Vofsitofsi Skrevet 28. oktober 2014 #361 Del Skrevet 28. oktober 2014 En bra dag. Har fått lønnsforhøyelse Congrats! Feiret? Shopping kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. oktober 2014 #362 Del Skrevet 28. oktober 2014 Congrats! Feiret? Shopping kanskje? Takk! Ikke noe feiring i dag nei. Har bursdag i morgen så skal på Friday's med noen av jentene på jobben. Reiser til Helsinki på fredag og London neste helg, så da blir det nok shopping i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. oktober 2014 #363 Del Skrevet 29. oktober 2014 Håper du får en fin feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. oktober 2014 #364 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hipp hurra med dagen! Håper du får en fin Helsinki-helg - god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. oktober 2014 #365 Del Skrevet 30. oktober 2014 Takk for det jenter! Hadde en koselig bursdag. Fikk gavekort på Britney Spears-undertøy jippi! I dag så jeg min første blotter. ÆSJ. Glad jeg ikke var alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. oktober 2014 #366 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klar for Helsinki? God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. oktober 2014 #367 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klar for Helsinki? God tur!! Oh yes! Takk! Gleder meg, lenge siden jeg har vært i Helsinki. Jeg skal forresten på jobbintervju i morgen.. den jobben jeg søkte på forrige uke. Skummelt! Gleder meg til å slappe av med et glass hvitvin på Gardermoen for jeg er SLITEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. november 2014 #368 Del Skrevet 2. november 2014 Da er jeg hjemme igjen. En koselig og avslappende helg. Fikk shoppet litt i dag, butikkene i Finland er åpne på søndager Fant meg bukse på Calvin Klein, jippi! Tror jobbintervjuet gikk greit på fredag, nå venter jeg bare på svar. Virker som en interessant stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2014 #369 Del Skrevet 3. november 2014 Godt å høre at det var en bra tur! Når får du svar på den jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. november 2014 #370 Del Skrevet 3. november 2014 Godt å høre at det var en bra tur! Når får du svar på den jobben? Fikk svar i dag at jeg er videre til andre runde! Fingers crossed! 4 dager igjen til London Men nå begynner folk å sutre om at de ikke liker det utestedet der jeg skal ha festen min.. irriterer meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2014 #371 Del Skrevet 3. november 2014 Fikk svar i dag at jeg er videre til andre runde! Fingers crossed! 4 dager igjen til London Men nå begynner folk å sutre om at de ikke liker det utestedet der jeg skal ha festen min.. irriterer meg litt! Gratulerer! Hvor skal du på intervju igjen? Hvor er det som reiser til London for å feire da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. november 2014 #372 Del Skrevet 3. november 2014 Så kult at du er videre til andre runde på jobbintervjuet! Krysser fingrene for deg her Mye reising på deg om dagen - blir sikkert knall med en London-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. november 2014 #373 Del Skrevet 4. november 2014 Gratulerer! Hvor skal du på intervju igjen? Hvor er det som reiser til London for å feire da? Jeg skal på intervju i samme bedrift,men er en juridisk avdeling så jeg slipper isåfall å jobbe med kunder. Nå venter jeg bare svar angående hva som skjer videre. 2.januar hadde vært en fin dato å begynne på. For da får jeg med meg julebordet der jeg jobber nå! I kveld har jeg hatt en kollega på besøk,hun har kjøpt takeaway til meg så vi hadde litt av en tapas her. Kjempekoselig. Hun er så søt og jeg er virkelig heldig som har så snille venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. november 2014 #374 Del Skrevet 5. november 2014 MØKKADAG Er så lei av frekke drittkunder som skriker meg i trynet.. lei lei lei. Håper jeg kommer meg vekk asap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2014 #375 Del Skrevet 6. november 2014 Bare 1 dag igjen til helg. Klar for London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. november 2014 #376 Del Skrevet 6. november 2014 Bare 1 dag igjen til helg. Klar for London? Oh yes! Er så stressa. Jeg ble sykmeldt i dag, psykologen sa jeg ikke kan fortsette å tvinge meg selv til å gå på jobb når jeg er så redd. Er livredd menn da de bare er slemme mot meg London blir bra. Shopping i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. november 2014 #377 Del Skrevet 6. november 2014 Håper du får deg en annen jobb snart, ingen skal ha det sånn på jobb! Men London blir nok bra. Du må kose deg glugg i hjel, det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. november 2014 #378 Del Skrevet 7. november 2014 LONDON, baby Må innom jobben en tur først men så er det rett på Gadermoen! Gleder meg til shopping og pub i dag! God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2014 #379 Del Skrevet 7. november 2014 Goooood tur til London!! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. november 2014 #380 Del Skrevet 10. november 2014 Hjemme igjen etter en veldig koselig tur. Var gøy å møte venninna mi igjen, som jeg studerte med i England. Ble MYE gåing, jeg er helt øm i beina fortsatt kjenner jeg. Har shoppet, vært på pub, vært på byen, Madame Tussaud's og spist mye godt Primark og Harrod's på en lørdag=helt grusomt! Jeg fant ingenting på Ralph Lauren så da får jeg gå på Ferner Jacobsen istedet. I dag sov jeg til kl 13, det ble veldig lite søvn i helga. Jeg er jo sykmeldt denne uka. Ble veldig irritert på moren min, hun kalte meg patetisk som var sykmeldt pga angst. Vel, hun har ikke blitt utsatt for væpnet ran på jobben eller fått masse dødstrusler av gærne kunder. Jeg venter fortsatt på svar angående den andre jobben, får jeg ikke den så får jeg bare søke videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå