Gå til innhold

ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange unge jenter på 14 som blogger som står frem om dagen, at de ville ta selvmord pga dårlig selvtilitt og at de følte seg feite. Mitt råd er å slutte å lese om andres liv, slutte og leve livet etter andres liv, slutte og henge seg opp hva andre gjør hele tiden. Ut og lev ditt eget liv, men du trenger ikke dokumentere hvert steg. Bevar det selv i minnet ditt. Vi trenger ikke lese blogger eller facebook, få dårlig selvtilitt fordi andre reiser til Hawaii eller Hemsedal på ferie. Vi må slutte og sammenligne oss med alle andre. Vi er god nok som vi er. Håper inderlig at alle bloggere må finne seg andre jobber snart, der lesertallene daler til 0, fordi ingen trenger å lese om deres liv. Lag en dagbok da heller, men slutt å vis kløfta deres, rumpa, håret, øynene, stivsminka trynet, ferieturene, matrettene, alle klærne, sko, make up osv. Hva er problemet deres?? Vi trenger ikke se alt dere kjøper, behold det for dere selv.

Takk



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ff = fuckfriend, right?

Anonymous poster hash: c8d6c...7bf

Rapportert

Anonymous poster hash: 96107...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ff = fuckfriend, right?

Anonymous poster hash: c8d6c...7bf

Vanligvis er det det, men akkurat her står det for FotballFrue. TS har bomma litt, burde brukt store bokstaver

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå dag. Uff. Blir deppa.kryper under teppet. Tar bilde av grå vott.

Tenk på oss andre vanlige dødelige som må opp og ut på jobb. Selv om det er overskyet. Stakkars oss.

Anonymous poster hash: 4febd...e56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urettferdig ja...

- nærbilder av rumpen min

- nærbilder av cameltoen min

- daglig oppkast av hva jeg har trent, gjort, spist og sett på tv

- intim informasjon om mitt sexliv

- dokumentasjon av alle ferier, for alle å beskue

- må ha med kamera overalt, inget øyeblikk har skjedd uten at det er fotografert!

- selge seg for alle som er interessert

- selge drittprodukter til småjenter og andre dumme kvinner

- basically; jobbe som selger

- å planlegge livet etter hva som selger seg best på en blogg

- å bruke 2 timer daglig på eget utseende

- være nødt til å bruke løshår, løsvipper, selvbruning, falske negler og alt annet av styggedom et helt liv.

- å prakke alt dette på andre; venner som ufrivillig (klart man må si ja!) må bli med på bilder og andre uskyldige "ofre" som eksponeres til stadighet. PS; å skåne et ansikt er ikke å ikke eksponere.

Tja, urettferdig og urettferdig. Jeg føler meg nokså heldig!



Anonymous poster hash: 8988b...01a
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig ja...

- nærbilder av rumpen min

- nærbilder av cameltoen min

- daglig oppkast av hva jeg har trent, gjort, spist og sett på tv

- intim informasjon om mitt sexliv

- dokumentasjon av alle ferier, for alle å beskue

- må ha med kamera overalt, inget øyeblikk har skjedd uten at det er fotografert!

- selge seg for alle som er interessert

- selge drittprodukter til småjenter og andre dumme kvinner

- basically; jobbe som selger

- å planlegge livet etter hva som selger seg best på en blogg

- å bruke 2 timer daglig på eget utseende

- være nødt til å bruke løshår, løsvipper, selvbruning, falske negler og alt annet av styggedom et helt liv.

- å prakke alt dette på andre; venner som ufrivillig (klart man må si ja!) må bli med på bilder og andre uskyldige "ofre" som eksponeres til stadighet. PS; å skåne et ansikt er ikke å ikke eksponere.

Tja, urettferdig og urettferdig. Jeg føler meg nokså heldig!

Anonymous poster hash: 8988b...01a

Helt utrolig at det finnes folk som lever livet sitt annerledes enn seg selv ja. Som har andre interesser og fokus. Enn at det er mulig. Da må man nesten bare rakke ned på det istedenfor å forstå at man har ulike interesser og mål.

Anonymous poster hash: 9e36b...2da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå dag. Uff. Blir deppa.kryper under teppet. Tar bilde av grå vott.

