Gå til innhold

ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, nå har mammalivet gått forbi fotballfrue. Vi får se hvor lenge det varer, men må være kjipt for ff i dag og si at hun ikke har Norges største blogg lenger.

Anonymous poster hash: 37f13...a23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Fortsatt feil. Det er forsiden som oppdateres først.

Anonymous poster hash: b4107...34c

Forsiden viser bare norske tall. Skal man regne lesere så må man regne alle. Hun har en god del utenlandske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Micheller har den 3. største bloggen nå, står oppslag om henne i Stavanger aftenblad. Hun tjener mer penger enn vanlige voksne i full jobb. Det er sjokkerende. Hun tjener penger på og oute datteren sin og hele sitt eget liv. Hva er poenget? Betyr penger virkelig så mye? Og hva med leserene som holder denne gode økonomien hennes oppe. Ønsker de virkelig å bli som henne? Mor som 15 åring?



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiden viser bare norske tall. Skal man regne lesere så må man regne alle. Hun har en god del utenlandske også.

Det spiller ingen rolle hvor mange utenlandske lesere hun har. Topplisten ligger på forsiden med de tallene som er der. Igjen, hun er ikke på topp lengre. Og flere ganger det siste året har andre dyttet henne ned. Trenden er tydelig.

http://www.blogglisten.no/

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, hets og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vært nr 1 hvis hun blogget babyen hele dagen....tror jeg.



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller ingen rolle hvor mange utenlandske lesere hun har. Topplisten ligger på forsiden med de tallene som er der. Igjen, hun er ikke på topp lengre. Og flere ganger det siste året har andre dyttet henne ned. Trenden er tydelig.

http://www.blogglisten.no/

Anonymous poster hash: b4107...34c

Hahahahahaha...jammen så bra at alle dere haterne bidrar til 100vis av klikk på bloggen hennes daglig da :) jeg alene har vært der omtrent hver dag nå siste uken etter negativ omtale her på kg. Ironisk, ikke sant :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Det spiller ingen rolle hvor mange utenlandske lesere hun har. Topplisten ligger på forsiden med de tallene som er der. Igjen, hun er ikke på topp lengre. Og flere ganger det siste året har andre dyttet henne ned. Trenden er tydelig.

http://www.blogglisten.no/

Anonymous poster hash: b4107...34c

Nei... fremsiden ligger med alle norske lesere! Så ja hun ligger på 2. Plass med norsje lesere men 1 totalt med aøøe verdensborgere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er uansett blitt snorkekjedelig, så ikke rart om andre klatrer forbi henne på bloggtoppen. Innleggene har tapt seg, hun har færre innlegg, og er treg med å åpne opp kommentarfeltet sånn at vi kan lese kommentarer.



Anonymous poster hash: ccae5...a38
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men husk hun er i permisjon da, og det er da måte hva nye ting en nybakt mor kan skrive om. hun viser ikke den lille heller, så da blir det repeat med trening, sminke og hva mat hun spiser. ville følt meg kvalt om jeg hele tiden skulle vist alle måltidene mine til hele verden. ikke rart hun blir målt opp, ned og i mente.



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring på fb om å klikke inn på bloggen i dag pga mye stygge kommentarer og Nelias fire par sko.

Har vært dårlig med klikk i det siste, men de vet jo hvordan de skal fremprovosere flere (nei, jeg har IKKE vært på bloggen).

Anonymous poster hash: 9fb17...602

Hvilke stygge kommentarer er det? Leste ca. 100 kommentarer før jeg ikke orket mer, de fleste var da positive. Det var noen som påpekte det unødvendige i å ha så mange sko til en tre mndr. gammel baby, og det er vel det som er sannheten? Er det galt å påpekte det opplagte? Er det stygge kommentarer? Men det kan selvsagt være at det er andre stygge kommentarer etter at jeg sluttet å lese, men tviler på det, det var på det planet kommentarene landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko-stuntet var for å få mer klikk. Hun vet dette godt selv. Jeg er mer bekymret for saueflokken hennes på bloggen som ikke kan tenke selv og forsvarer sunn kritikk. Men FF må passe seg for å sette datteren i dårlig lys fremmover, det gjør hun ved å "bruke henne" for å skape mer cash på konto. Liker ikke når barn dras inn i noe de ikke kan bestemme selv. Og tro meg, den datteren kommer ikke til å sette like stor pris på alt en dag.



Anonymous poster hash: 15a63...a36
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen er forferdelig overfladisk, og helt fjernt fra det virkelig liv. Forstår ikke at det kan være givende for noen å leve et liv der dagene utelukkende består av trening, matlaging, antrekk, sminke- og hårstelling osv.

Jeg er glad jeg har ambisjoner om høyere utdanning, men dersom FF trives med det hun gjør, er det jo det som betyr noe. :)



Anonymous poster hash: d87f3...351
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bloggen er forferdelig overfladisk, og helt fjernt fra det virkelig liv. Forstår ikke at det kan være givende for noen å leve et liv der dagene utelukkende består av trening, matlaging, antrekk, sminke- og hårstelling osv.

Jeg er glad jeg har ambisjoner om høyere utdanning, men dersom FF trives med det hun gjør, er det jo det som betyr noe. :)

Anonymous poster hash: d87f3...351

Hun er ferdigutdannet journalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jenta til mamman til Michelle si.....hun blottlegges hver eneste dag, i alle settinger.....moren tjener seg fett på datteren. Synes det burde være forbudt å eksponere barn på den måten.



Anonymous poster hash: fa6f1...db7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ferdigutdannet journalist

Ja, men hun lever jo av å blogge om klær, mote, trening og mat, noe jeg ikke hadde sett på som særlig givende. Men det er meg, hun trives tydeligvis med det, og da er det flott for henne :)

Anonymous poster hash: d87f3...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke stygge kommentarer er det? Leste ca. 100 kommentarer før jeg ikke orket mer, de fleste var da positive. Det var noen som påpekte det unødvendige i å ha så mange sko til en tre mndr. gammel baby, og det er vel det som er sannheten? Er det galt å påpekte det opplagte? Er det stygge kommentarer? Men det kan selvsagt være at det er andre stygge kommentarer etter at jeg sluttet å lese, men tviler på det, det var på det planet kommentarene landet.

Du skjønner det, at hvis man på noen måte er kritisk, så er man misunnelig, feit. psykisk syk og lever på nav. Hilsen FF-fansen.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ferdigutdannet journalist

Ferdigutdannet? To år på fagskole gir ingen grad eller tittel.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha...jammen så bra at alle dere haterne bidrar til 100vis av klikk på bloggen hennes daglig da :) jeg alene har vært der omtrent hver dag nå siste uken etter negativ omtale her på kg. Ironisk, ikke sant :)

Jeg har ikke vært innom FF-bloggen på flere måneder. Sjekker bare blogglisten om det er noen nye og spennende blogger.

Ironisk hvor feil du tok :)

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... fremsiden ligger med alle norske lesere! Så ja hun ligger på 2. Plass med norsje lesere men 1 totalt med aøøe verdensborgere

Det er ingen toppliste i Norge som tar med utenlandske lesere, så den topplisten du fantaserer om eksisterer bare i ditt hode. Face it.

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...