

Det er ingen forskjell der egentlig. Speilet lyver.

Anonymous poster hash: cb0f7...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det er ingen forskjell der egentlig. Speilet lyver.

Anonymous poster hash: cb0f7...ccc

Jeg ser i hvert fall mer markerte muskler og en høyere fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det ble jo nettopp referert til noe hun hadde skrevet på bloggen, så sa hun noe om at hun nok ikke alltid er enkel å leve med fordi alt må stå og være akkurat slik som hun mente det skulle være.

At det er i en såpass alvorlig grad at det hemmer hennes liv har jeg mine tvil om.

Tvangstanker er en ganske alvorlig diagnose som fører til hemninger i hverdagen. Hadde det vært så ille ville nok ikke hverdagen gått rundt.

Anonymous poster hash: 1e5fe...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...