Tenk på oss andre vanlige dødelige som må opp og ut på jobb. Selv om det er overskyet. Stakkars oss.

Anonymous poster hash: 4febd...e56

Grå dag. Uff. Blir deppa.kryper under teppet. Tar bilde av grå vott.

Tenk på oss andre vanlige dødelige som må opp og ut på jobb. Selv om det er overskyet. Stakkars oss.

Anonymous poster hash: 4febd...e56

Herregud som du overdriver og vrir hele det innlegget til noe det aldri var. Jeg er ikke mye begeistret for FF men jeg holder meg for god til å lyge og vri på sannheten slik du gjør.

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig ja...

- nærbilder av rumpen min

- nærbilder av cameltoen min

- daglig oppkast av hva jeg har trent, gjort, spist og sett på tv

- intim informasjon om mitt sexliv

- dokumentasjon av alle ferier, for alle å beskue

- må ha med kamera overalt, inget øyeblikk har skjedd uten at det er fotografert!

- selge seg for alle som er interessert

- selge drittprodukter til småjenter og andre dumme kvinner

- basically; jobbe som selger

- å planlegge livet etter hva som selger seg best på en blogg

- å bruke 2 timer daglig på eget utseende

- være nødt til å bruke løshår, løsvipper, selvbruning, falske negler og alt annet av styggedom et helt liv.

- å prakke alt dette på andre; venner som ufrivillig (klart man må si ja!) må bli med på bilder og andre uskyldige "ofre" som eksponeres til stadighet. PS; å skåne et ansikt er ikke å ikke eksponere.

Tja, urettferdig og urettferdig. Jeg føler meg nokså heldig!

Anonymous poster hash: 8988b...01a

Så bitre vi var i dag da...

Anonymous poster hash: 96107...789

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg følger ikke med i tiden, skjønner jeg. Jeg trodde FF i overskriften stod for "fuckfriend" som jeg omsider har lært. Engelsk må det være, må vite.

Jeg kommer til å røpe med angst og beven enda mer uvitenhet. Hvem er denne FF?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig ja...

- nærbilder av rumpen min

- nærbilder av cameltoen min

- daglig oppkast av hva jeg har trent, gjort, spist og sett på tv

- intim informasjon om mitt sexliv

- dokumentasjon av alle ferier, for alle å beskue

- må ha med kamera overalt, inget øyeblikk har skjedd uten at det er fotografert!

- selge seg for alle som er interessert

- selge drittprodukter til småjenter og andre dumme kvinner

- basically; jobbe som selger

- å planlegge livet etter hva som selger seg best på en blogg

- å bruke 2 timer daglig på eget utseende

- være nødt til å bruke løshår, løsvipper, selvbruning, falske negler og alt annet av styggedom et helt liv.

- å prakke alt dette på andre; venner som ufrivillig (klart man må si ja!) må bli med på bilder og andre uskyldige "ofre" som eksponeres til stadighet. PS; å skåne et ansikt er ikke å ikke eksponere.

Tja, urettferdig og urettferdig. Jeg føler meg nokså heldig!

Anonymous poster hash: 8988b...01a

- om man har en rumpe som henne i treningstights og man føler seg komfortabel nok til å ta slike bilder - til tross for at man vet man kommer til å få hets av en mengde bitre kvinner som ikke har tid til å trene like mye bør man vel få poste hva man vil på sin egen blogg.

- Hun er vel neppe nødt til å bruke løsnegler etc. Men mange føler seg bedre med det, og jeg skal love deg at butikkene selger godt av disse tingene - så hun er neppe alene.

- jeg jobber og som selger, er det noe galt i det?

- Om andre er interressert i hva man bedriver seg med om dagen er det jo en grunn til det.

-Hun bruker nok like mye tid som andre kjente kvinner til dagen på utseendet.

- Å teste nye produkter er gøy. Det er vel fint noen gjør det for deg, hvis du synes det er så fælt.

- Minner er en fin ting. Mange tar bilder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel fascinerende å følge med på en person som spiser middag bestående av 3 spiseskjeer cottage cheese og fem valnøtter i en blomstrete kaffekopp, som så blir "så stappmett at jeg ruller snart til sengs!". Er glad jeg bare har sønner når jeg ser hvilket forbilde ungjentene har.



