Gå til innhold

Den store New York tråden


Ixnay

Anbefalte innlegg

Hvis man skal besøke ett museum i New York; hvilket bør man velge? Og hvorfor?

Anonymkode: 830a3...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meatpacking/Chelsea er et veldig fint område. Vi bodde på The Standard Highline og det var masse spisesteder i området rundt. Generelt hyggelig nabolag var vårt inntrykk.

Anonymkode: 403a3...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Hei, trenger litt tips. Var i New York for et års tid siden og planlegger ny tur til våren (fantastisk by!). Som førstegangsreisende bodde vi ganske sentralt, noen minutter fra Times Square. Helt greit, fullt av liv og røre 😊 Men vi kunne kanskje  tenke oss et annet nabolag på neste tur. Vil ikke bo helt nede på Manhatten, syntes ikke det var særlig koselig og dessuten kjenner jeg noen som bodde i det området og det var ganske «dødt» på kveldstid. 

Vi ønsker å bo i et nabolag som er hyggelig, nært T bane, trygt, masse restauranter, nedenfor Central Park. 

Tips mottas med takk 😂

Anonymkode: 830a3...95b

Innlegget over var svar på dette. Glemte å sitere.

Anonymkode: 403a3...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei!

Nå henger jeg meg på her. 

Min mann og jeg skal reise 5. - 12. okt. Hvordan er været vanligvis på den tiden? Hva bør vi har vi ha med i kofferten? Vi har fått ESTA visum. Er det noe annet vi må huske på?

Hva synes dere om The NYC Sightseeing Pass? Er det verdt det?

Vi vil gjerne dra på en kamp. Og da tenker vi enten baseball, basketball eller hockey. Hvilken anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...