Gå til innhold

Da fikk hun vist frem stumpen igjen :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Sunn, trent og flott dame!

At folk lar seg forfalle for så å kalle seg selv for normal, og hylle andre "ekte" kvinner som tør å stå i mot slankepresset, for så å rakke ned på de som faktisk legger mye fokus ved det å ta vare på seg selv og ta seg bra ut. Hvem med hånden på hjertet vil ikke være på sitt beste? Ha markert og trent kropp? Gå i de klærne man vil? Være sunn, ha god kondis og føle seg attraktiv? Det skal ikke rakkes ned på, det skal hylles! Men takket være den sterke jante-loven i dette landet så er det in å vise de mest uflatterende side ved seg selv, som om det er en bragd... Det viser vel egentlig mer usikkerheten til så mange mennesker, noe de selv må jobbe med, ikke legge skylden på ei jente bak en blogg som faktisk tør å fortsette med dette til tross for så mange sure oppgulp.

Hun har en flott kropp, og er stolt av den. Om unge jenter sulter seg eller kaster opp maten sin så kan de umulig ha det så bra i utgangspunktet og det er ikke Fotballfrues feil, tvert i mot. De bør heller inspireres av å røre på seg, trene og fokusere på sunn mat, slik denne jenta gjør. Overvekt er utrolig mye verre og helseskadelig enn det å være tynn, mulig de med noen kg for mye er totalt uenig, men helsemessig er det helt korrekt.

Dere jenter som klager så fælt på hvordan hun eksponerer seg selv. River dere ned reklameplakater av lettkledde damer på byen sammen med deres medsøstre? Er det feil av å vise bilder man er fornøyd med? Har dere Facebook? Vel, da er dere ikke mye bedre, for det er vel også for oppmerksomhetens skyld? Så utrolig trist og kjedelig dersom alle delte det samme synet som det dere gjør.

Man ser årsaken til hvorfor så mange jenter på dette forumet forsøker å angripe henne, det lyser lang vei. Synd dere føler dere så fæle selv, men å la det gå utover andre er ingen løsning, det eneste som det går utover er dere selv. Usikkerhet, sjalusi, jantelov og bitterhet er veldig lite attraktivt. Jobb med dere selv. Kvinner som er fornøyd med seg selv og er selvsikre har ingen grunn for å hetse og kritisere andre kvinner. God bedring.

Anonymous poster hash: 15eac...661

Jeg er i grunn enig med deg, men man kan stå i mot slankepresset selv om man trener og spiser sunt. Det gjør jeg selv, og jeg veier rundt 50 kg (nå er jeg kun 160 så er helt normalvektig) men har aldri hatt problemer med å spise kjeks og å ha litt sukker i teen osv. Jeg ser også at Caroline koser seg like mye som meg med yoghurtnøtter (jeg takler ikke de da.. hehe) litt sjokolade og den kaffeen hun drikker, så det er helt lov og det er det et variert og sunt kosthold handler om. Man kan ikke tenke alt for mye på det, for da kan man utvikle spiseforstyrrelser.

Nå har jeg fått lest her inne at jeg helt sikkert ser ut som en gutt siden jeg er slank og ikke har svære hofter og pupper, og mye annet dritt om min kropp. Og jeg synes det er sykt, og jeg er glad for at jeg ikke har lav selvtillit, for da hadde jeg muligens begått selvmord av all den dritten som jeg har lest her inne.

Om man er overvektig, så blir man faktisk ikke slankere av å oppføre seg dårlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hyller sunnhet og jeg hyller en aktiv hverdag, jeg er veldig aktiv selv.

Det jeg ikke hyller et sykelig oppmerksomhetsbehov, en narsissisme som går over alle støvleskaft og en fordummende mentalitet som man sprer som ild i tørt gress til andre unge jenter. Og det er DET FF står for.

Prøv å se forskjellen for en gangs skyld.

Og ps; ønsker jeg å ha et forbilde velger jeg noen som bruker kroppen for å prestere med den, ikke for å utelukkende se bra ut på selfies.

