Gå til innhold

ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er ferdigutdannet journalist

Journalist er ikke en beskyttet tittel… FF gikk 2 år på en kjøpeskole, og det kunne hvem som helst ha gjort.

Anonymous poster hash: ccae5...a38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Det er ingen toppliste i Norge som tar med utenlandske lesere, så den topplisten du fantaserer om eksisterer bare i ditt hode. Face it.

Anonymous poster hash: b4107...34c

Jesus Christ. Blogglisten - trykk på fotballfrue - velg tall - så ser du antall utenlandske IP adresser + norske = totalen!

Hvilken verden du lever i vet ikke jeg, jeg ser fakta. Det gjør tydelifvis ikke du

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Journalist er ikke en beskyttet tittel FF gikk 2 år på en kjøpeskole, og det kunne hvem som helst ha gjort.

Anonymous poster hash: ccae5...a38

Hvem som helst kan bli lege men ikke alle velger å bli det. Hun ble journalist. Deal with it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan bli lege men ikke alle velger å bli det. Hun ble journalist. Deal with it.

Nei, hvem som helst ikke kan bli lege. Det krever mye i forkant i form av realfag og gode karakterer. FF har gått på en fagskole der alle som betaler får et kursbevis.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist er ikke en beskyttet tittel… FF gikk 2 år på en kjøpeskole, og det kunne hvem som helst ha gjort.

Anonymous poster hash: ccae5...a38

Hva er kjøpeskole...?

Anonymous poster hash: 96107...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Nei, hvem som helst ikke kan bli lege. Det krever mye i forkant i form av realfag og gode karakterer. FF har gått på en fagskole der alle som betaler får et kursbevis.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

Så, diskusjonen nå er hva som er best av universitetsutdanning vs privatskoler?

Ingen kjøper seg diplom. Man må forsatt jobbe for å bestå. Hun gar forsatt en utdanning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, diskusjonen nå er hva som er best av universitetsutdanning vs privatskoler?

Ingen kjøper seg diplom. Man må forsatt jobbe for å bestå. Hun gar forsatt en utdanning.

Nei. Og jo, det er forskjell på høyere utdanning og fagskole.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Nei. Og jo, det er forskjell på høyere utdanning og fagskole.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

Trodde det var høyskolen hun gikk på jeg. Jaja, men da har hun forsatt fagbrev som journalist! Men ja, fagbrev og bachelor er ikke det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Christ. Blogglisten - trykk på fotballfrue - velg tall - så ser du antall utenlandske IP adresser + norske = totalen!

Hvilken verden du lever i vet ikke jeg, jeg ser fakta. Det gjør tydelifvis ikke du

Hvor vanskelig er det for deg å fatte at topplisten er den listen på forsiden. Ingen som bryr seg om hvor mange utenlandske lesere den ubetydelige bloggen har. For hadde det vært viktig ville det også blitt tatt med på selve topplisten.

Men face it, Side2 syns ikke det er viktig. Fotballfruen er uansett ikke den mest leste bloggen i Norge. Det er flere blogger som ikke er registrert på blogglisten som har flere lesere. Politiske blogger.

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hvor vanskelig er det for deg å fatte at topplisten er den listen på forsiden. Ingen som bryr seg om hvor mange utenlandske lesere den ubetydelige bloggen har. For hadde det vært viktig ville det også blitt tatt med på selve topplisten.

Men face it, Side2 syns ikke det er viktig. Fotballfruen er uansett ikke den mest leste bloggen i Norge. Det er flere blogger som ikke er registrert på blogglisten som har flere lesere. Politiske blogger.

Anonymous poster hash: b4107...34c

IGJEN, jeg sa at hun ikke er på toppen med flest norske lesere men er på toppen totalt av norske og utenlandske! Hvor vanskelig var det å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGJEN, jeg sa at hun ikke er på toppen med flest norske lesere men er på toppen totalt av norske og utenlandske! Hvor vanskelig var det å forstå?

Den listen eksisterer ikke. Hvor vanskelig er det å forstå det? Hun er ikke på topp, uansett hvordan du vrir og vrenger på det. :)

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Den listen eksisterer ikke. Hvor vanskelig er det å forstå det? Hun er ikke på topp, uansett hvordan du vrir og vrenger på det. :)

Anonymous poster hash: b4107...34c

Årh, at jeg gidder. Listen eksisterer hvis du går i dybden på statistikken. Men som jeg sa, hun er ikke på topp av norske lesere akkurat nå. Men totalt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan bli lege men ikke alle velger å bli det. Hun ble journalist. Deal with it.

Hvem som helst kan ikke bli lege. For å bli lege må du ha toppkarakterer, og du må komme inn på medisinstudiet. Kommer du inn må du studere sånn ca 5 år, og du må bestå turnusperioder og eksamener.

For å kalle deg journalist må du gå sånn ca 2 år på Norges Kreative Fagskole.

En viss forskjell...

Anonymous poster hash: ccae5...a38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var høyskolen hun gikk på jeg. Jaja, men da har hun forsatt fagbrev som journalist! Men ja, fagbrev og bachelor er ikke det samme.

FF gikk på Norges Kreative Fagskole i 2 år. Ikke høyskole, og hun har ikke fagbrev eller bachelor.

Anonymous poster hash: ccae5...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF skal ha jenta si i barnehagen når mammapermisjonen går ut. Hun jobber jo hjemme så forstår ikke hvorfor hun ikke kan ha dattera si hjemme eller betale en dagmamma istedenfor å stappe henne i barnehagen når hun er under 1 år.

Anonymous poster hash: 6e7e9...fa7

Sett på en annen måte; kanskje fint for Nelia å få være med andre enn Caroline og LK hele tiden? Barn på sin egen alder f.eks.

Anonymous poster hash: 386eb...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hvem som helst kan ikke bli lege. For å bli lege må du ha toppkarakterer, og du må komme inn på medisinstudiet. Kommer du inn må du studere sånn ca 5 år, og du må bestå turnusperioder og eksamener.

For å kalle deg journalist må du gå sånn ca 2 år på Norges Kreative Fagskole.

En viss forskjell...

Anonymous poster hash: ccae5...a38

Nå tror jeg du missforstår meg. Jeg sier at alle har grunnlaget til å bli hva de vil. Må man ha toppkarakterer så må man jobbe for det. Man må starte tidlig og jobbe kanonhardt. Men alle kan bli leger, brannmenn, politikere, kokker osv men man må jobbe for utdanningen man vil ha. Alle har grunnlaget til å bli det samme.

Og det er ingen tvil om vilket av de to yrkene som bidrar mest i helheten av samfunnet. Det sa jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen 1 åring har behov for barnehage når mamman er hjemme likevel. Hun kan få 5000 kr mnd i kontantstøtte til N er 18 mnd.



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist er ikke en beskyttet tittel… FF gikk 2 år på en kjøpeskole, og det kunne hvem som helst ha gjort.

Anonymous poster hash: ccae5...a38

Det var et svar til den som skrev hun ikke hadde høyere utdanning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne faktisk ikke tenkt meg å bo i et bløtkakeslott i skogen. Finnes ikke sjalu på den fruen der og det ensidige livet hun lever.

Sporer av kommentarene over her, men nei - alle som lar seg provosere er ikke sjalu.



Anonymous poster hash: 386eb...577
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangre og avsporinger. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...