Gå til innhold

ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det ingen tråd her fra før om ff? rart. men her kommer en. det må til enhver tid være en tråd om ff her! :D

min mening er at hun må bytte header på bloggen sin. jeg tåler ikke det trynet hennes der, den ekle minen der hun prøver å lage pout med halvåpen munn men bare ser kvalm ut. enige? jeg skulle gjerne skrivd det til henne men er redd hun vil bli fornærma da siden jeg ikke er så flink å ordlegge meg diskret og hyggelig.



Anonymous poster hash: 9a1c4...666
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

er det ingen tråd her fra før om ff? rart. men her kommer en. det må til enhver tid være en tråd om ff her! :D

min mening er at hun må bytte header på bloggen sin. jeg tåler ikke det trynet hennes der, den ekle minen der hun prøver å lage pout med halvåpen munn men bare ser kvalm ut. enige? jeg skulle gjerne skrivd det til henne men er redd hun vil bli fornærma da siden jeg ikke er så flink å ordlegge meg diskret og hyggelig.

Anonymous poster hash: 9a1c4...666

Kan du ikke bare la vær å lese hvis hun gjør deg så kvalm da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne skrivd det til henne men er redd hun vil bli fornærma da siden jeg ikke er så flink å ordlegge meg diskret og hyggelig.

Anonymous poster hash: 9a1c4...666

Stating the obvious..... :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI, ny FF-tråd :danse: Akkurat det jeg trengte i dag, for å finne inspirasjon til å lukke KG, og heller gå på jobb :blomst:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke en gang for alle la fotballfrue-fenomenet (altså hypen, ikke dama) gå og dø stille i en krok?

Anonymous poster hash: 3ab28...864

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne skrivd det til henne men er redd hun vil bli fornærma da siden jeg ikke er så flink å ordlegge meg diskret og hyggelig.

Anonymous poster hash: 9a1c4...666

Stating the obvious..... :fnise:

Hvorfor skal du skrive det da? Kan du ikke bare la være å lese bloggen hennes, eller leiter du rundt på internett for å finne noe du kan klage på?

Denne tråden har er bare laget fordi TS er ute etter bråk.

Anonymous poster hash: 96107...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den stumpen-tråden er rene krigssonen nå. Godt det fantes en annen tråd! ;)



Anonymous poster hash: b4107...34c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i denne tråden kan vi heller snakke om hyggelige ting. Jeg er lei av rumpa hennes. Jeg syns ff er penest sett rett forfra. Hun er jo så glad i å vri hodet mot høyre for å vise benstrukturen sin, men hu er finere sett rett forfra for da blir ikke haken hennes så lang.

Anonymous poster hash: 75d4c...941

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne skrivd det til henne men er redd hun vil bli fornærma da siden jeg ikke er så flink å ordlegge meg diskret og hyggelig.

Anonymous poster hash: 9a1c4...666

Stating the obvious..... :fnise:

Øving gjør mester vet du. Et dannet språk er alfa og omega.

Anonymous poster hash: 96107...789

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert gitt ff tilsammen 300 klikk. Å det uten at jeg leser bloggen. Kun for å se hva det er dere klager over. Har fortsatt ikke sett noe graverende der. Det et dere haterne som bidrar til at hun kan leve av bloggen. Dere forstår vel det?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øving gjør mester vet du. Et dannet språk er alfa og omega.

Anonymous poster hash: 96107...789

Det hjelper ikke å quote kommentaren min "stating the obvious" hvis du skal snakke til TS, da får hun/han ikke opp varsel, quote TS ;) (ser det er en til som har gjort det også..)

Og for å ha det på det rene: kommentaren min var ment negativt til TS, jeg er nøytral til FF :)

Endret av Unika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det noen kvinner her som er så sykelig opptatt av å slenge dritt om FF? Dere blir snakket om andre steder, dere vet det? Dere blir latterliggjort fordi sjalusien lyser igjennom.



Anonymous poster hash: d9dd3...673
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det noen kvinner her som er så sykelig opptatt av å slenge dritt om FF? Dere blir snakket om andre steder, dere vet det? Dere blir latterliggjort fordi sjalusien lyser igjennom.

Anonymous poster hash: d9dd3...673

Og?

Anonymous poster hash: 37f13...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det noen kvinner her som er så sykelig opptatt av å slenge dritt om FF? Dere blir snakket om andre steder, dere vet det? Dere blir latterliggjort fordi sjalusien lyser igjennom.

Anonymous poster hash: d9dd3...673

I en stue på landet i Siljan? Ha ha ha <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: e580d...03f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...