Gå til innhold

ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har med selvsyn sett hvor ødeleggende denne bloggen kan være. Jobber på ei barneavd og har ei jente på bare 12(!) år som har lenge vært innlagt pga anoreksi. Et av tiltakene hun har er forbud mot FF-bloggen….nekt så mye dere kan, og skyld på foreldrene som ikke lærer barna bedre, men FF har enorm påvirkningskraft.



Anonymous poster hash: ccae5...a38
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FF skal ha jenta si i barnehagen når mammapermisjonen går ut. Hun jobber jo hjemme så forstår ikke hvorfor hun ikke kan ha dattera si hjemme eller betale en dagmamma istedenfor å stappe henne i barnehagen når hun er under 1 år.



Anonymous poster hash: 6e7e9...fa7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig ja...

- nærbilder av rumpen min

- nærbilder av cameltoen min

- daglig oppkast av hva jeg har trent, gjort, spist og sett på tv

- intim informasjon om mitt sexliv

- dokumentasjon av alle ferier, for alle å beskue

- må ha med kamera overalt, inget øyeblikk har skjedd uten at det er fotografert!

- selge seg for alle som er interessert

- selge drittprodukter til småjenter og andre dumme kvinner

- basically; jobbe som selger

- å planlegge livet etter hva som selger seg best på en blogg

- å bruke 2 timer daglig på eget utseende

- være nødt til å bruke løshår, løsvipper, selvbruning, falske negler og alt annet av styggedom et helt liv.

- å prakke alt dette på andre; venner som ufrivillig (klart man må si ja!) må bli med på bilder og andre uskyldige "ofre" som eksponeres til stadighet. PS; å skåne et ansikt er ikke å ikke eksponere.

Tja, urettferdig og urettferdig. Jeg føler meg nokså heldig!

Anonymous poster hash: 8988b...01a

Men alle er jo sjalu på henne. Ordet sjalu er oppbrukt spør du meg.

Dette livet her høres ikke sundt ut i det heletatt. Håper hun får opp øyene snart (har mine tvil…)

Anonymous poster hash: 6e7e9...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk latterlig at hun skriver på facebook får å få fansen til å komme å forsvare henne. Jeg skjønner ikke at det går an å bli så patetisk…



Anonymous poster hash: a091a...ff2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring på fb om å klikke inn på bloggen i dag pga mye stygge kommentarer og Nelias fire par sko.

Har vært dårlig med klikk i det siste, men de vet jo hvordan de skal fremprovosere flere (nei, jeg har IKKE vært på bloggen).

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:9fb17a760be59aa13c0562122bf99602] 9fb17...602

Blir sikkert litt desp av å ikke ligge på førsteplass.

Vedder på at det kommer lettkledde bilder ila 2 uker nå eller en famøs uttalelse eller tre. .

Anonymous poster hash: 8988b...01a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk latterlig at hun skriver på facebook får å få fansen til å komme å forsvare henne. Jeg skjønner ikke at det går an å bli så patetisk…

Anonymous poster hash: a091a...ff2

Det er ikke "Fotballfrue" som er patetisk og latterlig for å si det mildt. Ta en titt på dere selv slik dere holder på her. Jeg lurer virkelig på hvordan type "kvinner" som oppfører seg slik, selv om jeg har mine mistanker.

Anonymous poster hash: 7abee...86f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud sier jeg bare. Hun får støtte ja, spesielt på Facebook, men de som kommenterer KAN jo ikke være mer en 12 år gamle. "Hvor mange sko har dere selv??111". Selv har jeg fem par, inklusive to par joggesko (og her kommer poenget): JEG HAR BRUK FOR DE. En 3 mnd gammel baby har ikke bruk for 12 par sko.. Hvorfor er det så vanskelig for fansen å fatte dette? Er så latterlig når de skal forsvare et forbruk som er helt hinsides, ved å si at "alle må få kjøpe det de vil!" og "dere har nok 12 par sko selv!!". Skjønner de virkelig ingenting, ja, alle KAN kjøpe alt de vil av unødvendigheter hvis de har råd, men noen tenker seg om to ganger, spesielt med tanke på miljø. FF er mye rart, både positive og negative ting, men miljøbevisst er hun IKKE. Og hun kunne virkelig ikke brydd seg mindre. All saklig kritikk går inn det ene øret og ut det andre.



Anonymous poster hash: fc7c0...6f8
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "Fotballfrue" som er patetisk og latterlig for å si det mildt. Ta en titt på dere selv slik dere holder på her. Jeg lurer virkelig på hvordan type "kvinner" som oppfører seg slik, selv om jeg har mine mistanker.

Anonymous poster hash: 7abee...86f

Jo, det er patetisk at en voksen kvinne ikke kan stå for sitt eget latterlige blogginnlegg, men må kalle inn fansen til å forsvare henne og hylle henne.

Og det er like patetisk av deg å ty til latterlige hersketeknikker som du gjør her.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Det er så fantastisk latterlig at hun skriver på facebook får å få fansen til å komme å forsvare henne. Jeg skjønner ikke at det går an å bli så patetisk

Anonymous poster hash: a091a...ff2

Morsomt at hun later som om hun ble sååå overrasket over at noen reagerte,hun la jo ut innlegget bare for å få flere klikk.