Anonymous poster hash: 932b9...1eb
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- om man har en rumpe som henne i treningstights og man føler seg komfortabel nok til å ta slike bilder - til tross for at man vet man kommer til å få hets av en mengde bitre kvinner som ikke har tid til å trene like mye bør man vel få poste hva man vil på sin egen blogg.

- Hun er vel neppe nødt til å bruke løsnegler etc. Men mange føler seg bedre med det, og jeg skal love deg at butikkene selger godt av disse tingene - så hun er neppe alene.

- jeg jobber og som selger, er det noe galt i det?

- Om andre er interressert i hva man bedriver seg med om dagen er det jo en grunn til det.

-Hun bruker nok like mye tid som andre kjente kvinner til dagen på utseendet.

- Å teste nye produkter er gøy. Det er vel fint noen gjør det for deg, hvis du synes det er så fælt.

- Minner er en fin ting. Mange tar bilder.

Du er helt ute på viddene, og det er åpenbart at kvinner som deg selv er en utmerket målgruppe for FF.

- Som kvinne i 2014 bør man ha kommet lengre enn å være nødt til å selge kroppen sin

- Salgsjobb er hjernedødt

- Et sykelig konsum er foraktelig. Man kan gjerne forfekte at man gir bort mesteparten av klærne, men verden renner over av søppel og klessøppel er faktisk et enormt problem gitt at de ikke råtner på årevis.

- "Å teste produkter er gøy".. Igjen, jeg tror ikke du skjønner hvor jeg vil. Det hun forfekter er et konsumnivå som ikke ligner grisen. Kvinner flest trenger to ting til personlig pleiere; en god olje og aloe vera.

- Alle tar bilder, men når man tar 2000 bilder ila en helg har man gjerne ødelagt de spesielle øyeblikkene. De fleste "øyeblikk" ødelegges så fort noen må trykke på pauseknappen for å forevige det hele.

Gjett hva; jeg er ikke bitter og jeg har en rumpe mange misunner. Lykke til som rosablogger btw.

Anonymous poster hash: 8988b...01a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt ute på viddene, og det er åpenbart at kvinner som deg selv er en utmerket målgruppe for FF.

- Som kvinne i 2014 bør man ha kommet lengre enn å være nødt til å selge kroppen sin

- Salgsjobb er hjernedødt

- Et sykelig konsum er foraktelig. Man kan gjerne forfekte at man gir bort mesteparten av klærne, men verden renner over av søppel og klessøppel er faktisk et enormt problem gitt at de ikke råtner på årevis.

- "Å teste produkter er gøy".. Igjen, jeg tror ikke du skjønner hvor jeg vil. Det hun forfekter er et konsumnivå som ikke ligner grisen. Kvinner flest trenger to ting til personlig pleiere; en god olje og aloe vera.

- Alle tar bilder, men når man tar 2000 bilder ila en helg har man gjerne ødelagt de spesielle øyeblikkene. De fleste "øyeblikk" ødelegges så fort noen må trykke på pauseknappen for å forevige det hele.

Gjett hva; jeg er ikke bitter og jeg har en rumpe mange misunner. Lykke til som rosablogger btw.

Anonymous poster hash: 8988b...01a

Greit, kan se noen av punktene.

- Og vær så snill, ikke døm meg uten å vite halvparten om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skrev hun på bloggen at det vil gå mange år før nelia blir storesøster. Ff er jo 27 nå. Tror dere bebi #2 kommer etter at hun har bikka 30?

Anonymous poster hash: 75d4c...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe med ansiktet? Så veldig stivt ut, men er kanskje bare sminke/redigering.

Anonymous poster hash: 51cc3...bca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANsikter med botox og fillere blir stivt, meget stivt,

Ikke søsken før på mange år?? Er det så travelt å være hjemmeværende mamma med blogg?? Eller orker hun ikke kroppsfokuset hun setter seg selv en gang til?



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring på fb om å klikke inn på bloggen i dag pga mye stygge kommentarer og Nelias fire par sko.

Har vært dårlig med klikk i det siste, men de vet jo hvordan de skal fremprovosere flere (nei, jeg har IKKE vært på bloggen).

Anonymous poster hash: 9fb17...602

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...