Anonymous poster hash: 39d60...854

En sunn livsstil og en aktiv hverdag synes jeg er greit å fremme, og synes ff balanserer det bra. Å diskutere kropp/utseende til ff synes jeg en ikke skal gjøre. Overforbruket av klær, sko, smykker, vesker, skjønnehetspleie m.m. som ff via bloggen formidler, bør diskuteres. Er det greit å skaffe seg alt dette, selv om hun sikkert ikke betaler for det selv? Det er sikkert mange som liker dette, men en burde ikke fremme et slikt unødig overforbruk, hun er jo ikke ute i jobb og får vel brukt lite av alt, utenom det å ta bilder og legge ut på bloggen. Synes jeg har sett noen "dagens outfit" til barnet også? Blir nok mer av det fremover. Regner med at også klær, sko m.m. til barn vil strømme inn til huset i Siljan...

Anonymous poster hash: f3400...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og personangrep.

Nei, det er fremdeles ikke greit å hetse Fotballfrues datter. Det er et barn det er snakk om - vær så snill og vis litt hensyn.

Edit: spørsmål til moderering skal tas direkte til moderator eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Tsj. Sikkert flere som har bikinibilder på facebook eller viser fram sydenbilder til familie og venner. Rumpe er bare en rumpe. Den var forsåvidt tildekket med tights og topp. Jeg ser virkelig ikke problemet og hvorfor noen mener dette er sexobjekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun ser flott ut nå, hun kledde å bli mamma. Hun er slank ja, men har likevel mere kjøtt på beina enn hva hun hadde før svangerskapet. Hun ser mykere ut, og ikke så kantete som før.

Barn tar heller ikke skade av å være med på turer, hverken i fly eller bil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det morer meg like mye hver gang å se hvor bitter dere er.....

Her sitter dere bak en skjerm og rakker ned på et menneske som driver en blogg, og beskylder henne for å ødelegge unge jenter og selvtilliten deres. Hva gjør dere selv da? Er det noe man virkelig får dårlig selvtillit av, så er det å lese alle de syke trådene her inne som omhandler kropp, matinntak og utseende.

Forskjellen er vel at dere ikke tjener penger på skribleriene deres i motsetning til FF.

Fei for egen dør, dere er nok ikke så skinnhellige som dere vil ha det til.



Anonymous poster hash: 9d414...88d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel ikke kjent nok for alle de bitre leserne til ff, som haaater bloggen og "trynet" hennes, men som har tvangstanker siden de hele tiden MÅ lese den bloggen... :fnise:

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er over gjennomsnittet glad i å vise frem rumpa i bloggen. Seertallene synker, så noe må hun vel finne på før bloggtronen overtas av noen andre.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/flettemette.jpg

Anonymous poster hash: ba9ef...5c0

Kan ikke tenke meg noe mer uinteressant. Utrolig att noen gidder å følge med på slikt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ikke alle landets aviser og blader og lagt ut bilde igjen, for å skryte uhemmet over hvor dødsflink denne damen er som er bare sååååå superslank kort tid etter svangerskap. Hun må jo være den perfekte drømmedamen. Alle vi andre feite, lubne, sjalu og utrente kan bare legge oss. Fruen er best, i ALT ;)



Anonymous poster hash: 05b89...0f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skulle fotballfrue gjort uten dere <3

Da måtte hun jo ha jobbet for pengene :sjokkert:

Anonymous poster hash: 948ea...e1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da måtte hun jo ha jobbet for pengene :sjokkert:

Anonymous poster hash: 948ea...e1a

Det er jo det hun gjør. Milde skaper for noen bitre kvinnfolk som er her. Begynn å blogge selv, så kan du skrive ned alt det stygge du har å si om andre mennesker...

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er hatet og hvor er bitterheten?? Å hate er stygt, veldig stygt. Jeg hater ingen, absolutt ingen! Så spar meg for slikt vrøvl. Jeg mener mitt om FF, du mener ditt. Man kan mene både det ene og det andre, ingen sitter på en fasit her.

Anonymous poster hash: 05b89...0f8

Min mormor sa en fin ting: Vis respekt for den du snakker om. Hvis du ikke har noe positivt å si om vedkommende, lukker du munnen din helt til du kan finne noe positivt å si om vedkommende. Tror det er noe enkelte brukere her på kg burde tatt innover seg...

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det hun gjør. Milde skaper for noen bitre kvinnfolk som er her. Begynn å blogge selv, så kan du skrive ned alt det stygge du har å si om andre mennesker... Anonymous poster hash: 66d32...eb8

Kaller du å blogge en jobb????

Anonymous poster hash: 79bf8...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du å blogge en jobb????

Anonymous poster hash: 79bf8...0fc

Jepp

Anonymous poster hash: 66d32...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...