Jeg satt hos venninna mi som leste bloggen,så ville se hva i all verden det var nesten 300 kommentarer på.

En jente spørr henne hvorfor hun ikke skriver om at hun gir vekk så mange klær til folk som trenger det (ff sa vel noe om at hun gir masse vekk), da får hu til svar

"Slike innlegg er de jeg får minst respons på" . Ergo,hun har lært seg at det hjelper å provosere for å tjene penger. Smart dame,dumme fjortiser som faller som fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud sier jeg bare. Hun får støtte ja, spesielt på Facebook, men de som kommenterer KAN jo ikke være mer en 12 år gamle. "Hvor mange sko har dere selv??111". Selv har jeg fem par, inklusive to par joggesko (og her kommer poenget): JEG HAR BRUK FOR DE. En 3 mnd gammel baby har ikke bruk for 12 par sko.. Hvorfor er det så vanskelig for fansen å fatte dette? Er så latterlig når de skal forsvare et forbruk som er helt hinsides, ved å si at "alle må få kjøpe det de vil!" og "dere har nok 12 par sko selv!!". Skjønner de virkelig ingenting, ja, alle KAN kjøpe alt de vil av unødvendigheter hvis de har råd, men noen tenker seg om to ganger, spesielt med tanke på miljø. FF er mye rart, både positive og negative ting, men miljøbevisst er hun IKKE. Og hun kunne virkelig ikke brydd seg mindre. All saklig kritikk går inn det ene øret og ut det andre.

Anonymous poster hash: fc7c0...6f8

:roll:

Anonymous poster hash: 7abee...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er patetisk at en voksen kvinne ikke kan stå for sitt eget latterlige blogginnlegg, men må kalle inn fansen til å forsvare henne og hylle henne.

Og det er like patetisk av deg å ty til latterlige hersketeknikker som du gjør her.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

Hvorfor føler du en slik brennende trang til å sjekke alt hun foretar seg når du ikke engang liker henne? Høres utrolig slitsomt og destruktivt ut. Jeg er ingen fan av bloggeren selv, men herlighet, er folk her 12 år gamle? Minner meg mer om barneskolen enn noe annet. "Fansen for å hylle henne" Hva i alle dager snakker du om? Hjelp sier jeg bare. Fotballfrue tiltrekker seg en hel del nutcases. Har aldri opplevd maken til bedriten oppførsel.

Anonymous poster hash: 7abee...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler du en slik brennende trang til å sjekke alt hun foretar seg når du ikke engang liker henne? Høres utrolig slitsomt og destruktivt ut. Jeg er ingen fan av bloggeren selv, men herlighet, er folk her 12 år gamle? Minner meg mer om barneskolen enn noe annet. "Fansen for å hylle henne" Hva i alle dager snakker du om? Hjelp sier jeg bare. Fotballfrue tiltrekker seg en hel del nutcases. Har aldri opplevd maken til bedriten oppførsel.

Anonymous poster hash: 7abee...86f

Jeg sjekker ikke alt hun foretar seg, det holder å være innom KG. Hva jeg snakker om? Vet du hvem denne tråden handler om? Du tror åpenbart du er bedre enn kritikerne, men du er jo ti ganger verre enn oss. De siste kommentarene dine taler for seg selv.

Anonymous poster hash: a091a...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert litt desp av å ikke ligge på førsteplass.

Vedder på at det kommer lettkledde bilder ila 2 uker nå eller en famøs uttalelse eller tre. .

Anonymous poster hash: 8988b...01a

Er vippet av førsteplass for andre dag på rad, og det er ikke en av disse "one post wonder" bloggerne, men en av de andre rosabloggerne som heller ikke har særlig mye å by på.

Anonymous poster hash: 9fb17...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 par sko og tøfler til en baby som ikke kommer til å gå på mange mnd enda. Snakk om å hive penger ut vinduet! Jaja hver sin lyst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vippet av førsteplass for andre dag på rad, og det er ikke en av disse "one post wonder" bloggerne, men en av de andre rosabloggerne som heller ikke har særlig mye å by på.

Anonymous poster hash: 9fb17...602

Jeg tar det tilbake: i dag ER det en "one post wonder" (Mamnalivet).

Anonymous poster hash: 9fb17...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Er vippet av førsteplass for andre dag på rad, og det er ikke en av disse "one post wonder" bloggerne, men en av de andre rosabloggerne som heller ikke har særlig mye å by på.

Anonymous poster hash: 9fb17...602

FF troner forsatt først med flest lesere, totalt 111000 something. Hun har flest total trafikk med norske og utenlandske lesere, men hun har hatt minst norske lesere disse to dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FF troner forsatt først med flest lesere, totalt 111000 something. Hun har flest total trafikk med norske og utenlandske lesere, men hun har hatt minst norske lesere disse to dagene.

Det er nok feil tall ifølge blogglisten. http://www.blogglisten.no/

Anonymous poster hash: b4107...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Anonymous poster hash: 7abee...86f

:fnise: saklig!

Anonymous poster hash: fc7c0...6f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke feil. Blogglisten - trykk på fotballfrue - velg tall.

Tada, totall trafikk 111000 something

Fortsatt feil. Det er forsiden som oppdateres først.

Anonymous poster hash: b4107...34c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...